Jeg har også stor respekt for dandomains webshop.. det er imo den bedste standardshop lige med undtagelse af den vi selv har udviklet tra lala Grunden til dette er netop som du skriver prisen.. hos Bitpaq betaler du 199,- og ikke en krone mere for samtlige moduler.. vi ville såmænd gerne differentiere vores moduler, men det er faktisk for omkostningsfuldt tidsmæssigt i forhold til bare at give kunderne det hele til samme pris. Dankort betaling koster 150 kr. yderligere pr. md. jajaja.. det er måske en reklame jeg sniger ind her, men jeg synes ærlig talt det er en seriøs information at du kan få en ordentlig webshop for 4188/år inkl. kreditkortbetaling.
Nemt at lave skræddersyet design til og nemt at implementere
Brugervenlig admin
God intergration til økonomisystemer
Mange tilvalgsmoduler (f.eks. Produktkonfigurator( f.eks. sammensæt din egen PC eller liogn.), nyhedsbrev, tracker, filsalg, mange betalingsmetoder, B2B m.m.)
Hurtig og løsningsorienteret supportgruppe
Kæmpe netværk af erfarne e-købmænd
Mange designere og udviklere kender systemet (så man er ikke afhængig af nogle få udviklere eller lign.)
Kan håndtere stort vare sortiment.
Gratis demo i 30 dage
Ja, DanDomain kan faktisk det meste. Så lige den sidste ting, så er det jo så moderne med det der google-søge-halløjsa, og ja indtast f.eks. musikinstrumenter og vups, der kom sku lige en DanDomain shop(musikinstrumenter.net) op som nummer 1.
Håber der er nogen der kunne bruge det til noget, skulle der være nogen der har spørgsmål til løsningen, så er I selvfølgelig velkommen til at spørge.
Jeg ville uden tvivl vælge Zencart.com, det er udvidet oscommerce. Du får alle funktioner og det er utrolig nemt, at redigere i. Samtidig kan det fåes med færdige skabeloner hvor professionelle designere har designet shoppen så den fremstår flot og overskueligt.