Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Operation X - nu efter Netværksbranchen

Side 9 ud af 23 (223 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 03-12-2006 13:42:08 Forfatter: Christobel
Der er altså mange i denne tråd, som gerne vil høre nogle ordentlige argumenter og som spørger og spørger, men vi råber åbentbart til døve ører !!! De eneste kommentarer, som du kommer med, er da for langt ude.. Du vil gerne have en saglig og objektiv debat, men så prøv da selv at gå forrest og giv os da for søren de argumenter,''

Current Research on TAHITIAN NONI® Juice in 2003-2004

Cancer Preventative Effect of TAHITIAN NONI® Juice in Current Smokers. University of Illinois at Chicago. Dr.Mian-Ying Wang.

Cardiovascular Disease (CVD) Preventative Study of TAHITIAN NONI® Juice in Current Smokers. University of Illinois at Chicago. Dr.Mian-Ying Wang.

The Antifungal and Antimicrobial Properties of Isolated Fractions of TAHITIAN NONI® Juice. The Foundation for Holistic Medical Research, Brewster,New York. Dr. Scott Gerson.

Isolate and Quantify Proxeronine and Xeronine in TAHITIAN NONI® Juice. Louisville KY and TNI Research & Development Lab, American Fork, UT. Dr. Ralph Heinicke.

Analysis of TAHITIAN NONI® Juice and TAHITIAN NONI® Leaf Tea for Mutagenicity. University Medical School of Hamburg, Germany. Dr. Johannes Westendorf.

Analysis of TAHITIAN NONI® Juice for Estrogenic Properties. University Medical School of Hamburg, Germany. Dr. Johannes Westendorf.

Epidemology Study of TAHITIAN NONI® Juice in the European Market, Bremen, Germany. Dr. Cornelia Metz.

Analysis of TAHITIAN NONI® Products for Estrogenic Properties. TNI Research & Development Lab, American Fork, UT. Dr. Chen Su.

Fractionation and Isolation of the Biologically Active Components of TAHITIAN NONI® Juice. TNI Research & Development Lab, American Fork, UT. Dr. Bing Nan Zhou.

Analysis of the 5-LO, 15-LO, and other Arachadonic Acid Cascade Enzymes Inhibition by TAHITIAN NONI® Juice. TNI Research & Development Lab, American Fork, UT. Afa K. Palu.

Mere:

http://noniresearch.org/united_states/english/research/published_2001_to_2005.html

http://noniresearch.org/united_states/english/research/scientist/bios/8264-Dr.RalphHeinicke.html

Liste over forskere, Doc´s m.fl. som har lavet studier omkring noni´en og dens effekt:

http://noniresearch.org/united_states/english/research/scientist/bios.html

Ellers noget?

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:16
Dato: 01-12-2006 15:38:23 Forfatter: Network Consult [QUOTE]

Jeg må sige at programmet var noget værre, end jeg havde regnet med - jeg er rystet.

Der er jo INGEN videnskabelige studier på nonijuice - og hvis der er, hvorfor viser I dem ikke til offentligheden - Xeronin findes IKKE i min venindes amerikanske biokemi bog på 900 sider - hvem har opfundet dette stofnavn...!?

Why Noni can help so many conditions:

http://www.nonihelpedme.net/nonisite/00009417.html

Xeronin:

US PATENT 4,543,212. (Filed 1983)
Xeronine, A new Alkaloid, Useful in Medical, Food, And Industrial Fields.

The composition, characterization, assay, the mode of action and the utility of a new alkaloid, xeronine may be isolated from a wide variety of natural materials by observing certain techniques and precautions.

US PATENT 4,666,606. (Filed 1985)
Method for Eliminating Grease and Odors from Sewage Systems.

A method is disclosed for eliminating grease, sewage odor etc. from sewage systems using xeronine. Also described is the preparation of a noni fruit beverage as a source of xeronine.

http://ift.confex.com/ift/2005/techprogram/paper_30120.htm

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:18
Lasse kan du ik gøre os en tjeneste og sætte dig ned og lave et enkelt indlæg der følger op på de forskellige ting, det er en smule irriterende at du skal bruge et nyt indlæg på hver enkelt lille kommentar.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:19
Dato: 04-12-2006 17:17:46 Forfatter: Martin Tygsen Lasse kan du ik gøre os en tjeneste og sætte dig ned og lave et enkelt indlæg der følger op på de forskellige ting, det er en smule irriterende at du skal bruge et nyt indlæg på hver enkelt lille kommentar.

Næh... ;-)

Tilmeldt 28. Jul 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 17:26
Dato: 04-12-2006 17:11:07 Forfatter: Lasse Burholt
Dato: 03-12-2006 13:42:08 Forfatter: Christobel
Der er altså mange i denne tråd, som gerne vil høre nogle ordentlige argumenter og som spørger og spørger, men vi råber åbentbart til døve ører !!! De eneste kommentarer, som du kommer med, er da for langt ude.. Du vil gerne have en saglig og objektiv debat, men så prøv da selv at gå forrest og giv os da for søren de argumenter,''

Current Research on TAHITIAN NONI® Juice in 2003-2004

Cancer Preventative Effect of TAHITIAN NONI® Juice in Current Smokers. University of Illinois at Chicago. Dr.Mian-Ying Wang.

Cardiovascular Disease (CVD) Preventative Study of TAHITIAN NONI® Juice in Current Smokers. University of Illinois at Chicago. Dr.Mian-Ying Wang.

The Antifungal and Antimicrobial Properties of Isolated Fractions of TAHITIAN NONI® Juice. The Foundation for Holistic Medical Research, Brewster,New York. Dr. Scott Gerson.

Isolate and Quantify Proxeronine and Xeronine in TAHITIAN NONI® Juice. Louisville KY and TNI Research & Development Lab, American Fork, UT. Dr. Ralph Heinicke.

Analysis of TAHITIAN NONI® Juice and TAHITIAN NONI® Leaf Tea for Mutagenicity. University Medical School of Hamburg, Germany. Dr. Johannes Westendorf.

Analysis of TAHITIAN NONI® Juice for Estrogenic Properties. University Medical School of Hamburg, Germany. Dr. Johannes Westendorf.

Epidemology Study of TAHITIAN NONI® Juice in the European Market, Bremen, Germany. Dr. Cornelia Metz.

Analysis of TAHITIAN NONI® Products for Estrogenic Properties. TNI Research & Development Lab, American Fork, UT. Dr. Chen Su.

Fractionation and Isolation of the Biologically Active Components of TAHITIAN NONI® Juice. TNI Research & Development Lab, American Fork, UT. Dr. Bing Nan Zhou.

Analysis of the 5-LO, 15-LO, and other Arachadonic Acid Cascade Enzymes Inhibition by TAHITIAN NONI® Juice. TNI Research & Development Lab, American Fork, UT. Afa K. Palu.

Mere:

http://noniresearch.org/united_states/english/research/scientist/bios/8264-Dr.RalphHeinicke.html

Liste over forskere, Doc´s m.fl. som har lavet studier omkring noni´en og dens effekt:

http://noniresearch.org/united_states/english/research/scientist/bios.html

Ellers noget?

Lasse

Ja!!!

Hvem har betalt for undersøgelserne?

Som jeg læser det er en del af undersøgelserne udført på egne faciliteter.

Det ville også være rart hvis jeg kunne få et svar hele den første mail, istedet for dele af den. Hvad mener du eksempelvis om at der er gentagne advarsler fra stort set alle dele af verden og ikke de få distributører du ligger op til?

Venlig Hilsen

Steinmejer

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 18:05
Nu har jeg ikke set udsendelsen, kender ikke produktet og kommer nok aldrig til det igen.

Dog fik jeg nærmest ondt af angrebene på Lasse uagtet produktet lyder lidt suspekt - imo. Dog tænkte jeg ok, brug et par minutter på deres side, se hvad det er etc. og på research siden så jeg desværre kun en hjemmeside som virkede mulig troværdig. Besøgte den og læste lidt om planterne og det bag. Tænkte, hmmm måske der alligevel er mere information om ikke andet om at Noni skulle have en eu-godkendelse fra 2003.

http://www.food.gov.uk/ kan i som jeg trykke NONI i søgefeltet og sikke en masse information og henvisninger. Skal ikke gøre mig klog på hverken det ene eller det andet, men til jer som efterlyser information fra Lasse, måske i kan finde lidt her.

NB! Mistede selv min far til kræft - han som så mange andre spildte en masse penge på hajbrusk eller hvad det nu var, så har ikke meget tilovers for folk der udnytter folks sygdom, herunder visse større organisationer, men lad nu det ligge. Og jeg vil ikke gøre mig til dommer for hverken det ene eller det andet.

Og så skal vi jo også huske på alt for megen juice er jo ikke godt for tænderne, da det ætser emaljen væk

Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 18:54
Dato: 04-12-2006 17:15:52 Forfatter: Lasse Burholt

Why Noni can help so many conditions:

http://www.nonihelpedme.net/nonisite/00009417.html

Xeronin:

US PATENT 4,543,212. (Filed 1983)
Xeronine, A new Alkaloid, Useful in Medical, Food, And Industrial Fields.

The composition, characterization, assay, the mode of action and the utility of a new alkaloid, xeronine may be isolated from a wide variety of natural materials by observing certain techniques and precautions.

US PATENT 4,666,606. (Filed 1985)
Method for Eliminating Grease and Odors from Sewage Systems.

A method is disclosed for eliminating grease, sewage odor etc. from sewage systems using xeronine. Also described is the preparation of a noni fruit beverage as a source of xeronine.

http://ift.confex.com/ift/2005/techprogram/paper_30120.htm

Jaeh - langt de fleste forsøg er lavet i reagensglas (in vitro) samt på mus og rotter (in vivo).

Der mangler randomiserede forsøg på alm. mennesker...!?

Men lad os så antage, at noni-juice har en antimikrobiel, antihypertensiv, anticancer samt antiinflammatorisk effekt - hvad så...!?

Dette gør i princippet ikke juicen mindre farlig - hvad med fx seponerings-symptomer...!?

Hvis vi antager, at frugt-juicen virker på fx forhøjet blodtryk, så vil det jo medføre en høj risiko pludselig at ophøre med at indtage frugtjuicen - dette kan i værste tilfælde medføre slagtilfælde, hjerteanfald samt blodprop.

Hvor der er en effekt er der også bivirkninger samt risiko for overdosering samt forkert anvendelse og fejlmedicinering.

Det svarer lidt til, at man går ned på apoteket og køber en masse naturlægemidler samt håndkøbsmedicin - og så ellers bare drikke og spise løs - uden kontrol og information fra en fagperson.

Hvad med interaktioner med andre stoffer samt lægemidler...!?

Altså har man undersøgt om frugtjuicen modvirker eller forstærker effekten og bivirkninger af lægemidler...!?

Så hvis man antager, at frugtjuicen rent faktisk har en virkning - så vil det stille meget høje krav til sælgeren/forhandleren samt et minimum af uddannelse - man kan jo komme lige ind fra gaden og blive sælger og forhandler af frugtjuice samme dag...!?

Glucosamin blev for nogle år siden solgt som kosttilskud til heste - og nogle ældre mennesker købte det også og brugte det mod gigt. Så undersøgte man stoffet og det medførte, at i dag SKAL det sælges som et lægemiddel - det må IKKE længere sælges som kosttilskud eller naturlægemiddel. Efterfølgende har man så opdaget en række bivirkninger fx hos diabetes-patienter samt allergikere som følge af, at forbruget er under kontrol fra fagpersoner (læger og apotekspersonale).

Så faktisk BØR hver enkelt distributør af nonijuice vejlede og rådgive om alt dette samt oplyse kunden om, at nonijuicen indtages på eget ansvar, da den kan have e
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 09:42
Er det ikke blot en juice der er tale om her? Seriøst - jeg syntes efterhånden man har hørt denne her diskution så man gange. Så er det pulver, så er det gele på tube, så er det cremer og så er det bananer. Det korte af det lange er at disse produkter ikke har en helbredende effekt. I hvert fald ikke en uafhængig dokumenteret. Nå ja - enhver kan banke sit eget laboratorium op og lave en undersøgelse, men det gør den altså ikke hverken videnskabelig eller dokumenteret i ordenes almindelige forstand.
Hvis jeg er syg og rider en tur på min hest - og pludselig føler mig rask - betyder dette altså ikke at min hest kan helbrede.Hvis jeg er syg og drikker en juice - og pludselig føler mig rask - betyder det ikke at min juice kan helbrede. Og derfor kan jeg af gode grunde heller ikke hverken sælge eller markedsføre hverken min hest eller min juice under betegnelse "helbredende". Den famøse juice der diskuteres er ikke, har aldrig været og bliver aldrig helbredende. Den vil aldrig kunne blive solgt som medicin da den intet indeholder der kan tilskrives en dokumenteret effekt på noget som helst.

Mange påstår også at aloe-vera juice kan have en helbredende effekt. Det kan da godt være den kan være sund at drikke, men det er altså aldrig dokumenteret at den helbreder noget som helst. Og den må ikke sælges som sådan.

Mangel på almindelig sund fornuft og kildekritik må være den eneste grund til at nogen hopper på juice-vognen, pulvervognen, cremer eller bananer. Jeg har siddet og læst nogle af de tekster fra de link til den juice, og jeg har intet set der gør denne juice anderledes end den jeg køber i bilka, netto eller andre steder.

"16 søde" består af appelsin. Appelsin indeholder c-vitamin. C-vitamin er en anden betegnelse for askorbinsyre. Salte af askorbinsyre kaldes askorbater. Askorbatmolykylet findes i 2 opbygninger, l-askorbinsyre og d-askorbinsyre. L-molykylet er kendt som c-vitamin mens D er uden biologisk betydning. Skulle man sælge c-vitamin kunne man skrive: C-vitamin til salg. Man kan også skrive:
C6H8O- 2000 år gammelt lægemiddel nu patenteret med hemmelig formel! På grund af  de adskillige askorbatmolykyler fand Dr. X efter mange års forskning frem til  at C6H8O6    har  en helbrende effekt på blandt andet skørbug og sårheling. Vi giver nu DIG muligheden for at hjælpe milliarder af mennesker med at få et bedre liv.

Nogle af jer vil nok vide at C6H8O6    er formelen for Askorbinsyre, altså c-vitamin. Mangel på c-vitamin kan eks. medføre skørbug, men ikke desdo mindre helbreder "16 søde" ikke skørbug og hvis de sagde det ville det være falsk markedsføring osv. Og dem der ved lidt om fysik ville aldrig drømme om at give 400 kroner for Dr. X´s c-vitaminer.

Hvor vil jeg hen med alt det her? joo. Lidt kildekritik og sund fornuft :) Har man ikke det er det helt håbløst og diskutere noget som helst. :)

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 10:17
Flot og sobert skrevt Bente  

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:33
Dato: 05-12-2006 09:41:48 Forfatter: Bente Jakobsen

Mange påstår også at aloe-vera juice kan have en helbredende effekt. Det kan da godt være den kan være sund at drikke, men det er altså aldrig dokumenteret at den helbreder noget som helst. Og den må ikke sælges som sådan.

Jeg har indtil nu blandet mig uden om debatten, men jeg vil virkelig gerne vide,  af hvem, hvor og evt. for hvad Aloe Vera er påstået at have helbredende effekt...?

Forever

Side 9 ud af 23 (223 indlæg)