Freelance stilling: Indkøbsrådgiver fuldtid/deltid

Beskrivelse af stilling:

Bliv partner i en succesfuld, landsdækkende indkøbskæde

Har du ambitioner om at blive selvstændig? Foretrækker du at have kollegaer, et gennemarbejdet og troværdigt koncept samt støtte fra et hovedkontor fra starten? Så vil vi gerne i kontakt med dig.

Som selvstændig indkøbsrådgiver starter du din egen virksomhed, hvor forretningskoncept og aftaler allerede er på plads. Produktet du udbyder er rabataftaler som er gennemarbejdet og under løbende forhandling for at sikre de mest optimale indkøbsaftaler for kunderne.

Indkøbsnetværket udbyder attraktive rabataftaler for små og mellemstore virksomheder. Når mange køber ind via samme netværk, opstår større volumen, og dermed opnås lavere priser.

Kæden har gennem årtier vokset sig til sin nuværende størrelse på troværdighed, gennemsigtighed og et indgående kendskab til markedet for de mest omkostningstunge poster hos virksomheder.

Du bliver en del af en kæde, der er baseret på selvstændige indkøbsrådgivere over hele landet. Du starter din egen virksomhed, men har massiv opbakning fra hovedkontoret samtidigt med et tæt samarbejde med og støtte fra den lokale distriktschef og øvrige kollegaer i dit distrikt.

Du kan vælge at lægge den arbejdstid i forretningen, der passer til dig. Om du vil arbejde på fuldtid eller deltid er op til dig. Måske har du andre erhvervsaktiviteter ved siden af mens du arbejder din forretning som indkøbsrådgiver op.

Som enhver selvstændig forretning må du påregne en opstartsperiode indtil din indtjening er oparbejdet. Til gengæld får du støtte til at komme godt i gang i form af et grundigt introduktionsforløb, hvor du får de redskaber der skal til for at komme godt fra start.

Om baglandet

Indkøbsnetværket er landsdækkende med hovedkontor i København og lokale distriktschefer. På hovedkontoret er du bakket op af rutinerede kompetencer, som har mange års erfaring i at forhandle de mest attraktive aftaler med leverandører samt rutine i, at drive en forretning med støtte til selvstændige rådgivere over hele landet.

Kæden er drevet med målsætning om høj troværdighed og effektiv rådgivning til kunder på området for besparelser på f.eks forsikring, energi, tele/IT, kontorartikler m.v.

Rabataftalerne er primært landsdækkende, men der kan desuden være lokale aftaler i de tilfælde, hvor det er relevant for kunderne.

Om jobbet

Arbejdet foregår fra egen adresse og du tilrettelægger selv din indsats.

Din dagligdag vil bestå i at kontakte små og mellemstore virksomheder, som hver især ikke har mulighed for at opnå rabatsatser hos leverandører, men som via indkøbsnetværk vil kunne opnå besparelser på poster som forsikring, energi, kontorartikler, tele/IT mv.

En vigtig del af din indsats er rådgivning til kunder om, hvilke områder der vil være relevant, så der kan opnås besparelser.

Om dig

Du har ambitioner og evner til at opbygge din egen forretning baseret på troværdighed og relationer.

Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater og relationer. Du stortrives med at kontakte nye potentielle kunder, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for kunderne, hvor du skaber stor værdi for dem i form af besparelser på indkøb.

Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner.

Du har &#

Om vores virksomhed:

Ansøgning

Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. LOH-1908S i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700.

Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Læs evt. mere her:
https://headhunterne.dk/ledige-stillinger/indkoebsraadgiver/

Oprettet:

20-08-2019 - kl. 11.43

Udbyders navn:

Headhunterne ApS

Afregningsform:

Fast pris

Anslået budget (ekskl. moms):

Over 100.000 kr.

Kategori:

Salg, Marketing & PR -  Salg

Annoncen udløber::

19-09-2019

Ansøg om stilling

Kan du løse denne opgave? Giv dit bud nu! Tilmeld dig gratis eller log ind – Klik her

Fortæl hvorfor du skal have stillingen:

Vedhæft evt. filer

  • Vedhæft fil(er) max 10 MB pr. stk.
  • X
    X
    X
    X
    --- eller ---
    Den fil, du har valgt, allerede er fastgjort.
Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
OK Læs mere