Beskrivelse af opgaven:
Goddag
Jeg er helt ny på området, så jeg håber i bærer over med mig :)
Jeg skal til at åbne min første web butik, det hele er sådan set på plads, MEN! Jeg skal til at moms registrere mig...Jeg har læst og læst og læst om emnet og har efterhånden brugt mere tid på MOMS og bogføring læsning end på alt andet, men forstår stadig ikke meget...Som jeg har forstået det, så skal jeg lave momsregnskab hvert kvartal og årsregnskab - er der mere?
Min situation er således:
Jeg skal importere småvarer fra England og sælge dem i min webshop. (Så import fra EU land er også med)
Jeg vil helst undgå alt det med moms regnskab, skat, og hvad er ellers hører med af de "kedelige" ting.
Jeg forventer ikke at sælge meget i starten, lad os sige en 5-10 varer per måned (optimistisk set).
Tilbud ønskes:
Er det muligt for nogen af Jer at give mig en ca. pris på alt hvad der har med bogføring at gøre, således at jeg slipper for alt, foruden at gemme på regninger og kvitteringer?
På forhånd tak for hjælpen.
Oprettet:
27-11-2009 - kl. 09.47
Afregningsform:
Fast pris
Anslået budget (ekskl. moms):
Kategori:
Økonomi & Ledelse -
Bogholderi & Regnskab
Deadline for bud:
04-12-2009