Kompetencer
Kalenderadministration
Koordination, styring, opfølgning, bookning, samt information til alle involverede
Rejsearrangør
Fly og hotelbookning, koncert/sport/event-billetter, koordination af og information til alle deltagere
Mødehåndtering
Arrangere, booke lokaler, advisere deltagere, færdiggørelse af præsentationer, befordring, menu, distribution af materialer, referat, opfølgning og evaluering
Eventkoordinator
Planlægger og arrangerer aktiviteter fx. kunde arrangementer, firmafester samt julefrokoster. Jeg kan afvikle alt fra små arrangementer for 10 personer, til større fester med flere hundrede personer
Færdiggørelse og produktion
Professionel og detaljeorienteret styring af udvikling af fx marketingmaterialer, tryksager og præsentationsmateriale
Men samtidig også de private aspekter eks.: booking af rejser, julegaveindkøb, kunst anskaffelser, events som middagsselskaber/barnedåb/fødselsdage, kørsel, indretning af kontor/hjem, tøjkøb og styling samt sommerhus‐klargøring/vedligeholdelse mv.
Du vil få en erhvervs/familie‐projektleder i ét, en der kan sikre at alle aspekter, projekter og idéer inden for erhverv/privaten bliver udført og fungerer - Du vil altså spare tid og maksimere effektiviteten i dit hjem eller din virksomhed.
Tidligere og nuværende ansættelser
Senior Projektleder - OMI
September 2011 – July 2013
Jeg var ansat som Senior Projektleder og havde nordisk kundeansvar for Citroën.
Projektmanager- Wunderman
August 2007 – June 2011
Jeg var ansat som Senior Account Director og havde nordisk kundeansvar for følgende: Microsoft, Novo Nordisk, Pfizer, Bristol Myers & Squibb samt AstraZeneca.
Project Manager - bDirect
May 2005 – July 2007
Jeg var ansat som projektleder og var ”krumtappen” i virksomheden – alt gik igennem mig fra start til slut. Jeg arbejdede med både private og større offentlige kunder bl.a. Rigspolitiet. Mit ansvar var at følge alle opgaver gennem vores in-house kreative afdeling & trykkeri og gennem samarbejde med eksterne leverandører.
Stewardesse - Scandinavian Airlines
July 2004 – May 2005
Production Coordinator - Jørgen Havemann & Partners
June 2002 – January 2004
Jeg var beskæftiget med større og mindre projekter fra start til slut, var med til at udvælge det bedste trykkeri til de forskellige opgaver. Jeg havde kontakten mellem kunder og trykkerier samt selvstændigt stået for hele processen vedrørende trykstart - Jeg lærte alt om papirkvaliteter, farvejusteringer og trykkvalitet.
Udsendelse og opfølgning af tilbud i indland og udland på dansk, engelsk og tysk.
Sales Representative and Assistant - BB Serigrafi & Offset
April 1989 – May 2002
Jeg startede som 14-årig i pakkeriet som deltidsmedarbejder, var receptionist/assistent, først på deltid senere fuldtid. Herefter blev jeg tilbudt jobbet som salgskonsulent, hvor jeg samtidig blev assistent for fire sælgere og fik erfaring med grafisk planlægning. Jeg blev lært op i de forskellige afdelinger og fik kendskab til DTP, trykkeriet både Serigrafi og Offset, salgsafdelingen, bogholderiet og regnskabsafdelingen.
Samtidig var jeg med til at booste markedsføringen, kommunikationen & forretningsudviklingen.
Betalingsbetingelser
Pris efter aftale
Pris afhænger af opgavens art, omfang og varighed. Du kan betale en fast timepris, en totalpris eller investere i et klippekort. Kontakt mig og lad os tale om, hvilken løsning er bedst for dig