Sammendrag
Jeg vil gerne være din virtuelle kontorassistent, således at du sparer ressourcer, og kan koncentrere dig om det mest vigtige i din virksomhed. Jeg kan hjælpe med alle former for indtastning, researche information eller kontakter på internettet. Med andre ord alle opgaver, som er vigtige for at drive en virksomhed, men som ikke kan faktureres.
Kategori(er)
- Økonomi & Ledelse - Personlig assistent
- Økonomi & Ledelse - Generel kontorhjælp
- Skrivearbejde - Tastearbejde
Kompetencer
E-mail, korrespondance, udarbejde overslag, udarbejde rapporter, udarbejde jobannoncer, samtaler med jobsøgende, arkivering, indtastning af fortrolige oplysninger, udarbejde tilbud, udarbejde opgørelser af skader, referat skrivning.
Tidligere og nuværende ansættelser
Personalesekretær hos Medarbejderne, Hobro, i 3 måneder i 2012
Back Office hos Skadeservice Danmark, Aalborg, 2006-2010
Uddannelse
Kontoruddannelse, Aalborg Handelsskole i 2000
Referencer/Portfolio (Links til løste opgaver/Portfolio)
User Stats
-
Har været Amino Freelancer siden:
12-02-2015
Set kontakinfo i alt:
0
-
Bud på opgaver afgivet:
0
Bud på opgaver vundet:
0