Hej, undskyld jeg blander mig, men jeg tror ikke at man helt kan regne med den calculator (høhø). En del af det man indtjener ved at have toolbaren kørende bliver nemlig udbetalt som aktier i agloco. Jeg tvivler på man kan opnå så højt et beløb med det antal henvisninger. Virksomheden er 100% ejet af deres medlemmer. Ledelsen får 10% af indtjeningen, resten går til medlemmerne. Så jeg tror hvis der kommer nok medlemmer, kan det blive spændende at være med til. Måske det ender med et opkøb lignende føromtalte ebay/skype Jeg har skrevet om Agloco på min nye blog, der er lidt flere informationer hvis der er nogen der vil vide mere: Algoco - Tjen penge ved at surfe OBS - kom her tilbage og brug bolettes link hvis i vil melde jer til, vil nødig nasse på hendes henvisninger i denne tråd.
Konceptet har været oppe flere gange før i forskellige udgaver og fra forskellige sider, og det er ikke slået igennem endnu, men det bliver spændende at følge på sidelinien... Dog tror jeg ikke på at Agloco bliver opkøbt som eBay opkøbte Skype.
Jeg ser ikke de store opkøbsmuligheder. For det første må man formode at en stor del af brugerne tilmelder sig for at få en del af kagen (hvis ikke alle), såfremt Agloco bliver solgt for et højt beløb. De får aktier ved at være aktive, men hvad sker der i det øjeblik Agloco og deres medlemmer sælger "brugerbasen"? Når brugerne er blevet betalt og der ikke længere er en gulerod for enden af stangen, mon de så forbliver brugere? Det tvivler jeg kraftigt på. Det virker på mig som om, at de vil opbygge en brugerbase, der skal skabe værdi i bedste web2.0 stil, men samtidig skyder de sig selv i foden.
Jeg har set, at mange aminobrugere har vist interesse for min email om AGLOCO - det er jeg selvfølgelig meget taknemmelig for.
I har måske tænkt: "Hvad sker der?"
Så derfor sender jeg jer en kopi af en update, som jeg lige har modtaget. Husk at det er GRATIS at deltage.
Dear Bolette,
AGLOCO is eight weeks old and growing quickly.
We opened up the AGLOCO Membership prior to launching the service so that many of you could reap the rewards of being the real founders and builders of the AGLOCO Economic Network.
Over 30,000 of you have already recruited a least one new Member to AGLOCO (and some of you have recruited referral networks of more than 10,000).
This recruiting effort has been going on around the globe. Google results for “AGLOCO” now include many different languages (75,000 pages in Chinese - even 150 pages in Lithuanian).
During AGLOCO’s pre-launch phase, we have been improving the functionality and information on the AGLOCO website (with much still to do) and we have been working on the central communication piece of the network, the Viewbar software (still a few weeks away).
If you want to read a widely used recruiting email, feel free to click here for one that was posted on our official blog: http://blog.agloco.com/?p=6. Make sure to replace the referral link in the sample email with your referral link, which is: http://www.agloco.com/r/BBBG9809 (over 1,700 referrals)
During this exciting time, one of the best ways to keep up with the changes, updates, and improvements happening at AGLOCO is through our official blog, found at: blog.agloco.com. It is updated often with new posts and official responses to comments.
Thanks again for being the most valuable part of your company.
Uden at have set noget i min krystalkugle vil jeg fraråde dig at engagere dig for meget i et surffirma.
Mine erfaringer og observationer har givet mig et krystalklart billede af, at surfindustrien simpelthen er noget af det mest tvivlsomme og ustabile du kan finde på nettet.
Lad dig ikke narre af, at det er gratis - der kan stadig komme mange penge i klemme.
Prøv at Google et firma der hed 12dailypro. Et såkaldt gratis surffirma, hvor der alligevel ligger over 50 millioner dollars i låst kapital.
Skulle firmaet alligevel være seriøst (hvilket det somend godt kan være) - så regn ikke med noget long term.
De "seriøse" udbydere af denne form for service har typisk et lavt indtjeningspotentiale. Er indtjeningspotentialet stort; så stil spørgsmålstegn om hvor de penge egentlig kommer fra. - Og lad være med at tage forklaringer om sekundære investorer og reklamekroner for gode varer - for du aner jo ikke, hvor meget eller rettere hvor lidt der ligger i dette.
Det er MEGET nemt at fuske med den slags foretagende (en 12 årig med It-kundskaber kan gøre det). Så jeg vil blot bede dig om, at passe på dig selv og dem du implicerer. Samt jeres penge der altså ikke vokser på træerne. :)