Jimi, det er en trist historie, og jeg ved at det er det samme som driver mig. Jeg havde heller ingen venner før at jeg som 16-årig begyndte at ryge hash og kort tid efter tage andre stoffer. Jeg var så langt ude at jeg nærmest levede af kriminalitet til sidst. Det er på grund af dette at jeg ikke giver op, for kan man komme ud af det, kan man også klare denne opgave. Men som jeg føler lige nu, så er denne opgave større end at komme ud af mit misbrug. Og jeg føler at jeg i denne sag er uretfærdigt behandlet... |
Morten Nielsen - Kidznet.dk:Jeg ville også ønske at min kone ville det her ligeså meget som jeg selv - men det tyder det ikke på. Men så må jeg sige fuck hende, og gøre hvad der passer mig. Den dag jeg står med en million-check i hånden, vil hun jo gerne have del af pengene til tøj, tasker og designermøbler...
Hey Morten - ned og købe is nu
Hvis du kendte de ofre som nogen af os har måtte tage undervejs som iværksættere, så ville du se anerledes på tingene, det er med garanti. Det er sjældent at jeg vil kommentere ting personligt, men jeg mener du fejlvurderer situationen og især med din kone. Det kan godt være din kone ikke vil "det" men ved at hun er mor til dine 2 børn, så viser hun at hun vil dig!
Nu kender jeg jo ikke din kone, men er du sikker på at hun vægter tøj, tasker og designermøbler frem for dig som en god far der er der for børnene?
Når man har et ansvar som du har, så må man gå på kompromis, og hvis du får "nedtur" over kommentarerne m.h.t. forretningen her, så tro mig når jeg skriver det intet, absolut intet er i forhold til det afsagn du vil få ved ikke at kunne være sammen med dine børn og være der for dem.
Hvis det er sådan nu, at det er pengene der er issue, så må du tage en beslutning. Tag evt. den beslutning i din "vrede" at nu skal du fandme vise at du kan få nogle kontanter på bordet, så læg projektet væk og tag et ekstra arbejde istedet for at idéudvikle - når du har større økonomisk rådighed, så vil du og¨så se at du helt automatisk ser flere muligheder og mere optimistisk på tingene...
Hvis det går helt i sort for dig, så tager jeg gerne en telefonisk samtale med dig i slutningen af ugen. Jeg vil ikke tilbyde penge, men lytte til dig og evt. rådgive dig.
Mvh/Jan