Din skema er teori - og har intet med praksis at gøre
Det er ikke mere teori end 2 + 2 = 4.... Hvis du kan få 2 + 2 til at blive 5, kan du modsige mit skema. Men indtil du modbeviser de mest grundlæggende logiske principper, må du altså "æde" mit skema. Fakta er at hvis du har en MLM virksomhed hvor hver agent i downline skaffer 5 nye agenter i sin downline.... Ja så løber man altså tør for danskere, at hverve til netværket, allerede omkring 6. - 7. led.... Omkring 5. - 6. led vil alle indbyggere i DK så i øvrigt være blevet tilbudt, at købe produktet, hvis vi antager hver sælger kontakter 300 potentielle kunder.
Network Marketing selskaber hvor du eks. operere med autoships, så vil du snildt kunne leve af et netværk på 500-600. Snildt!
Det modsiger jeg heller ikke... Pointen er bare at du ikke skal langt ned i downlinen før det ganske enkelt er umuligt for alle, at skaffe et netværk på 500 personer.... Hvis vi antager du skal have en downline på 500 personer, før du kan leve af MLM, så skal der altså 125 mio. mennesker i 4. led til at understøtte partnerne, der er kommet ind i virksomheden i 3. led!!!!
Og hvis vi så stadigvæk holder fast i at de enkelte partnere kun kontakter 300 kunder vil der, i 3. led, have været kontaktet over 75 mio. potentielle aftagere af produktet - med andre ord vil hver dansker have fået tilbudt at købe produktet omkring 14 gange, hvis virksomheden udelukkende opererer inden for DK's grænser....
typisk kan en MLM millionær ligge på downlines med eks. 3.000 eller 5.000 - og det er faktisk ikke ret mange set udfra eks. et totalt marked som bare Danmark.
Hvad er da det for noget sludder? :)
3-5000 er muligvis ikke mange for den/dem, der sidder på toppen af den der geometriske form MLM'erne ikke er så glade for at blive sat i forbindelse med..... Men hvis vi antager der kun er én person i første led, som så får lavet sig en downline på 5000.... Ja så skal der jo 10000 mennesker til før virksomheden kan have generet 2 millionærer... 15000 til 3 osv. osv..... Med andre ord skal der opbygges en sekundær downline på 250.000 mennesker, bare for at 1% af den oprindelige millionærs downline kan få samme økonomiske succés som vores millionær-ven.... Med helt andre ord igen er det fysisk umuligt, i et marked begrænset af indbyggertallet i DK, for mere end 22% af den oprindelige downline (på 5000 mennesker), at opnå en downline på samme størrelse som ham der sidder på toppen af den der geometriske form - og det forudsætter i øvrigt at det kun er de 22% og den oprindelige partner, der får folk i deres downline... De resterende 78% må så opgive, at få nogen i deres downline..... Ja og så har vi i øvrigt også antaget alle mennesker i DK er blevet partnere i selskabet - mænd, kvinder, børn, babyer, pensionister, evnesvage, demente....
så den der tåbelige beregningsmodel holder ikke
Hvad er der tåbeligt ved den? Det er meget muligt jeg har regnet forkert.... Men indtil du kan påpege en decideret regnefejl.... Ja vil jeg altså stå fast på der skal over 12 mia. mennesker til at føre en MLM-virksomhed ud i 10. led, hvis hver enkelt deltager i netværket hverver 5 og kun 5 personer.... Jeg vil endvidere stå fast på at der vil være blevet foretaget cirka 4119 mia. opsøgende salg i 10. led, hvis hver deltager kontakter 300 potentielle kunder....
Jeg er sproglig student... Så det er, enddog meget, sandsynligt jeg har fucked totalt up i matematikken.... Men er du ikke i det mindste venlig, at påpege hvor jeg faktuelt går i galt i byen? At kalde det tåbeligt må jeg indrømme kun tjener til at gøre mig mere overbevist om jeg har ret i mine fordomme om MLM :)