Freelancer med ekspertise inden for Administration & Support - Event-planlægger

Brugerprofil

Freelancer Camilla Stockfleth Olsen
  • Baseret på 0 anmeldelser

Camilla Stockfleth Olsen

Hellerup, Danmark

Se kontaktinformationer

Sammendrag

Jeg er den fødte PA. Nu vil jeg fortælle dig hvorfor: Jeg har 12 års erfaring med at servicere og opfylde alle de behov, der måtte opstå i en travl hverdag. Jeg er en loyal og serviceminded person, der vil give dig den støtte og hjælp, der er brug for - både i dit erhvervsliv samt privatliv.

I min optik er det afgørende, at den private del fungerer, for at dit erhvervsliv kan fungere optimalt.

Jeg har 12 års erfaring på reklamebureau som projektleder/koordinator/assistent. Mine primære arbejdsopgaver har været korrekturlæsning, kundepleje, strategi og koncept samt forretningsudvikling inden for on-line og off-line marketing kombineret med de daglige rutine- og ad hoc-opgaver. 

Mit arbejde har generelt krævet struktur og effektivitet kombineret med en serviceminded tilgang til alle interessenter og en ekstrem høj grad af kundeforståelse. 


Kategori(er)

  • Skrivearbejde - Div. Skrivning & Oversættelse

Yderligere information  

Kompetencer

Kalenderadministration
Koordination, styring, opfølgning, bookning, samt information til alle involverede

Rejsearrangør
Fly og hotelbookning, koncert/sport/event-billetter, koordination af og information til alle deltagere

Mødehåndtering
Arrangere, booke lokaler, advisere deltagere, færdiggørelse af præsentationer, befordring, menu, distribution af materialer, referat, opfølgning og evaluering

Eventkoordinator
Planlægger og arrangerer aktiviteter fx. kunde arrangementer, firmafester samt julefrokoster. Jeg kan afvikle alt fra små arrangementer for 10 personer, til større fester med flere hundrede personer

Færdiggørelse og produktion
Professionel og detaljeorienteret styring af udvikling af fx marketingmaterialer, tryksager og præsentationsmateriale

Men samtidig også de private aspekter eks.: booking af rejser, julegaveindkøb, kunst anskaffelser, events som middagsselskaber/barnedåb/fødselsdage, kørsel, indretning af kontor/hjem, tøjkøb og styling samt sommerhus‐klargøring/vedligeholdelse mv.
Du vil få en erhvervs/familie‐projektleder i ét, en der kan sikre at alle aspekter, projekter og idéer inden for erhverv/privaten bliver udført og fungerer - Du vil altså spare tid og maksimere effektiviteten i dit hjem eller din virksomhed.


Tidligere og nuværende ansættelser

Senior Projektleder - OMI
September 2011 – July 2013
Jeg var ansat som Senior Projektleder og havde nordisk kundeansvar for Citroën.

Projektmanager- Wunderman
August 2007 – June 2011
Jeg var ansat som Senior Account Director og havde nordisk kundeansvar for følgende: Microsoft, Novo Nordisk, Pfizer, Bristol Myers & Squibb samt AstraZeneca.

Project Manager - bDirect
May 2005 – July 2007
Jeg var ansat som projektleder og var ”krumtappen” i virksomheden – alt gik igennem mig fra start til slut. Jeg arbejdede med både private og større offentlige kunder bl.a. Rigspolitiet. Mit ansvar var at følge alle opgaver gennem vores in-house kreative afdeling & trykkeri og gennem samarbejde med eksterne leverandører.

Stewardesse - Scandinavian Airlines
July 2004 – May 2005

Production Coordinator - Jørgen Havemann & Partners
June 2002 – January 2004
Jeg var beskæftiget med større og mindre projekter fra start til slut, var med til at udvælge det bedste trykkeri til de forskellige opgaver. Jeg havde kontakten mellem kunder og trykkerier samt selvstændigt stået for hele processen vedrørende trykstart - Jeg lærte alt om papirkvaliteter, farvejusteringer og trykkvalitet.
Udsendelse og opfølgning af tilbud i indland og udland på dansk, engelsk og tysk.

Sales Representative and Assistant - BB Serigrafi & Offset
April 1989 – May 2002
Jeg startede som 14-årig i pakkeriet som deltidsmedarbejder, var receptionist/assistent, først på deltid senere fuldtid. Herefter blev jeg tilbudt jobbet som salgskonsulent, hvor jeg samtidig blev assistent for fire sælgere og fik erfaring med grafisk planlægning. Jeg blev lært op i de forskellige afdelinger og fik kendskab til DTP, trykkeriet både Serigrafi og Offset, salgsafdelingen, bogholderiet og regnskabsafdelingen.
Samtidig var jeg med til at booste markedsføringen, kommunikationen & forretningsudviklingen.


Betalingsbetingelser

Pris efter aftale
Pris afhænger af opgavens art, omfang og varighed. Du kan betale en fast timepris, en totalpris eller investere i et klippekort. Kontakt mig og lad os tale om, hvilken løsning er bedst for dig

Uddannelse

Den Danske Reklameskole - Kreativ Basis, Media
1998 – 1998

Det Danske Hotel Akademi - Akademiøkonom, Hotel & Management
1996 – 1998

Copenhagen Business School - HHX, Economics
1992 – 1995


Feedback modtaget fra:

Feedback givet til:

Opgaver udbudt

Opgaver vundet

User Stats

  • Har været Amino Freelancer siden: 09-01-2014 Set kontakinfo i alt: 0
  • Bud på opgaver afgivet: 0 Bud på opgaver vundet: 0