Firmakontoret.......... Det handler om din frihed

Brugerprofil

Freelancer Anders Søndergaard
  • Baseret på 0 anmeldelser

Anders Søndergaard

Haderslev, Danmark

Se kontaktinformationer

Sammendrag

Et telefonnummer og du har hjælp til det hele – det er hele grundtanken bag Firmakontoret.

Alle taler om, at der så mange opgaver, når man driver egen virksomhed. Sådan behøver det ikke være længere. Firmakontoret sætter fokus på alle de kedelige og nødvendige opgaver, der er skal laves, for at du kan drive en sund virksomhed.

Vi giver dig muligheden for, at du kan koncentrere dig om at gøre det du allerhelst vil og samtidig vide, at alle de administrative opgaver ligger ét og samme sted.

Det giver dig overblik og tryghed i din hverdag.
- Firmakontoret er aldrig længere væk end 88 16 44 44.

Du bestemmer selv hvor meget du vil bruge Firmakontoret. Vi tilpasser os dine behov og ønsker.

* Er det dit regnskab vi skal tage os af, så finder vi en løsning sammen med dig, således at det opfylder de krav du stiller.
* Eller er det måske for en kort periode, hvor du har brug os til eksempelvis forhandling og kontrakt udarbejdelse.

Outsourcing eller sagt på en anden måde, ”jeg lader andre gøre det, jeg ikke selv gider sidde med”. Denne måde at arbejde på sikrer dig lavere driftsomkostninger på mange fronter og ikke mindst giver det dig muligheden for at sætte 100% fokus på dine egne kernekompetencer.

Så er det et længerevarende samarbejde eller blot for en kortere periode - vi glæder os til at give dig en service, der ligger højere end du forventer.


Det handler om din frihed!

Med venlig hilsen

Anders Søndergaard
Direktør

Kategori(er)

  • Økonomi & Ledelse - Bogholderi & Regnskab
  • Salg, Marketing & PR - Div. Salg & Marketing

Yderligere information  

Kompetencer

Løbende bogføring, herunder finansbogholderi debitor bogholderi og lønbogholderi
· Debitor- og kreditor service, herunder afstemninger
· Momsafstemning og afregning
· Alt indenfor lønadministration og lønkørsler
· Udarbejdelse af månedsbalance
· Udarbejdelse af årsrapport og din personlige selvangivelse
· Økonomisk rådgivning
· Revisorrådgivning når du har behov for det


Betalingsbetingelser

Almindelige salgs- og leveringsbetingelser gældende for Firmakontoret

Firmakontorets ydelser


1 ANVENDELSE OG GYLDIGHED

1.1 Enhver leverance af ethvert salg af ydelser sker i henhold til nedenstående salgs- og leveringsbetingelser, medmindre disse er fraveget ved udtrykkelig skriftlig aftale.

1.2 Købers angivelse af særlige vilkår i udbudsmateriale, ordre m.v. anses ikke som fravigelse af nedenstående vilkår, medmindre Sælger skriftligt har accepteret disse.


2 FORCE MAJEURE

2.1 Ingen af parterne er berettiget til erstatning eller til at ophæve aftalen i tilfælde af manglende opfyldelse, såfremt dette skyldes force majeure.

2.2 Force majeure foreligger, såfremt en part eller dennes underleverandører forhindres i at opfylde denne aftale eller hertil knyttede aftaler som følge af krig, borgerkrig, oprør, offentlige restriktioner, import- eller eksportforbud, naturkatastrofer, herunder men ikke begrænset til jordskælv, stormflod, omfattende oversvømmelse, skypumpe, vulkanudbrud samt udbredt

arbejdskonflikt, brand eller lignende, som ikke burde eller kunne være forudset af parterne på tidspunktet for indgåelse af denne aftale.


3 LOVVALG OG VÆRNETING

3.1 Enhver uenighed eller tvist mellem parterne om forståelsen og rækkevidden af disse salgs- og leveringsbetingelser afgøres ved Sø- og Handelsretten under anvendelse af dansk ret. International købelov nummer 733 af den 7. december 1988 skal ikke være gældende mellem parterne.

3.2 Parterne er gensidigt forpligtet til at lade sig sagsøge ved den domstol eller voldgiftsret, som behandler erstatningskrav, der er rejst af tredjemand mod en af dem vedrørende produktansvar.


4 TILBUD / ORDRE

4.1 Sælgers tilbud om salg af konsulentydelser er gældende i 28 dage fra datoen på tilbuddet, medmindre en kortere frist er fastsat i tilbuddet. Sælgers tilbud bortfalder, hvis accept ikke er kommet frem til Sælger inden fristens udløb.

4.2 Annullering eller ændring af en aftale om konsulentydelse kan kun ske med Sælgers skriftlige godkendelse. Godkendelse af annullering eller ændring kan af Sælger gøres betinget af, at Køber erstatter Sælgers omkostninger og tab ved annullering eller ændring, dog minimum et beløb svarende til 15 % af den aftalte købesum eksklusiv moms.


5 HONORAR

5.1 Sælgers honorar for konsulentydelser fastsættes som et timehonorar på baggrund af medgået tid, medmindre der er indgået en aftale om et fast honorar for de i tilbuddet anførte ydelser. Den gældende timesats anføres i tilbuddet.

5.2 Udlæg til rejser, fortæring og ophold for Sælger eller dennes ansatte samt udlæg til publikationer og data m.v. godtgøres af Køber til kostpris.


6 KONSULENTYDELSEN

6.1 Sælger forpligter sig til levere den i tilbuddet specificerede konsulentydelse.


7 BETALING

7.1 Såfremt Køber ønsker at gøre indsigelser mod en fremsendt faktura, skal dette ske senest 5 dage efter fakturadato.

7.2 Betaling skal være Sælger i hænde senest 5 dage efter fakturadato. Ved for sen betaling tillægges rente på 2 % per påbegyndt måned.

7.3 Køber er uberettiget til at tilbageholde nogen del af købesummen som sikkerhed for opfyldelse af eventuelle modkrav vedrørende andre leverancer, og sådan tilbageholdelse vil være at betragte som væsentlig misligholdelse af aftalen.


8 KUNDENS FORPLIGTELSER

8.1 Det er en forudsætning for Sælgers leverance:

at køber gør Sælger bekendt med den for opgavens løsning relevante information, at Køber medvirker til at tilrettelægge arbejdet og tildele ressourcer, således, at konsulentydelsen kan leveres som aftalt, at Køber i det omfang, det er nødvendigt for opgavens løsning, giver Sælger den fornødne adgang til Købers bestående faciliteter efter Sælgers nærmere anvisning og at Køber i videst muligt omfang har foretaget sikkerhedsforanstaltninger i relation til eksisterende software.


9 AFTALENS VARIGHED

9.1 Aftalen har til enhver tid en opsigelsesfrist på 3 måneder gældende fra udgangen af den måned

Feedback modtaget fra:

Feedback givet til:

Opgaver udbudt

Opgaver vundet

User Stats

  • Har været Amino Freelancer siden: 12-04-2010 Set kontakinfo i alt: 0
  • Bud på opgaver afgivet: 0 Bud på opgaver vundet: 0