Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AGLOCO: The Internet''s First Economic Network

Side 1 ud af 6 (53 indlæg)
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle

For et par dage siden poppede denne besked ind i min Indbakke.

Hi,

I have some exciting news to share with you.

In 1999, Alladvantage grew to 10 million members in 18 months.
They were free to join and paid out $100 million to its members.
Unfortunately, the dot-com crash of 2000-2001 ended their success.

Fast forward to 2006 and its going to happen again with this new
company, but we expect it to be 270% larger in 18 months.Plus
there is no dot-com crash in sight.The internet is healthy and
growing.

Pre-launched in late Nov ''06, their popularity is outpacing
YouTube and MySpace.

Get the rest of the story here....
http://www.thesurfriders.com

Respectfully,
Ted Schmidn
Clearwater, FL
727-535-5416

P.S.Don''t skip this by. It is definately worth your time plus
we at TheSurfriders have many resources available for you.

Jeg vidste ikke noget konkret om Alladvantage og slog det derfor op på WIKIPEDIA. Der stod følgende forklaring:

http://en.wikipedia.org/wiki/AllAdvantage

Jeg synes, at det lyder MEGET interessant - og har derfor

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 12:33
Yeah! Gratis penge! Og folk, der reagerer på spammails! Det kan næsten kun blive en god jul, nu! :-P

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 12:40
Jeg har flyttet den til en mere passende kategori!
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:45
Er det noget i retning af, at Du installerer en værktøjslinie i din browser, og får penge for den tid Du er online på nettet?
Tilmeldt 10. May 06
Skrevet kl. 15:13
Hej Dimitri

Her får du firmaets egne beskrivelse:

The Viewbar™ is a small toolbar that rests on the bottom of your screen or browser window while you surf the Internet. The Viewbar™ software is what enables AGLOCO to collect the money you are earning while browsing the Internet. 

The Viewbar™ keeps track of your online interests and preferences, and uses that information to deliver the most valuable message to you at the right time. Because privacy is a core principle of AGLOCO, the Viewbar™ communicates with our secure servers in an encrypted fashion to keep your information private.

Some people have asked: “Is the Viewbar™ some kind of ‘spyware’?” The answer is simple: The Viewbar™ is the opposite of spyware. Spyware sneaks onto your computer without your knowledge or permission, it steals your private information, and it’s nearly impossible to remove. Unlike spyware, the Viewbar™ is completely permission based, it keeps your information private, and you can always turn it off with a single click.

Hilsen

Bolette

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 19:58
Så Du får penge for at firmaet lærer/læser din adfærd på nettet? Hvor meget får Du?
Tilmeldt 10. May 06
Skrevet kl. 08:42
Hej Dimitri

Ja - du har ret, det handler om, at firmaet lærer/læser din adfærd på nettet.

Inde i systemet er der en "calculator". Her kan man tjekke diverse scenarier. Altså: Hvis jeg "signer" to personer op,

som igen "signer" 5 personer op, som hver surfer tre timer på en måned, hvad får man så udbetalt.

Husk at lige nu er alt i en test version - så ting kan godt ændre sig.

Jeg har et forslag til dig - tegn dig op - det er gratis, og du får adgang til alle informationer. Der er f.eks. en company blog med den sidste nye info.Hvis du fortryder, så kan du melde dig ud ligeså hurtigt igen. Du taber ikke noget og risikerer ikke noget.

Hilsen

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:42
Dato: 10-12-2006 19:58:15 Forfatter: Dimitri Hardorff Så Du får penge for at firmaet lærer/læser din adfærd på nettet? Hvor meget får Du?

Ifølge det site der linkes til, står der at 10 mio brugere indtil nu har fået udbetalt $100 mio, hvilket svarer til $10 pr. bruger.
Jeg tror at det er vigtigt at spørge sig selv om følgende, når man ser den slags tilbud: Kan det være rigtigt at firmaet kan sælge mine oplysninger videre for xxx kr.?

Der er vel en grænse for hvor mange penge firmaet kan opkræve for oplysningerne ved sine kunder...

mvh Carsten
Tilmeldt 10. May 06
Skrevet kl. 12:43
Hej Carsten

Jeg tror på, at der opereres med ufattelige summer i cyberspace. Prøv blot at tænke på, hvad E-bay var villige til at betale for Skype.

Informationer om bruger adfærd på nettet kan være formuer værd for Internet baserede firmaer, fordi firmaerne bliver i stand til at målrette deres markedskommunikation.

Og husk at antallet af Internet brugere stiger konstant - så der er virkelig mange penge i spil.

Hilsen

Bolette, sign up http://www.agloco.com/r/BBBG9809

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:51
Dato: 11-12-2006 12:42:54 Forfatter: bolette
Hej Carsten

Jeg tror på, at der opereres med ufattelige summer i cyberspace. Prøv blot at tænke på, hvad E-bay var villige til at betale for Skype.

Informationer om bruger adfærd på nettet kan være formuer værd for Internet baserede firmaer, fordi firmaerne bliver i stand til at målrette deres markedskommunikation.

Og husk at antallet af Internet brugere stiger konstant - så der er virkelig mange penge i spil.

Hilsen

Bolette, sign up http://www.agloco.com/r/BBBG9809

Jeg er sådan set ikke uenig, men husk også at se på hvem der skummer fløden! Det er meget sjældent brugerne. Skype-stifterne blev milliardærer, men det mærkede brugerne vel ikke meget til. Skype solgte en enorm brugerbase og et stærkt brand.

Når noget Internet-baseret bliver penge værd er det som reget stifterne/bagmændene som bliver velhavende. Værdien ligger ofte i brugerbasen på X antal tusinde/millioner brugere, og ikke så meget den service som udbydes. Og som jeg skriver, så er det trods alt sjældent at det er den almindelige bruger som scorer kassen...

mvh Carsten

Side 1 ud af 6 (53 indlæg)