Freelancer med ekspertise som virtuel assistent inden for Administration & Support

Brugerprofil

Freelancer Lisa  Morris
  • Baseret på 0 anmeldelser

Lisa Morris

Aarhus C, Danmark

Se kontaktinformationer

Sammendrag

Lisa Morris Virtuel Assistent (LMVA) startede i 2013, med det formål at hjælpe små og mellemstore virksomheder med at få mere tid, ved at udføre deres administrative opgaver. Mine kompetencer og færdigheder vil gøre virksomhedsejere i stand til at fokusere mere på at gøre det, de nyder, snarere end at skulle tage sig af alle de administrative elementer.

Hos LMVA er jeg stolt af at kunne tilbyde en service af høj kvalitet til en overkommelig pris. Jeg samarbejder med dig iht. dit budget og dine deadlines for at nå dine forretningsmæssige mål.

Kategori(er)

  • Skrivearbejde - Tekstbehandling
  • Skrivearbejde - Tastearbejde
  • Økonomi & Ledelse - Generel kontorhjælp
  • Økonomi & Ledelse - Excel
  • Design & Multimedia - PowerPoint

Yderligere information  

Kompetencer

Mine ydelser omfatter, men er ikke begrænset til, følgende:

Administration:
* Korrekturlæsning og tekstredigering (kun på engelsk)
* Udarbejdelse og formatering af virksomhedsdokumenter, f.eks. uddelingskopier, procedurer, forslag, rapporter, manualer m.v.
* Oprettelse og tilpasning af dokumenter og 'how-to' guider
* Rapportskrivning
* Søgning og research mht. din næste store idé eller dit næste store projekt
* PowerPoint præsentationer
* Regneark, diagrammer og tabeller
* Brochurer
* Dataindtastning, database styring og andre indtastningsopgaver f.eks. opdatering eller oprettelse af kundelister, adresselister, m.v.
* Transskribering af lydfiler og videoer fra f.eks. mødereferater, webinarer, forelæsninger m.v.
* Opsætning af konto i MailChimp samt udarbejdelse af nyhedsbreve
* Udarbejdelse og opsætning af blogindlæg (kun på engelsk)
* Brevfletning og udsendelse af kampagner, nyhedsbreve, salgsmateriale, invitationer osv. (på nettet eller med post)
* Kalenderstyring og koordinering af forretningsmøder, kursusaktiviteter m.v.
* Event-planlægning og håndtering af tilmeldinger i forbindelse med arrangementer (kurser, møder, seminarer, konferencer m.v.)
* Kundeservice (besvarelser af emails i forbindelse med dine kunder, leverandører og klienter)
* Øvrige ad hoc opgaver

Markedsføring og sociale medier
* Design, udvikling og opdatering af hjemmesider
* Oprettelse og udarbejdelse af nyhedsbrev og e-nyhedsbrev
* Sociale medier oprettelse og styring i Twitter, Google+, Facebook, Pinterest, LinkedIn m.v.
* Company branding, herunder design af firmaets visitkort, brevpapir, brochurer, invitationer, nyhedsbreve, menuer, CVs m.v.


Tidligere og nuværende ansættelser

Jeg har mere end otte års erhvervserfaring fra virksomheder, som f.eks. American Express, Lebara Mobile og AMP Capital, hvor jeg har arbejdet som personlig assistent, events assistent, kontoransvarlig, teamassistent, receptionist og kundeservicekonsulent.


Feedback modtaget fra:

Feedback givet til:

Opgaver udbudt

Opgaver vundet

User Stats

  • Har været Amino Freelancer siden: 24-06-2013 Set kontakinfo i alt: 1
  • Bud på opgaver afgivet: 0 Bud på opgaver vundet: 0