Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal der til for at skaffe investorer?

Side 7 ud af 12 (118 indlæg)
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi, det er en trist historie, og jeg ved at det er det samme som driver mig. Jeg havde heller ingen venner før at jeg som 16-årig begyndte at ryge hash og kort tid efter tage andre stoffer. Jeg var så langt ude at jeg nærmest levede af kriminalitet til sidst.

Det er på grund af dette at jeg ikke giver op, for kan man komme ud af det, kan man også klare denne opgave. Men som jeg føler lige nu, så er denne opgave større end at komme ud af mit misbrug. Og jeg føler at jeg i denne sag er uretfærdigt behandlet...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Morten Nielsen - Kidznet.dk:
Jeg ville også ønske at min kone ville det her ligeså meget som jeg selv - men det tyder det ikke på. Men så må jeg sige fuck hende, og gøre hvad der passer mig. Den dag jeg står med en million-check i hånden, vil hun jo gerne have del af pengene til tøj, tasker og designermøbler...

Hey Morten - ned og købe is nu Smile

Hvis du kendte de ofre som nogen af os har måtte tage undervejs som iværksættere, så ville du se anerledes på tingene, det er med garanti. Det er sjældent at jeg vil kommentere ting personligt, men jeg mener du fejlvurderer situationen og især med din kone. Det kan godt være din kone ikke vil "det" men ved at hun er mor til dine 2 børn, så viser hun at hun vil dig!

Nu kender jeg jo ikke din kone, men er du sikker på at hun vægter tøj, tasker og designermøbler frem for dig som en god far der er der for børnene?

Når man har et ansvar som du har, så må man gå på kompromis, og hvis du får "nedtur" over kommentarerne m.h.t. forretningen her, så tro mig når jeg skriver det intet, absolut intet er i forhold til det afsagn du vil få ved ikke at kunne være sammen med dine børn og være der for dem.

Hvis det er sådan nu, at det er pengene der er issue, så må du tage en beslutning. Tag evt. den beslutning i din "vrede" at nu skal du fandme vise at du kan få nogle kontanter på bordet, så læg projektet væk og tag et ekstra arbejde istedet for at idéudvikle - når du har større økonomisk rådighed, så vil du og¨så se at du helt automatisk ser flere muligheder og mere optimistisk på tingene...

Hvis det går helt i sort for dig, så tager jeg gerne en telefonisk samtale med dig i slutningen af ugen. Jeg vil ikke tilbyde penge, men lytte til dig og evt. rådgive dig.

Mvh/Jan

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 21:32

Men som jeg føler lige nu, så er denne opgave større end at komme ud af mit misbrug. Og jeg føler at jeg i denne sag er uretfærdigt behandlet...

Det er den ikke, den tager måske bare lidt tid. Respekt for at du er kommet ud af dit misbrug, brug den styrke!

Køb ren argan olie her

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

men det er sådan set bankens skyld at jeg har så meget at se til ...

Jeg kan godt forstå du føler det sådan, men din store fejl - og den må du så lære af er, at du har disponeret på baggrund af et mundtligt tilsagn fra en bank.

Jeg kunne godt have fortalt dig, at du ALDRIG skal stole på sådan noget. Intet er sikkert før du har det på papir og det er underskrevet af nogle der både kan og vile leve op til aftalen. Du skal ALDRIG stole på en bank.

Faktisk er min egen erfaring, at man får et meget bedre liv som iværksætter, hvis man helt kan undvære penge fra banklån. De sidste mange år har jeg selv drevet virksomhed uden så meget som en kassekredit. Det er hårdt at spare op selv - men fornøjelsen er MEGET større. :)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:33

Jeg forstår det godt, den vrede. Og jeg har den da lidt selv en gang imellem. Og så skal den bare luftes lidt :-)

Jeg kan anbefale at " dræbe " en pude. Jeg ville bare have at du skal vide at du ikke er alene, og at der ER en vej ud. Det har jeg selv tvivlet STÆRKT på i mange år, men alligevel kæmpet.

Jeg fornemmer at du er på rette vej :-)

Glæd dig til glæden, den bliver enorm, og vil få dig til at græde af lykke i lang tid :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 21:35

Lagersalg123 - JEN:

Jeg ville også ønske at min kone ville det her ligeså meget som jeg selv - men det tyder det ikke på. Men så må jeg sige fuck hende, og gøre hvad der passer mig. Den dag jeg står med en million-check i hånden, vil hun jo gerne have del af pengene til tøj, tasker og designermøbler...

Hey Morten - ned og købe is nu Smile

Hvis du kendte de ofre som nogen af os har måtte tage undervejs som iværksættere, så ville du se anerledes på tingene, det er med garanti. Det er sjældent at jeg vil kommentere ting personligt, men jeg mener du fejlvurderer situationen og især med din kone. Det kan godt være din kone ikke vil "det" men ved at hun er mor til dine 2 børn, så viser hun at hun vil dig!

Nu kender jeg jo ikke din kone, men er du sikker på at hun vægter tøj, tasker og designermøbler frem for dig som en god far der er der for børnene?

Når man har et ansvar som du har, så må man gå på kompromis, og hvis du får "nedtur" over kommentarerne m.h.t. forretningen her, så tro mig når jeg skriver det intet, absolut intet er i forhold til det afsagn du vil få ved ikke at kunne være sammen med dine børn og være der for dem.

Hvis det er sådan nu, at det er pengene der er issue, så må du tage en beslutning. Tag evt. den beslutning i din "vrede" at nu skal du fandme vise at du kan få nogle kontanter på bordet, så læg projektet væk og tag et ekstra arbejde istedet for at idéudvikle - når du har større økonomisk rådighed, så vil du og¨så se at du helt automatisk ser flere muligheder og mere optimistisk på tingene...

Hvis det går helt i sort for dig, så tager jeg gerne en telefonisk samtale med dig i slutningen af ugen. Jeg vil ikke tilbyde penge, men lytte til dig og evt. rådgive dig.

Mvh/Jan

Tak for tilbuddet Lagersalg. Jeg tænker lige nu ikke så meget på ideer, men på at skaffe penge - og det burde jeg også gøre. Men jeg kan jo desværre ikke lade Kidznet.dk stå, den kræver jo stadig lidt vedligeholdelse - vedligeholdelse som der ikke er tid til hvis jeg skal have et ekstra fuldtidsjob.

Men hvis der er nogle herinde som ønsker at tilbyde mig noget arbejde som kan klares hjemmefra, vil jeg meget gerne tage i mod det.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 21:38

Mikkel deMib Svendsen:

men det er sådan set bankens skyld at jeg har så meget at se til ...

Jeg kan godt forstå du føler det sådan, men din store fejl - og den må du så lære af er, at du har disponeret på baggrund af et mundtligt tilsagn fra en bank.

Jeg kunne godt have fortalt dig, at du ALDRIG skal stole på sådan noget. Intet er sikkert før du har det på papir og det er underskrevet af nogle der både kan og vile leve op til aftalen. Du skal ALDRIG stole på en bank.

Faktisk er min egen erfaring, at man får et meget bedre liv som iværksætter, hvis man helt kan undvære penge fra banklån. De sidste mange år har jeg selv drevet virksomhed uden så meget som en kassekredit. Det er hårdt at spare op selv - men fornøjelsen er MEGET større. :)

Hvis det lige p.t. var muligt for mig ikke at have gæld i banken for at drive virksomhed, så havde jeg heller ingen gæld til det.  Og jeg glæder mig til den dag jeg er uafhængig af en bank, men den dag er ikke kommet endnu, og indtil da må jeg satse og knokle..

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 21:40

Tak for tilbuddet Lagersalg. Jeg tænker lige nu ikke så meget på ideer, men på at skaffe penge - og det burde jeg også gøre. Men jeg kan jo desværre ikke lade Kidznet.dk stå, den kræver jo stadig lidt vedligeholdelse - vedligeholdelse som der ikke er tid til hvis jeg skal have et ekstra fuldtidsjob.

Der er givet flere god bud på hvordan du retter op på tingene og hvordan du sikrer dig ved hjælp af en sleskabskonstruktion der stort set ikke koster penge, men som fjerner personlig hæftelse.

Efter du har spist is med konen og ungerne, så skriv disse sider ud og markér hvad gives af forslag og lav så en liste. Så kan du poste den her i tråden og vi kan så se om du har fanget det hele og kan give moralsk støtte til at komme videre..

Køb ren argan olie her

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:41

Mikkel deMib Svendsen:
De sidste mange år har jeg selv drevet virksomhed uden så meget som en kassekredit. Det er hårdt at spare op selv - men fornøjelsen er MEGET større. :)

Jeg citeter Mikkel, men det er til Morten.

For 3 år siden havde jeg 6500 kr udbetalt, en husleje på 5200,- (måtte have èn boende ) og kunne ikke låne så meget som 5000 kr af banken. Så fandt jeg Amino og lærte SEO fra bunden af Mikkel, Thomas & Frank.

Nu tjener jeg en del mere end en gennemsnitsdansker, og med lidt held i sprøjten ( markedsføringen for de store firmaer jeg talte om tidligere, men som dog på den lange bane ikke blev til noget pga finanskrisen) kunne jeg have tjent 3-400.000 netto om måneden, plus at jeg var kommet ind i nogle cirkler på den dyre side af Vedbæk Strandvej. Uden at have lånt så meget som én eneste krone.

Pengene er ikke drivkraften for mig, men glæden ved at udleve alle mine potentialer, At jeg så gerne også vil vågne op med udsigt til Øresund og et glas friskpresset appelsinjuice, det bare en bonus og lidt for sjov. Dybest set betyder det ikke så meget, og det er nok min største fordel, når jeg taler med disse succesfulde folk, jeg er sgu lidt ligeglad, for jeg har for fedt med mig selv :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:45

Og så stopper jeg her.. nu er du på rette vej igen :-)

Vi snakkes på Amino, creator of dreams

Husk at takke folk som Mikkel her på Amino, de kan redde folks økonomiske liv med deres gode råd.

Side 7 ud af 12 (118 indlæg)