Beskrivelse af opgaven:
Vi driver en mindre webshop der benytter sig af levere leverandører. En af dem tilbyder API integration til lagerstatus på de enkelte varer.
I dag håndteres dette manuelt. Vi downloader en .csv fil fra leverandøren, som vi efterfølgende uploader til webshoppen (de relevante kolonner). Dette gøres ca. én gang i ugen, men det er selvsagt ikke optimalt, da lagerstatus ofte ikke passer - specielt ved udgåede varer.
Der er muligvis nogle udfordringer med varenumre der hedder noget andet end hvad shoppen kan håndtere (max 10 tegn), så dette skal der naturligvis tages hånd om.
Der er dokumentation på leverandøren side hvordan deres API virker - blandt andet:
Endpoints:
This is the documentation of all our public endpoints:
/api/products/
Request
Method URL
GET api/products/
Type Params Value
GET username string
GET password string
GET sku string
GET mode (optional) string
--
{
"sku": 1001001,
"title": "produktl",
"stock_status": 1,
"next_delivery": "W11",
"stock": 70
}
Det vigtigste er, at der ikke går noget galt i integrationen, da webshoppen er i drift.
Oprettet:
30-07-2023 - kl. 18.00
Afregningsform:
Fast pris
Anslået budget (ekskl. moms):
500 kr. - 5.000 kr.
Kategori:
Desktop & Webudvikling -
PHP
Deadline for bud:
03-08-2023