Freelance stilling: Demonstratør til dagligvarebutikker i hele landet

Beskrivelse af stilling:

Som Produktambassadør er det din opgave at demonstrere et produkt og derved skabe gode oplevelser for kunderne. Du vil igennem jobbet få stort indblik i både nye lanceringer og eksisterende produkter – Vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du vil få et arbejde med skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i. Opgaverne kan omhandle uddeling af vareprøver, hvor langt de fleste er smagsprøver, eller demonstration af et produkt. Du får således stort kendskab flere af Danmarks største brands’ produkter.

Jobbet er meget fleksibelt, da det er op til dig at efterspørge vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne for det meste torsdag eller fredag fra kl. 11-18 og lørdag fra 10-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum.

Hvem er du?
I arbejdet som Produktambassadør er din vigtigste opgave at skabe en god oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derved at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi Produktambassadører, der har en professionel, entusiastisk og udadvendt attitude.

Om vores virksomhed:

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?
RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau og vi har været på markedet siden 1999. I Promotion-afdelingen, som du bliver tilknyttet som Produktambassadør, ordner vi hele processen og sikrer os at logistikken omkring varer og materiale er på plads i rette tid og på rette sted, så du kan udføre dit job under de bedste vilkår. Vi fungerer derved som en form for bindeled mellem kunden, dagligvarebutikken og dig som Produktambassadør. Derudover kan vi tilbyde dig at:

- Blive en del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
- Have tæt kundekontakt og formidle historien, som skaber den gode oplevelse for kunderne
- Få stor fleksibilitet - du bestemmer selv, hvor og hvornår du arbejder
- Få fast timeløn samt kørselsgodtgørelse
- En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så̊ ingen dage er ens.

Dine nødvendige færdigheder:

- Har IT på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail
- Har kørekort og er villig til at bruge egen bil i jobbet
- Behersker dansk i skrift og tale
- Har hygiejnebevis, hvilket er et krav, men kan erhverves efter ansættelse
- Er smilende, udadvendt og trives godt med selvstændigt arbejde og kundekontakt

Oprettet:

25-09-2019 - kl. 12.25

Udbyders navn:

RelationMedia

Afregningsform:

Pris pr. time

Timepris (ekskl. moms):

100 kr. - 300 kr.

Varighed:

Over 1 år

Timer pr. uge:

1 - 5 timer

Kategori:

Salg, Marketing & PR -  Branding

Annoncen udløber::

25-10-2019

Filer vedr. opgaven:

Ansøg om stilling

Kan du løse denne opgave? Giv dit bud nu! Tilmeld dig gratis eller log ind – Klik her

Fortæl hvorfor du skal have stillingen:

Vedhæft evt. filer

  • Vedhæft fil(er) max 10 MB pr. stk.
  • X
    X
    X
    X
    --- eller ---
    Den fil, du har valgt, allerede er fastgjort.
Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
OK Læs mere