Beskrivelse af opgaven:
Vi er en virksomhed med et nyt produkt, der er interesseret i at indgå en aftale om salg af dette nye produkt til virksomheder.
Baggrund
Baggrunden er, at vi i starten af 2010 starter med salg af et medarbejdergode til virksomheder. Her kan virksomheder betale for at give deres medarbejdere adgang til vores produkt og på den måde tilbyde deres medarbejdere et frynsegode, der ikke allerede findes på markedet.
Der er tale om et nyt marked, hvor der i øjeblikket ikke er direkte konkurrenter. Vi har en del klare fordele i forhold til de firmaer, der tilbyder services i periferien af vores område.
Alt det vil vi selvfølgelig komme nærmere ind på, hvis der viser sig gensidig interesse for et samarbejde, men indtil videre vil vi ikke sige mere om produktet, da produktudviklingen stadig er i gang
Pris og forventet provenu
Vi forestiller os en prissætning, som hedder DKK 20,- per bruger (medarbejder) i opstartsfee, dog minimum 500 kroner. Derudover er der en pris for brug af servicen, men det er ikke direkte relateret til salget. Som det fremgår, vil en virksomhed med f.eks. 500 medarbejdere generere et salg på DKK 10.000,-, hvorimod den lille virksomhed med 10 ansatte kun vil generere et salg på DKK 500,-
Udgangspunktet i den aftale, vi gerne vil foreslå Jer er, at vi giver Jer adgang til at sælge vores produkt mod at I får en andel af det provenu, jeres salg generer. Der er tale om ren provisionsaflønning. Vi kan derudover indgå en aftale om incitamentsstruktur, som gør, at jo større omsætning, I genererer, jo større andel får i.
Da vi ikke pt. selv ønsker at udvide vores virksomhed med et egentligt sælgerteam , søger vi nogle stærke regionale partnere – gerne med en vis kapacitet. Da der er tale om et helt nyt produkt forestiller vi os, at det relativt hurtigt kan blive rullet ud over det meste af landet. Efter den initiale udrulning satser vi på senere med lavere frekvens at føre tidsafgrænsede kampagner.
Konceptet bliver rullet ud over hele norden omtrent samtidig med Danmark. Dvs. hvis I har mulighed for det, er disse markeder også åbne for Jer.
Salget
Selve salget forventer vi vil kunne ske gennem telefonkontakt og derefter fremmøde i forbindelse med demonstration og endelig aftaleindgåelse. Det er dog ikke sikkert, at fremmøde i alle tilfælde vil være nødvendigt for at lukke handlen. Da der er tale om et helt nyt produkt må det dog påregnes.
Hvis I er interesserede, må I gerne vende tilbage med et bud.
Oprettet:
22-12-2009 - kl. 13.41
Afregningsform:
Fast pris
Anslået budget (ekskl. moms):
5.000 kr. - 25.000 kr.
Kategori:
Salg, Marketing & PR -
Salg
Deadline for bud:
25-12-2009