Hehe...jamen det er da i orden, problemet som jeg ser det, er at jeg reelt kan have 6 led under mig hvis "pyramide" er større end min. Derfor syntes jeg pyramiden kan komme til at se ret underlig ud.
Jamen enig det ville da være rart hvis de brugte lidt krudt på succeshistorier. Og nogle gange kunne man ønske at journalisterne gik lidt mere i dybden. |
Martin Slot:Hehe...jamen det er da i orden, problemet som jeg ser det, er at jeg reelt kan have 6 led under mig hvis "pyramide" er større end min. Derfor syntes jeg pyramiden kan komme til at se ret underlig ud.
HeHe - nu er du vist bare kontrær. En MLM skeptiker vil jo så bare betegne det som mange pyramider oven på hinanden - hvilket jeg i princippet også selv vil kalde det. ![]()
Vi er vel enige om, at for alle i organisationen gælder det om at bygge nedad (i første omgang). Derefter bygger man udad - og så nedad igen. Altså med andre ord - alle laver små pyramider.
I princippet kunne jeg da godt tænke mig at slippe for pyramide-mærkatet, da det har en negativ klang. På den anden side er jeg også stor tilhænger af, at kalde en spade for en spade. Så jeg er lidt splittet - hvilket også var årsagen til mit første indlæg i denne tråd.
Jeg synes bare det kunne være rart at snakke MLM uden alle fordommene.
Hvis nogen foreslog dig at starte en franchise butik - så ville din første indskydelse jo ikke være at hive alle dem frem, som har fejlet med et franchise koncept - men sådan er det med MLM - man skal først høre om alle de brodne kar og alle rædselshistorierne.
Bliv gratis medlem