Hej James Tak for dit indlæg :-) Du har ret i, at jeg dybest set ikke kan vide, hvad der kommer til at ske. Jeg tænder på en stor og smuk vision - det vil nogle måske kalde naivt. Jeg synes dog, at det er positivt at AGLOCO trækker på erfaringer fra AllAdvantage, som betalte 100 millioner dollars til medlemmer i 1999. Bl.a. er en af AllAdvantage’s grundlæggere Jim Jorgensen med i det nye AGLOCO team. Læs her: http://en.wikipedia.org/wiki/Jim_Jorgensen AllAdvantage gik konkurs ligesom masser af andre Internetbaserede firmaer i dot.com perioden. Men de der var med har jo lært en masse, som kan bruges igen. I disse tider er der ikke noget, der tyder på, at Internet firmaer går konkurs i stort tal. Og brugernes antal vokser konstant. Så jeg mener, at der er grund til optimisme. |
Man kan betragte det som et marked for sig selv: - Men et marked der endnu er meget ustabilt og derfor indebærer en større risikofaktor som man skal/bør tage i betragtning... - Jeg vælger derfor at modsige dig, når du siger at der ikke er noget der tyder på, at mange internet firmaer går konkurs - for det er faktisk hele årsagen til min kritik.
Det er min klare opfattelse, at man skal være dygtig og hurtig for at kunne styre dette marked og tjene godt på det. - Dette er muligvis blevet nemmere og bliver måske nemmere fremover.
Hvis Aglogo beviser sig, at være en af de seriøse udbydere - ja man vil måske endda sige én af pionererne på dette marked... - jamen så opvejes den høje risiko naturligvis med et stort potentiale. Men personligt tør jeg simpelthen ikke, at tage denne risiko uanset hvad potentialet er. - Måske er dette en forkert holdning og måske ikke.
Men uanset hvad, så håber jeg naturligvis på at Aglogo beviser sig at være en god forretning. Jeg ønsker jo ingen dårligdom for dig eller nogen andre, der i modsætning til mig selv vælger at tage denne chance.
- Man kan jo heller ikke gå med livrem og seler hvis man vil opnå noget stort. - Uanset hvordan man vender og drejer den; så indebærer enhver mulighed en risiko - og enhver risiko rummer muligheder. Der er ingen vej udenom. :)
Det eneste jeg vil appeallere dig om er, at du undersøger alt hvad du kan om din interesse - Aglogo. Der skal gerne være en rød tråd: - Det skal være plausibelt og der skal helst ikke være nogen gråzoner hvad angår de penge der florerer i systemet. - Desuden kan et seriøst firma også ende med at dreje nøglen om, og spekulere i konkurs for den sags skyld. - Så hold dig selv opdateret med hvad der sker (hvilket du sikkert allerede gør) og endnu vigtigere; reager hvis der kommer for meget knas i tandhjulene.
Mvh.
James