Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal der til for at skaffe investorer?

Side 5 ud af 8 (74 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9749
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten, jeg tror vi er ved at nærme os kærnen i det som faktisk er jeres vigtigste udfordring: Har i kræfterne til at løfte den svære opgave i står overfor?

Uanset løsningsmodellen er jeg nemlig ret sikker på, når jeg hører det du fortæller, at I står overfor en periode hvor i kommer til at knokle helt usandsynligt hårdt, hvis det her skal lykkes. 100 timer om ugen i en periode er slet ikke usandsynligt - uanset om det bliver med den ene eller den anden model.

Ja, det er fuldkommen urimeligt hårdt, og ja, dine små børn kan ikke bare klare sig selv. Derfor lyder det i virkeligheden somom du skal have afklaret nogle ting her med din kone. For hun bliver en af de største investorer i jeres selskab. Er hun ikke frisk på det, så må I justere jeres projekt efter de faktiske forhold. Du KAN ikke gøre det her alene - når du har en kone og to små børn :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:25

Morten Nielsen - Kidznet.dk:

Jo gu gør jeg det for deres skyld, og for min egen, men mine børn er henholdsvis knap 19 måneder og 1,5 uge, derfor er det meget svært bare lige at tage afsted for at udføre noget arbejde. De er jo begge i den alder at de intet kan gøre selv, og derfor kan man ikke bare stå én kvinde med to så små rollinger..

Man kan hvad man vil! Tro mig det bliver ikke lettere at undvære ungerne om et par år.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15010
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:27

Jo gu gør jeg det for deres skyld, og for min egen, men mine børn er henholdsvis knap 19 måneder og 1,5 uge, derfor er det meget svært bare lige at tage afsted for at udføre noget arbejde. De er jo begge i den alder at de intet kan gøre selv, og derfor kan man ikke bare stå én kvinde med to så små rollinger..

Er det så ik der, at selverkendelsen begynder at skulle indtræffe, og man skal gøre op med sig selv, hva det er man vil, og evt hvordan man vil det?

Er det her det rette projekt, når familien mm skal tilgodeses?

Måske et par friske øjne fra en udefrakommende ville gøre underværker, uanset om man så kan lide det svar, som vedkommende måtte komme med...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 20:28

Mikkel deMib Svendsen:

Morten, jeg tror vi er ved at nærme os kærnen i det som faktisk er jeres vigtigste udfordring: Har i kræfterne til at løfte den svære opgave i står overfor?

Uanset løsningsmodellen er jeg nemlig ret sikker på, når jeg hører det du fortæller, at I står overfor en periode hvor i kommer til at knokle helt usandsynligt hårdt, hvis det her skal lykkes. 100 timer om ugen i en periode er slet ikke usandsynligt - uanset om det bliver med den ene eller den anden model.

Ja, det er fuldkommen urimeligt hårdt, og ja, dine små børn kan ikke bare klare sig selv. Derfor lyder det i virkeligheden somom du skal have afklaret nogle ting her med din kone. For hun bliver en af de største investorer i jeres selskab. Er hun ikke frisk på det, så må I justere jeres projekt efter de faktiske forhold. Du KAN ikke gøre det her alene - når du har en kone og to små børn :)

Jeg ville også ønske at min kone ville det her ligeså meget som jeg selv - men det tyder det ikke på. Men så må jeg sige fuck hende, og gøre hvad der passer mig. Den dag jeg står med en million-check i hånden, vil hun jo gerne have del af pengene til tøj, tasker og designermøbler...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg ville også ønske at min kone ville det her ligeså meget som jeg selv - men det tyder det ikke på. Men så må jeg sige fuck hende, og gøre hvad der passer mig. Den dag jeg står med en million-check i hånden, vil hun jo gerne have del af pengene til tøj, tasker og designermøbler...

Man ved først hva man har, den dag man mister det...

Hvor er det trist, at pengene vægtes over familien...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:32

Men så må jeg sige fuck hende, og gøre hvad der passer mig. Den dag jeg står med en million-check i hånden, vil hun jo gerne have del af pengene til tøj, tasker og designermøbler...

Rolig nu Morten, tal pænt om din kone.

Find en løsning, men hvis det udmønter sig i at du bliver så hård, så er det slet ikke for dig. Så skal du bare vente til den dag du rent faktisk arbejder 100 + timer om ugen, og du bliver mødt af udfordringer hver dag, udfordringer der truer med at ødelægge din drøm, så bliver dit humør ikke bedre. Man skal virkelig være i balance for at kunne fuldføre sådan et projekt, så hvis du ikke er det nu, så bare drop det for din egen, og din families skyld. Så vigtigt er det sgu heller ikke :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 20:54

Jimi Hove:

Men så må jeg sige fuck hende, og gøre hvad der passer mig. Den dag jeg står med en million-check i hånden, vil hun jo gerne have del af pengene til tøj, tasker og designermøbler...

Rolig nu Morten, tal pænt om din kone.

Find en løsning, men hvis det udmønter sig i at du bliver så hård, så er det slet ikke for dig. Så skal du bare vente til den dag du rent faktisk arbejder 100 + timer om ugen, og du bliver mødt af udfordringer hver dag, udfordringer der truer med at ødelægge din drøm, så bliver dit humør ikke bedre. Man skal virkelig være i balance for at kunne fuldføre sådan et projekt, så hvis du ikke er det nu, så bare drop det for din egen, og din families skyld. Så vigtigt er det sgu heller ikke :-)

Jeg er blevet presset meget psykisk efter at have opretter denne tråd - hidtil har jeg stadig gået rundt og smilet døgnet rundt. Men med mange af de kommentarer som er kommet frem her i tråden, begynder jeg at tvivle på mig selv - og det er ikke normalt!

Lige nu arbejder jeg nærmest 100+ timer om ugen med mit fuldtidsjob og det her projekt - når ungerne er lagt i seng, så knokler jeg ved computeren.

Og Jimi, jo det her er vigtigt. Det her er hvad jeg drømmer om, og hvad jeg lever for. Det her projekt er mit 3. barn, og jeg vil ikke bare lade det afgå ved døden pga. finanskrise og en uforstående kone, som i sin tid selv var klar på at ofre alt..

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 21:06

Morten,

Jeg forstår godt du føler dig presset. Det nytter bare ikke noget at blive sur over de kommentarer, du får. Det lyder på mig som du tror, at det er en menneskeret at få et lån fra banken, eller penge fra andre investorer. Og at din idé er verdens mest geniale, selvom din virksomhed på nuværende tidspunkt ikke er i nærheden af konkurrenterne. Der er med andre ord ikke stor grund for banken eller investorerne til at tro, at en videre investering kan give et godt afkast. Det banken måske også ser på er, at du netop har stiftet familie, og med to små børn, hus og bil, får du rigeligt at se til med dit ene fuldtidsjob i sig selv.

Jeg kan sagtens forestille mig, at banken har vurderet, at du har bidt over mere end du kan håndtere. Ikke fordi du som person er en dårlig forretningsmand, men fordi opgaven for de fleste vil være uoverkommelig. Mon ikke situationen havde set anderledes ud, hvis du var uden børn og bil, og sad i en lejelejlighed med det fuldtidsarbejde du nu har. Men sådan er situationen jo desværre ikke. 

Du og din kone har truffet et valg om at få børn, og da I traf det valg blev det meget sværere at forfølge et risikabelt forretningseventyr.

Det er ikke fedt for os heller at 'skyde din drøm i sænk', men der er simpelthen for mange ubekendte i det her regnestykke til, at jeg kan forestille mig det vil gå op.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6572
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:08

Har du overvejet en anden selskabstype hvor der ikke er krav om indskud? Eks. et Smba? Jeg kan se at Kidznet er et I/S. Hvis du laver  World of Kidz som et Smba så har du ligesom startet den del.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:11

Jeg forstår ikke hvor du vil hen? Først er du indirekte med til at opfordre til at familien skal i baggrunden, og bagefter siger du at det er trist at pengene vægtes over familien?

Den der må stå for din egen regning! For det har jeg på intet tidspunkt skrevet.

Anyway Im out... Ser ingen grund til at komme med ydeligere, da det åbenbart genere dig...

Held & Lykke herfra

Side 5 ud af 8 (74 indlæg)