Morten Nielsen - Kidznet.dk: men penge er nu engang det der styrer verden, og jeg har nogle store drømme, hvilket nok hænger sammen med min forfærdelige barndom.
Hej Morten
Jeg VED hvor du kommer fra tro mig. Nu vil jeg skrive nogle personlige ting, da jeg er bange for at du er på vej ud i noget skidt, som jeg gerne vil hjælpe dig ud af. Alle der kender mig, kender min historie, så ingen hemmeligheder kommer ud her.
Jeg blev efterladt som 2 årig hos min morfar og mormor, da min mor desværre ikke kunne passe på mig. Desværre var min morfar pædofil, og kunne ekstra godt lide mig. Han var " kun " i gang med mig 2 gange, så heldigvis var det ikke noget der stod på år efter år. Men jeg blev da deprimeret, og blev kronisk deprimeret uden at vide hvad det ville sige, fordi sådan var mit liv jo. Min mor og far opdagede desværre ikke min depression, men anså mig bare for at være mærkelig. Jeg havde INGEN venner før jeg fyldte 15 år og begyndte at ryge hash som blev min medicin. En hel barndom uden venner, og uden den opmærksomhed som jeg kunne ønske fra de voksne.
Senere begyndte jeg at hænge ud med alle dem der senere begik selvmord, og havnede på den lukkede i årevis. Kriminel nægtede jeg dog at blive, men havde alle muligheder for de lukreative kriminelle forbindelser lige indenfor i familien. Jeg kan dog huske at jeg allerede som 4-5 årig besluttede mig for at jeg ville leve et NORMALT liv, og den drøm sluttede jeg aldrig med at forfølge. Hvis jeg havde vidst det skulle vare ca 30 år før end at jeg fandt fred med mig selv og derfor verdenen, havde jeg måske opgivet, så jeg forstår godt folk der opgiver.
Jeg kan fylde rigtig meget på i den her historie med voldsomme traumatiserende oplevelser, men holder bare inde her.
Den dag det sluttede var da jeg mødte en hardcore psykopat, som jeg på en eller anden fandt spændende. han kunne læse mig som en åben bog, som psykopater jo er gode til ( Silence Of The Lambs typen). På en eller anden måde blev det mit endelige opgør med ondskaben i mit liv, med min morfar og mine svigt. Lige meget hvad ham psykopaten sagde holdt jeg fast i mig selv, og min tro på kærligheden i livet, kærligheden som gødning for at alt godt her i livet.
Ikke desto mindre fik jeg kontakt til min sorg, min livslange og overvældende sorg. Fordi nu passede jeg jo på mig selv, omsorg. Og jeg græd,. eller jeg stortudede som en lille baby, mindst 3 gange om dagen i over 2 ½ år. Og ja det er ikke overdrevet. Jeg lå og hulkede hver dag, mens jeg bad min mor om at passe på mig, for jeg var jo bare et lille barn. Men jeg var 33 år gammel.
Langsomt men sikkert igennem de 2 ½ år kunne jeg mærke en følelsesmæssig stabilitet inden i mig, en stabilitet jeg aldrig havde besiddet før. Jeg begyndte at føle mig voksen, og som en mand.
Senere begyndte jeg at lægge mål for mig selv, jeg anede intet om at drive forretning eller om at lave markedsføring, intet. Men jeg fandt ud af at det lige var mig, det krævede alle de evner jeg havde. Efter et ½ år lavede jeg markedsføring for et firma i milliardklassen, en af DK `s mest succesfulde forretningsmænd ringede mig op en morgen og sagde at han ville arbejde sammen med mig, fordi jeg fik visionære ideer og andre gode ting skete bare ud af det blå.
Jeg kan alt nu, jeg er ustoppelig nu, jeg har den vildeste erfaring nu og jeg er først lige begyndt. Men vigtigst af alt -... jeg er næsten ligeglad med al den materielle succes, fordi jeg ved hvad der skabte den... kærlighed. I tykt og tyndt.
Som en af mine store mentorer, Anthony Robbins siger " kærlighed er den største magt, og den største vej til at tjene penge. Elsker folk dig oprigtigt, og elsker du dig selv oprigtigt, er verdenen din legeplads" Dette citat er ikke bare en sludder for en sladder fra en der allerede er milliardær og derfor " nemt kan sig det ". Dette er sandheden.
Du kan også true, eller manipulere dig til magt, det holder bare ikke så længe , og lugter af lort når du ser dig selv i spejlet.
Nogle af mine planer som jeg arbejder på nu, er planer der først skal toppe om 3-4-5 år. Jeg har ikke travlt, for jeg har det jo godt , med mig selv og verdenen.
Håber det rammer dig det rette sted i hjertet, så kan mine lidelser, igen , vendes til noget godt.
Må kærligheden ramme dig hårdt, lige midt i hjertet, lige nu
Bedste hilsner
Jimi