Beskrivelse af stilling:
Hej,
Vi er ved at lancere CLOUD.DK, der tilbyder ægte cloud computing i Danmark, til små og mellemstore virksomheder. Grundlæggende er det et produkt i stil med Amazon's ([URL er blevet fjernet] men placeret i Danmark, lidt billigere og langt nemmere at benytte.
( [URL er blevet fjernet] )
Vi vil gerne outsource vores support og søger derfor en samarbejdspartner, der kan tage sig af support på telefon, chat og email 24x7.
Da vi starter med 0 kunder, er en mulig afregningsmodel et grundfee plus et fee per support henvendelse.
Vi kan i begyndelsen være interesserede i support der måske kun strækker sig 12 eller 16 timer man-fredag og 8 timer om dagen alle andre dage.
SPAM os med forslag! :-)
Som kunde opretter man selv servere fra 512 mb til 64 GB, man bestemmer selv harddisk plads fra 1 GB og opefter, man kan køre alle former for linux, windows 2003 og windows 2008, man kan få firewall, osv. osv. og alt kan reguleres op og ned online med øjeblikkelig effekt.
Det hele afregnes per time og de mindste servere koster under 10 øre per time.
Betaling kan ske med både kreditkort og faktura.
Alt er placeret i Danmark og den tekniske infrastruktur er i top med redundant Cisco infrastruktur, enterprise SAN osv..
Der er primært tale om first level support. Det vil sige kunder der har spørgsmål til betjening eller simple tekniske spørgsmål som f.eks.:
-hvad sker der med mine data når jeg slukker min server
-hvordan afregnes der hvis min server kun er tændt i 3 minutter
-hvordan kommer jeg igang med at bruges jeres API
-Hvordan laver jeg selv et image at boote fra
-Hvordan fungerer det med konsoladgangen når jeg har lukket mig selv ude af min server
-Hvordan laver jeg et monowall image selv
-Hvordan kan jeg få ændret faktura adresse
-..
Nogle spørgsmål skal sendes videre til 2nd level support (Der typisk ikke har direkte kundekontakt) og nogle spgm skal sendes videre til administrationen og de fleste spgm kan i forhåbentlig svare på :-)
Vi kan også - som en del af pakken - være interesserede i at i yder salgssupport på salgs-sitet, hvor besøgende skal tilbydes chat support (som f.eks. hos rackspace.com)
Al support sker via vores eget kayako system.
Vi er interesserede i alle for forslag og ideer - så bare skyd løs! :-)
Vi glæder os til at høre fra jer,
Med venlig hilsen
Thomas.
Oprettet:
28-03-2011 - kl. 13.37
Afregningsform:
Fast pris
Anslået budget (ekskl. moms):
5.000 kr. - 25.000 kr.
Kategori:
Administration & Support -
Div. Administration & Support
Annoncen udløber::
04-04-2011