Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM og Penn and Teller

Side 2 ud af 10 (94 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuck you and the undefined geometrical shape you rode in on!

 

Skype-BigSmile

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillod mig at "embedde" videoerne, de er sgu for sjove :-)

Dbh Martin

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov hov Lasse - Mancave sælger ikke kun grill udstyr. Tænk på den fine øl oplukker, som efter 7-8 forsøg kunne lukke øl op :-)

Ideen med ManCave er jo egentlig kanon, hvis man valgte at udvide konceptet lidt (læs : det er muligt de har andet end grill udstyr og øloplukkere)

Penn & Teller har jo blot lavet Deres ben arbejde godt og udvalgt nogle tosser til tv, så man rigtig kan gøre grin med dem. Jeg er sikker på, at der findes masser af fornuftige og seriøse mennesker inden for MLM branchen, men det er jo ikke god underholdning.

 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ren verdensklasse, især deres afslutning holder hele vejen:

"Trust me, you can build a career on Bullshit! And if that dosn't work... You can always fall back on Social Security.."

Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, jeg er flad af grin Smile

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

telefon bookeren:
Tænk på den fine øl oplukker, som efter 7-8 forsøg kunne lukke øl op :-)

 

Hæ hæ.... Det indslag morede jeg mig også kosteligt over.... For, hvis vi skal være seriøse et øjeblik, var det jo utroligt sigende.... Mancave er pisseligeglade med produkt og salg til kunderne.... Den øloplukker ville sandsynligvis virke fortrinligt, hvis blot man placerede øllen på et fast underlag - hele problemet var jo at folk stod med øllen i hånden og en stor del af kraften, Mancave-klovnen trykkede ned med, blev overført til armen på gutten med øllen Geeked

Med andre ord kunne man, med 30 sekunders træning, have undgået den pinlige episode.... Ja den kunne også have været undgået, hvis man havde "ansat" en sælger med bare et minimum af omløb i kasketten..... Men den slags er man tydeligvis bedøvende ligeglad med....

 

Et andet indslag, der morede mig, var i øvrigt den der "business lunch", hvor fjolset bød sit potentielle offer på hummus.... Misforstå mig ret... Der er intet galt med hummus.... Det virker bare utroligt fesent, at invitere en potentiel forretningspartner på "frokost" og så servere hummus.... At det er en ret der typisk indeholder en pæn del hvidløg gør det sgu heller ikke bedre..... Men det viser jo bare hvordan den slags.... sorry... visse MLM-firmaer i større grad lever af at udnytte godtroende tåber, end af at skaffe kvalificerede sælgere til deres "produkter"....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Aarup
Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja.. Penn og Teller... Pessimisternes KOnger :)

Som alle andre journalister ved de jo også at negativitet sælger bedst. Vi vil alle gerne svøbe os ind i andres dårlig-dom, så vi kan sige "så dum er jeg heldigvis ikke"

Ikke destomindre ved jeg MLM virker for den seriøse. Har selv 8 års MLM "fødselsdag" den 17 i denne måned. Som alle andre er jeg også startet med at købe mig ind, i mit tilfælde en licens. I straten kostede det mig naturligvis penge ud af lommen, nøjagtig som alle andre projekter jeg har startet. Er du iværksætter, ved du det koster penge at komme igang, uanset om du vil være vinduespudser, eller starte en stor detail kæde. Alle forretninger har en startpris.

For nu at være helt ærlig, så har jeg stort set ikke lavet noget som helst i de 8 år, bortset fra i starten hvoe jeg var meget aktiv. Og i perioder er jeg da også aktiv, men det bliver nok til under 2 års aktivitet og mere end 6 års pasitivitet.

I dag har jeg over 700 reps i 14 lande, og tjener ganske fornuftigt. Sidste år da krisen trådte ind gik jeg konkurs med et vikar bereau, med million omsætning. Takket være mit mlm har jeg kunne holde skruen i vandet i den svære tid efter konkursen, og derved været i stand til at rejse mig igen,

Ikke dårligt, eftersom jeg ikke har været aktiv særlig meget.

Så jo, det virker, det tør jeg stå indenfor. Men man skal selv være med til at lægge stammen, for at få det til at vokse, så flid og selvdiciplin er nødvendig. Er man ikke lige så seriøs som med alt andet så glem det. Kræver DIN virksomhed egentlig ikke samme flid og selvdiciplin hvis du vil have succes? Jeg fik min for kr.3000 + moms, og har i dag ægte passiv indkomst. Hvad har din virksomhed kostet dig, før du kan hive penge ud af den?

Alt respect for dem der ikke finder MLM interssant. Men det ER en business som alle andre. Og kræver samme indsats. Og det er netop her det går galt fo de fleste - indsatsen.

Hvor meget kan du tjene på din nuværende virksomhed hvis du kun bruger en time om dagen?
Hvor længe har du den så? Jeg har stadig min, og har ikke lavet noget i den i 6 år. Min indkomst er steget. hver måned. 31. december sagde min rapport 512 reps. nu siger den over 700.. og vokser hver måned.

Så tænk på det før du fordømmer noget.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth Pihl:

Hvor meget kan du tjene på din nuværende virksomhed hvis du kun bruger en time om dagen?
Hvor længe har du den så? Jeg har stadig min, og har ikke lavet noget i den i 6 år. Min indkomst er steget. hver måned. 31. december sagde min rapport 512 reps. nu siger den over 700.. og vokser hver måned.

Så tænk på det før du fordømmer noget.



Kenneth, problemet er ikke at man ikke kan leve af det, for det kan dem der går med først sikkert udmærket.
Men hvor mange af alle dine "Reps" har det lige så godt som dig?
Langt de fleste MLM selskaber lever af, som det også vises fint i showet, at man skal rekruttere en ny person, der smider 2.500  kr. i kassen og det er der pengene i virkeligheden er.

Så du kom ind i tide og er en af den promille der tjener penge, alle de andre spilder deres tid og penge og det er det programmer anfægter.

Dbh Martin

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Pihl:
Penn og Teller... Pessimisternes KOnger :)

 

Det har du ret i.... Jeg vil endda gå skridtet længere, og tilføje en lille "disclaimer"... P&T er ekstremt subjektive - i deres programmer manipulerer de ofte med fakta og endnu tiere opstiller de argumenter, der ganske enkelt ikke er gyldige. Men hvis man tager P&T's deltagelse i programmerne som ren underholdning kan man jo ikke rigtigt sige noget om de ting deltagerne udtaler.... og i forbindelse med det her program er det vel tydeligt, at der er rigtigt gode grunde til at være forsigtig, inden man roder sig ud i MLM.... Mancave og det der frugtdrik-halløj kan de fleste vel se i den grad repræsenterer et meget virkeligt og reelt problem ved MLM.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Aarup
Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Det er en myte at det er de første og dem i toppen der tjener pemge. Jeg har folk i min downline der tjener mere end mig. En enkelt tjener faktisk 6X mere end mig og ligger i mit 3. nivau.

Der er mange myter om MLM, og jeg var en af dem der "åd" dem alle engang. Men har måttet sande at de kun ER myter.

 

Side 2 ud af 10 (94 indlæg)