Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket shopsystem ville du vælge i dag

Side 2 ud af 14 (136 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Altså jeg valgte godt nok ScanNet, men kan da anbefale en del andre systemer også. Problemet er bare, at de andre systemer ofte bliver meget dyrere og at ScanNets er en billig standardiseret webshop, som rent faktisk har stort set alt der skal bruges. Men jeg ville selv til enhver tid (hvis pengene og tiden var til det) vælge at få skræddersyet en webshop. Der benytter vi bl.a. vores egen eller en samarbejdspartners system.

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 09:42
Min uddybning til punktet "andet" ville være "egen/special udviklet"

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:02
Hej Biz,

Deres import/export skulle vist være ret god, jeg har ihvertfald selv for en del år siden fået flyttet fra dengang ofir.dk havde en shopløsning til goldenplanet, og det gik ret godt.

Men ellers prøv at ringe til dem på mandag.

Dem de har ansat, ved hvad de snakker om :)

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 10:10

Dato: 09-12-2006 09:41:36 Forfatter: Marcel Fuursted Altså jeg valgte godt nok ScanNet, men kan da anbefale en del andre systemer også. Problemet er bare, at de andre systemer ofte bliver meget dyrere og at ScanNets er en billig standardiseret webshop, som rent faktisk har stort set alt der skal bruges. Men jeg ville selv til enhver tid (hvis pengene og tiden var til det) vælge at få skræddersyet en webshop. Der benytter vi bl.a. vores egen eller en samarbejdspartners system.

jeg tog lige et kik på ScanNet refancer shops, syndes ikke det er noget at råbehuraa for der,  ikke meget cool over det. Men jeg har ikke kendt  goldenplanet før for lidt siden, og må sige der virkelige nogen ok shops i brug, og ser ret salgs teknisk godt ud for hvor kunder og en beder måde at vise vare på...  Jeg kan godt lidt shops systemer der er gode til at vise vare på forsiden .  FOTOS sælger, og mange fotos af vare på en gang er bedst. lidt af et bilka katalog, det er ikke uden grund man bruger mange penge og plads på fotos.  Udstillings vinduet skal være iorden. Og ens vare skal skal frem stå mange, og let at se.  Her i går aftes ville jeg købe et lille musikanlæg på elgiganten shoppen, men der kom et billede som var ca 4x4cm taget langt fra = jeg gad ikke købe nu / som at købe i blinde....

Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 10:14
Dato: 09-12-2006 10:02:15 Forfatter: Lennert Pedersen Hej Biz,

Deres import/export skulle vist være ret god, jeg har ihvertfald selv for en del år siden fået flyttet fra dengang ofir.dk havde en shopløsning til goldenplanet, og det gik ret godt.

Men ellers prøv at ringe til dem på mandag.

Dem de har ansat, ved hvad de snakker om :)

Det er nu import fra mit vare-lagersystem som ligger i Stalla økonomisystem. Der har jeg alt inde med fotos, størrelser, tekst, antal på lager osv. ca 3000 nummer, ikke noget man lige laver om fordi man har lyst til at skifte shopsystem..  phyyhaa tænke man skulle det igemmen igen, tager fler uger...

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:36
Jeg er igennem en anden Amino-bruger lige blevet opmærksom på shoppen fra Scancommerce.dk 

De har de flotteste referencer jeg har set fra en standard web shop udbyder (fx www.outletguru.dk og http://www.musthaves.dk/) Og det er alfa omega for mig. Hvordan man præsenterer sig selv og sine varer betyder alt, og der er rigeligt med shops der - iflg min personlige mening - er alt for amatøragtige. Herudover kan man integrere shoppen med Navision og der er mulighed for at kunden vælger interessefelter når de tilmelder sig nyhedsbrev. Det giver langt bedre mulighed for at tilpasse nyhedsbreve og gode tilbud etc. Et klart plus i min lille bog.

Priserne er også konkurrencedygtige med scannet. (fra 299 - 598)

Men de må jo også have fejl og mangler. Hvis nogen kan redegøre for hvilke fejl og mangler de har vil jeg meget gerne høre om det, da jeg er begyndt at tro på deres løsning er det bedste køb til prisen.

Hilsen Morten

Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 10:53
Dato: 09-12-2006 10:35:52 Forfatter: WideEyes - Virtual Tours
Jeg er igennem en anden Amino-bruger lige blevet opmærksom på shoppen fra Scancommerce.dk

De har de flotteste referencer jeg har set fra en standard web shop udbyder (fx www.outletguru.dk og http://www.musthaves.dk/) Og det er alfa omega for mig. Hvordan man præsenterer sig selv og sine varer betyder alt, og der er rigeligt med shops der - iflg min personlige mening - er alt for amatøragtige. Herudover kan man integrere shoppen med Navision og der er mulighed for at kunden vælger interessefelter når de tilmelder sig nyhedsbrev. Det giver langt bedre mulighed for at tilpasse nyhedsbreve og gode tilbud etc. Et klart plus i min lille bog.

Priserne er også konkurrencedygtige med scannet. (fra 299 - 598)

Men de må jo også have fejl og mangler. Hvis nogen kan redegøre for hvilke fejl og mangler de har vil jeg meget gerne høre om det, da jeg er begyndt at tro på deres løsning er det bedste køb til prisen.

Hilsen Morten

www.outletguru.dk syndes jeg ikke om, er  "rodet"... men http://www.musthaves.dk/ er nice, der dog nogen små ting, men ellers ret flot

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:02
Hej Biz

MÅske lidt rodet, men i forhold til andre online tøjbutikker så er det altså en grafisk meget meget flottere shop. Den giver mere troværdihed og sender et meget mere profesionnelt signal. Og hvis du kigger på hvilke elementer den består af, så kan man jo hurtigt få en ide om mulighederne. Jeg ville også personligt gøre den mere simpel ala musthaves.dk men det er jo ouletguru´s besluting og ikke en begrænsning i shop-systemet. Faktisk kan jeg stadig bedst lide www.forplaycatalogue.com af tøjbutikker. simpel, fokus på billeder og nemt overblik. Og så er der altid relateret produkter man kan blive fristet af at køge til konen )

Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 11:07
Det som kunne være rigtig flot, og rigtig måde at vise sine vare på er faktisk det som de har på ´musthaves forsiden "de 4 produktfotos med pris og lidt tekst".  Men så snart man trykker på en menu eks. TOPPE så ryger man ud i det normale Kedlige række system under hinanden - ONE BY ONE system. (tænkt hvis hvor fysiske reklamer var bygget op sådan = kedlige)  Det jeg ville have  ( forsiden = random fotos , 20-25 stykker) undersider var bygget op på den måde som på forsiden, Hvor man kører sin mus over produktet bliver fotos størrer og en mere tekst kommer. Ved et klik så går man uderlige ind på produktet, hvor man kan vælge størrelser og kurv.... Noget der meget vigtig som jeg savner i min shop, er man kan se størrelser på selv start foto "lille foto"  Det er noget træls som kunde at klik sig ind på noget hvor hans størrelse anyway er udsolgt. 

Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 11:12
hehe ja når der så skønde fotos så for man lyst til køb :-)  Her kan man se hvor vigtig det er at man bruger kroppe til at sælge sine tøjproduter og ikke bare et godt foto af selve tøjet.

hvis man går til denne side http://www.forplaycatalog.com/store/Dancewear?Args=&page_number=1  er det næsten 100% som jeg tænker på. Der mangler dog en vist  størrelse + pris + evt. udsalgs/nyheds skilt som man har i rigtig reklamer på de små fotos.

PS: hvilken outfit kan i bedst lide på den side hehe ???

Side 2 ud af 14 (136 indlæg)