på Amino

Formål med gruppen?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
Amino-karma 116
Fra Fredericia
Tilmeldt 15. jan 10
Indlæg ialt: 35
Jan Holbo Rasmussen
Skrevet Skrev: 19-01-2010 kl. 00:59

Jeg så gruppen, og tænkte, at det måske var en ide, at se nærmere på den, Men der er ikke ret mange medlemmer, og ikke rigtig nogen aktivitet.

Så hvad kan vi gøre, for at sætte gang i siden?

Owner sidder her vist stadig, hvad var din baggrund for at starte gruppen , kan vi gøre noget for at skubbe den igang?

Hvad er jeres(medlemmernes) foresætning for at være i gruppen? Hvor meget kender I til AdSense, hvor meget får I ud af det? Hvad og hvor meget har I prøvet og på hvilken type web site?

Jeg var lige inde for at kigge på det ene post, der var før mit og på den side, der er refereret til. Som I nok ved, er det eneste indhold pt. en enkelt AdSense blok. Er det for at holde på domænet indtil der er lavet en side eller?

De ovenstående kommentarer er stillet for enten at få gang i gruppen eller for at hjælpe mig til at afgøre, hvorvidt jeg ønsker at bruge tid på gruppen.

Jan

Jan Rasmussen - Vores Familie Web Site:  www.kaddu.dk

  • Kategorier: |
  • Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 1.430
Tilmeldt 16. nov 09
Indlæg ialt: 405
Jette Frederiksen
Skrevet Skrev: 19-01-2010 kl. 08:59

Hej JanSmile

Jeg havde faktisk glemt, at jeg er medlemEmbarrassed

Jeg har nogle blogs, hvor jeg er begyndt at tjene lidt på Adsense.

Grunden til , jeg har meld mig ind, er at høre om andres erfaringer.

Og at vi måske kan hjælpe hinanden med at øge indtjeningen på Adsendse.

 

Mvh. Jette

 

 

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 116
Fra Fredericia
Tilmeldt 15. jan 10
Indlæg ialt: 35
Jan Holbo Rasmussen
Skrevet Skrev: 19-01-2010 kl. 10:06

Måske burde jeg selv skrive, hvorfor jeg er på ;-)

Jeg startede med AdSense mest af nysgerrighed og samtidig med håbet om, at det kunne betale min hotelregning (web, ikke rejse ;-)

Min AdSense kører på vores familie web site (www.kaddu.dk) samt på mine blogs (janholbodk.blogspot.com, janholbo.blogspot.com, kaddulinux.blogspot.com og janstheoughts.blogspot.com).

Jeg får ikke rigtigt noget ud af min AdSense konto og har stadig den første udbetaling tilgode. Det skyldes sandsynligvis et lavt besøg, der igen skyldes dels for lidt indhold og for sjælden opdatering, dels begrænset kommerciel interesse for vores private hjemmeside. Det er ihvertfald min vurdering.

Jeg vil lægge mig mere i selen og har planlagt at skrive minimum et indlæg eller en artikkel om dagen, 6 dage om ugen til enten en af mine blogs eller hjemmesiden. Når det er på plads, vil jeg gerne strukturere mine posts på bloggen til at komme fast, så folk ved, at der kommer noget nyt på en bestemt blog hver fredag eksempelvis.

Hvad bruger I af "reklame" til jeres hjemmeside/blog(s)? Hvilke kanaler? (AdWords/Signatur/Fora/Twitter/Nyhedsbreve/Andet?) Og hvilken effekt har det?

Jan

Jan Rasmussen - Vores Familie Web Site:  www.kaddu.dk

Amino-karma 1.430
Tilmeldt 16. nov 09
Indlæg ialt: 405
Jette Frederiksen
Skrevet Skrev: 19-01-2010 kl. 10:56

Jeg ha også den første udbetaling til gode.

Lige bruger jeg al min tid på disse 3 blogs: http://jetteshjemmekontor.blogspot.com/  http://jetteshule.blogspot.com/  http://rejser-ferie.blogspot.com/

Jeg opdaterer mine blogs ca. 2 gange om ugen. Så er jeg medlem af 3 fora, hvor jeg har mine links i min signatur. Jeg bruger Facebook.

Indimellem  skriver jeg indlæg på andre blogge, hvor jeg kan sætte mit link under mit navn.  Mine blogs er tilmeldt nogle linkkataloger.

Så har jeg også reklamer på mine blogs fra Partner-ads, Euroads og IQmedier.

Mvh. Jette

 

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 116
Fra Fredericia
Tilmeldt 15. jan 10
Indlæg ialt: 35
Jan Holbo Rasmussen
Skrevet Skrev: 19-01-2010 kl. 12:15

Jette Frederiksen:

Indimellem  skriver jeg indlæg på andre blogge, hvor jeg kan sætte mit link under mit navn.  Mine blogs er tilmeldt nogle linkkataloger.

Linkkataloger kender jeg ikke meget til. Jeg googlede en lille smule men blev ikke meget klogere på hvordan det virker. Dvs jeg kan se teknikken (tror jeg ;-) men er lidt i tvivl om, hvad man får ud af det. Er det seriøs trafik? Giver det revenue?

Jette Frederiksen:

Så har jeg også reklamer på mine blogs fra Partner-ads, Euroads og IQmedier.

Hvordan er de i forhold til AdSense?

Mvh

Jan

Jan Rasmussen - Vores Familie Web Site:  www.kaddu.dk

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 1.430
Tilmeldt 16. nov 09
Indlæg ialt: 405
Jette Frederiksen
Skrevet Skrev: 19-01-2010 kl. 12:54

Linkkataloger kan hjælpe lidt.  Her er god side, som jeg har brugt: http://www.linkkataloger.dk/

Men med tiden har jeg opdaget, at man kan få lige så mange besøgende ved kun at opdatere sine blogs jævnligt og bruge de gode søgeord dvs. dem folk bruger mest, når de søger på google eller andre søgemaskiner.

Min blog Jettes Hjemmekontor har jeg tilmeldt ca. 24 kataloger, de andre 2 blogs har jeg kun tilmeldt ca. 4 kataloger. Og de 2 blogs får lige så mange besøgende som den første blog.

Jeg har tilmelt dem http://blogbot.dk/, hver gang jeg har skrevet nyt indlæg, går jeg så ind på Blogbot og opdaterer dér. Det giver mig ret mange besøgende.

 

Mht.  Partner-ads, Euroads og IQmedier kan du både tjene på klik, lead og salg. Men det kræver rigtig mange besøgende.

Jeg har kun tjent nogle kroner på klik.

 

Mvh. Jette

 

Amino-karma 1.130
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. okt 10
Indlæg ialt: 254
Flemming Jensen
Skrevet Skrev: 28-12-2010 kl. 15:13

Hejsa. Kom lige forbi og så gruppen. Jeg er næsten lige begyndt at lege med adsense. Jeg har de sidste 10 år lavet ufattelig mange hjemmesider, men har aldrig tænkt på at tjene penge på dem, og jeg må sige at jeg var meget skeptisk, da jeg startede.

Min første adsense side blev sat op i midten af november og det var www.brunkager.dk. Den blev mest af alt lavet som et forsøg, for at se om der virkelig er nogle penge i det. Jeg regnede overhovedet ikke med det, men må sige at min skepsis blev gjort til skamme.

Fra ca. én uge inde i forløbet og indtil den 24. december hehe, har den tjent omkring 10 kr. ind pr dag i snit. Det synes jeg er ok, for en side med et par opskrifter, så nu er jeg gået igang med nogle flere projekter, der er en del større.

Jeg håber at jeg kan komme til at sparre med en masse af jer, så vi kan få rigtigt gang i adsense indtjeningen :)

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 241
Tilmeldt 13. sep 09
Indlæg ialt: 52
dabr
Skrevet Skrev: 18-01-2013 kl. 21:55

Jan Holbo Rasmussen:

Owner sidder her vist stadig, hvad var din baggrund for at starte gruppen , kan vi gøre noget for at skubbe den igang?

 

Undskyld det sene svar. Baggrunden for oprettelsen var egentlig bare at kunne gi' gode råd vedr. Adsense til hinanden. Derudover var baggrunden også at kunne trække på hinanden erfaringer, hvis man måtte blive i tvivl om noget vedr. Adsense.

Ovenstående er selvfølelig for at vi kan optimere vores Adsense-indtjening Big Smile

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)

RSS-feed