Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal der til for at skaffe investorer?

Side 8 ud af 12 (118 indlæg)
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Og så stopper jeg her.. nu er du på rette vej igen :-)

Vi snakkes på Amino, creator of dreams

Husk at takke folk som Mikkel her på Amino, de kan redde folks økonomiske liv med deres gode råd.

Jimi, jeg takker alle i uendelighed som har givet mig nogle gode og konstruktive forslag. Også dig Big Smile

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 21:49

Lagersalg123 - JEN:

Morten Nielsen - Kidznet.dk:
Tak for tilbuddet Lagersalg. Jeg tænker lige nu ikke så meget på ideer, men på at skaffe penge - og det burde jeg også gøre. Men jeg kan jo desværre ikke lade Kidznet.dk stå, den kræver jo stadig lidt vedligeholdelse - vedligeholdelse som der ikke er tid til hvis jeg skal have et ekstra fuldtidsjob.

Der er givet flere god bud på hvordan du retter op på tingene og hvordan du sikrer dig ved hjælp af en sleskabskonstruktion der stort set ikke koster penge, men som fjerner personlig hæftelse.

Efter du har spist is med konen og ungerne, så skriv disse sider ud og markér hvad gives af forslag og lav så en liste. Så kan du poste den her i tråden og vi kan så se om du har fanget det hele og kan give moralsk støtte til at komme videre..

Det vil jeg gøre. Mange tak Smile

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:51

Selv tak fordi du valgte at tage tyren ved hornene. Die as a man, thats the only way to go :-)

Og så grib da knoglen og snak med Lagersalg, han virker som om han også har god erfaring, og gode mennesker kan man ikke få for lidt af

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 21:52

Jimi Hove:

Selv tak fordi du valgte at tage tyren ved hornene. Die as a man, thats the only way to go :-)

Og så grib da knoglen og snak med Lagersalg, han virker som om han også har god erfaring, og gode mennesker kan man ikke få for lidt af

Det tror jeg også at jeg vil benytte mig af Big Smile

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg håber virkeligt Thorborg ser denne tråd oven på weekends famøse ApS episode, så er det forfriskende at se at når en iværksætter råber om hjælp på Amino, så er der straks en masse med-aminoer der svarer, bruger tid, energi og private dele af deres egen historie på at hjælpe.

Det er sgu' Amino når det er bedst :-)

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 07:34

Lundsby:

Jeg håber virkeligt Thorborg ser denne tråd oven på weekends famøse ApS episode, så er det forfriskende at se at når en iværksætter råber om hjælp på Amino, så er der straks en masse med-aminoer der svarer, bruger tid, energi og private dele af deres egen historie på at hjælpe.

Det er sgu' Amino når det er bedst :-)

Jeg kan kun være enig, Lundsby Big Smile

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:35

I kan tro jeg har set den og den kommer med i Amino's nyhedsbrev i morgen.
Super flot hjælp!

Dbh Martin

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Har fået en del PBs angående mine spørgsmål, og flere har bedt mig poste mit svar til dem her i tråden... Så her får du lige en sidste hjælp fra mig...

Det hjælper dig ik, at få en investor ind nu, og sægle f.eks 50% af firmaet til vedkommende, da det financielle grundlag er for tyndt.
Det kan godt være, at du så kan betale regningerne nu hos leverandørerne, men det er altså, som at tisse i bukserne for at få varmen.

For om 3-6 mdr. der forventer leverandørerne nye ordre, og denne gang større... Du har ik kapitalen til dette, og derfor er 2 senarier mulige.

1: De dropper dig, som forhandler og finder en med cash
2: Du skal finde en ny investor, og sælger endnu mere af firmaet... Dvs din ejerandel bliver minimal...

Dermed står du med samme problem, men næste gang er det ik banken, som er synderen, men derimod de mærker du forhandler... Har set det senarie så mange gange på det sidste, så du kan ligeså godt være forberedt!

Det var derfor jeg blev ved med at spørge, hvorfor du var desperat efter en investor, men du valgte at springe let over det...

Nu har alle fået svaret, og jeg ved godt, at det ik var det du håbede på, men hvorfor ik bare være realistisk... Kør firmaet i et tempo, som du selv, finanserne og cashflower kan være med i, og overvej om den branche er den rette...

Held & Lykke ;D

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 18:37

Fashion-Seller:

Har fået en del PBs angående mine spørgsmål, og flere har bedt mig poste mit svar til dem her i tråden... Så her får du lige en sidste hjælp fra mig...

Det hjælper dig ik, at få en investor ind nu, og sægle f.eks 50% af firmaet til vedkommende, da det financielle grundlag er for tyndt.
Det kan godt være, at du så kan betale regningerne nu hos leverandørerne, men det er altså, som at tisse i bukserne for at få varmen.

For om 3-6 mdr. der forventer leverandørerne nye ordre, og denne gang større... Du har ik kapitalen til dette, og derfor er 2 senarier mulige.

1: De dropper dig, som forhandler og finder en med cash
2: Du skal finde en ny investor, og sælger endnu mere af firmaet... Dvs din ejerandel bliver minimal...

Dermed står du med samme problem, men næste gang er det ik banken, som er synderen, men derimod de mærker du forhandler... Har set det senarie så mange gange på det sidste, så du kan ligeså godt være forberedt!

Det var derfor jeg blev ved med at spørge, hvorfor du var desperat efter en investor, men du valgte at springe let over det...

Nu har alle fået svaret, og jeg ved godt, at det ik var det du håbede på, men hvorfor ik bare være realistisk... Kør firmaet i et tempo, som du selv, finanserne og cashflower kan være med i, og overvej om den branche er den rette...

Held & Lykke ;D

Se, jeg havde ikke tænkt over dette ud fra alt det du spurgte om. Men lige nu er det vigtigt meget hurtigt at skaffe penge så vi både kan begynde på rigtig markedsføring, SEO og ny shop - som dermed også burde kaste en masse ordre efter sig.

Der er kommet nogle forslag til hvordan disse penge skal skaffes uden investorer, og jeg overvejer dem grundigt. Har bl.a. tænkt mig at finde ud af om nogle firmaer i mit område tilbyder natarbejde i weekenderne. Vi har jo bl.a. Danfoss kun 40 km. herfra.

Tak fordi du uddybbede hvad du mente Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten Nielsen - Kidznet.dk:

Se, jeg havde ikke tænkt over dette ud fra alt det du spurgte om. Men lige nu er det vigtigt meget hurtigt at skaffe penge så vi både kan begynde på rigtig markedsføring, SEO og ny shop - som dermed også burde kaste en masse ordre efter sig.

Det er altid bedst, at få folk til at indse det, fremfor at lave et manuskrift, som de skal leve deres liv efter... For hvem følger sådan et manuskrift?

Har du evt overvejet at smide nogle gode tilbud på Trendsales eller Rebuy? Evt sælg dem i et neutralt navn, så mærkerne ik kan spore dig...

Er mærkerne stærke nok, så er der os Ebay.de, Ebay.dk samt Ebay.co.uk...

Side 8 ud af 12 (118 indlæg)