Freelance opgave: Konsulentopgave – Projektassistance

Beskrivelse af opgaven:

Med en samarbejdspartner søger vi en konsulent til at assistere projektlederne i udviklingsprojekter hos en kunde. Du vil skulle tage aktivt del i projektplanlægningen og være ansvarlig for bl.a. opfølgning og opdatering af planer i MS Project.

Det er væsentligt, at du er serviceminded, og at du er en dygtig og effektiv koordinator og gerne med erfaring fra udviklingsprojekter. Det forventes desuden, at du har et stort selvstændigt initiativ og proaktivt formår at løse de opgaver, der sikrer projekternes fremdrift.

Kunden er bosiddende i Københavnsområdet. Projektet er fuld tid, og det forventes at være et længerevarende projekt. Faktureringsniveau forhandles individuelt, men vil maksimalt være 375 kr./time ex. moms.

Dine kvalifikationer
Vi søger en konsulent til dette projekt, der har følgende kvalifikationer og egenskaber:
• Dygtig og effektiv projektkoordinator – gerne med erfaring fra andre udviklingsprojekter
• Bred teknisk og forretningsmæssig viden og et højt serviceniveau
• Erfaring med projektplanlægning i MS Project
• En videregående uddannelse med gode resultater

Er du interesseret?
Hvis du er interesseret og har de nødvendige kvalifikationer, så send med det samme dit CV til project114@rightpeople.dk.

Du kan læse mere om Right People på [URL er blevet fjernet]

Oprettet:

23-12-2009 - kl. 13.48

Afregningsform:

Pris pr. time

Budtype:

Åbent bud

Timepris (ekskl. moms):

200 kr. - 500 kr.

Varighed:

Ikke sikker

Timer pr. uge:

Kategori:

Desktop & Webudvikling -  Div. IT & Programmering

Deadline for bud:

30-12-2009

Har du spørgsmål til opgaven? Skriv det her:

Bemærk! Tekst må ikke indholde bud eller kontaktinformationer

Afgiv dit bud

Kan du løse denne opgave? Giv dit bud nu! Tilmeld dig gratis eller log ind – Klik her

Bud ekskl. moms i hele kroner:

Beskriv hvordan du vil løse opgaven:

  • Vedhæft fil(er) max 10 MB pr. stk.
  • X
    X
    X
    X
    --- eller ---
    Den fil, du har valgt, allerede er fastgjort.