på Amino

Bedste råd.....

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 22
Fra Herlev
Tilmeldt 27. sep 08
Indlæg ialt: 6
Michael
Skrevet Skrev: 09-12-2008 kl. 09:08

Nu er vi jo ved at vre nogle stykker, og det betyder jo så også at vi kan tage emner op, og belsye de forskellige vinkler herpå. i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig og høre medlemmernes oplevelse af stress og mulige behandlinger.

som overskriften af denne gruppe, lyder så er den minded på wellness og alternativ behandling, min oplevelse af stress er at den kommer og bliver her, når man ikke få gjort noget for sig selv, når man ikke får tid til og slappe af og vende sin hjerne lidt på hovedet om man så må sige.

Jeg kan ved at kikke rundt på min egen omgangskreds, se at stress er en faktor i mere eller mindre grad, hos alle. Og det synes jeg er lidt skræmmende, men tanke på at bare for 10 år siden var det "hipt" og være stresset, så er det i dag nærmest en folkesygdom.

så det jeg ligger op til her, er en dialog omkring mlighederne for behandling og forebyggelse af stress! Jeres mening og tanker om stress, hvordan I i det daglige kommer det til livs? Erfaringer og hjælpemidler der gør det nemmere for den enkelte og komme stressen til livs.

alle indlæg er velkomne, så kom endelig med din kommentar.

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 34
Fra Albertslund
Tilmeldt 25. aug 08
Indlæg ialt: 9
Akuzomasv/Mustafa Ceran
Fra Akuzomas
Skrevet Skrev: 10-12-2008 kl. 14:06

Jeg mener helt klart at det er det forebyggende behandling,der har den store betydning.De fleste mennesker venter alt for lang tid med at blive behandlet.I min klinik har jeg faktisk rigtig rigtig gode resultater med at behandle stress veh hjælp af akupunktur og samtaleterapi.For jeg mener,at samtaleterapien også er rigtig vigtig for,at man kan komme ind på de egentlige årsager til hvorfor vedkommende er stresset.

På det punkt er det efter min mening helt afgjordt,at man også kan påvirke det fysiske med f.eks akupunktur som jeg vil anbefale til alle.Men folk skal ikke glemme,at de nok også bliver nød til at ændre deres livsstil i mere eller mindre omfang

Akuzomas
v/Mustafa Ceran

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed