Magen til idiotisk kommentar skal man sgu lede længe efter, og den vidner meget godt om den grotesk usmagelige holding sælgere af dette fupprodukt har til folk med dødelige sygdomme. De fleste dødelige sygdomme er desværre stadig præget af en grov stigmatisering og mange lider under de ufattelige tabuer og ubehgelige kommentarer (som din). Det er netop personer som dig, og dine ubehagelige kommentarer til alvorlige sygdomme, der gør at folk ikke vil stå åbent frem. Det er kommentarer som din, der gør at jeg ikke længere gider melde klart ud om min egen sygdom. Det har jeg tidligere gjort, men omkostningerne for både mig selv, og ikke mindst min famile, var for høje. Jeg gør mig intet håb om at du fatter hvor uendelig meget skade du gør med kommentarer og holdinger som dine. |
Dato: 01-12-2006 13:49:46 Forfatter: Lasse BurholtDato: 30-11-2006 21:06:42 Forfatter: Kenneth BoysenNonislottet, om jeg fik en million for at bo der ville jeg sige NEJ TAKTænk på alle de syge mennesker der har købt produktet i den tro at det ville hjælpe dem. Føj, skam JerDet er ubetinget den mest latterligt kommentar jeg har endnu har stødt på her på Amino - og udviser enorm mangel på objektivitet. Udsendelsen viser klip med 2 distributører som klart overskrider regler om hvad man må sige - og ikke sige - men fortæller intet overhovedet omkring de 99.9 procent andre POSITIVE ting der omhandler TNI og Tahitian Noni Juice.
Disse to distributører vil blive straffet for deres handlinger. Men som jeg gentagne gange har givet udtryk for på Amino er det sørgeligt at enkelte personers idiotiske handlinger trækker fokus væk fra det egentlige.Det er så få procent - snarere promiller - som drikker Tahitian Noni Juice grundet sygdom - omvendt har de få promiller ofte en effekt.Patientgruppen Tidslernes udtalelser kan de ligeså stikke hen hvor solen aldrig skinner - FØR de har evalueret produktet - men når man ER syg skal der usædvanligt meget til - uanset hvilken type hjælp eller behandling det kræver.Det er både mig - og i tusindevis andre - der rammes på vores integritet på grund af enkelte personers idioti.Lige nu mærker jeg frustrationen over at kommunikere i skrift - og ikke face to face, face to public - for så ville alle nuancer komme frem - og den rette forklaringer.For alene denne kommentar giver helt sikkert nu en forsinket NEGATIV dialog. Sådan plejer det jo at være på Amino ;-)LasseLasse kan du så ikke fortælle os om de 99,9 % gode ting ved TNI. Vi er enige om det er juice ikke?For os dødelige kan det godt være svært hvor det positive opstår.Hvis der er 99,9 % positive ting ved produktet, hvorfor vælger man så at markedsføre til på de 0,01 % som er en lodret løgn?Det ligner for mig mere som om at der ikke er så store præferanceforskelle i forhold til at du køber nede i Fakta eller hos bageren...og så må man jo finde på nogle.Du siger at det er promiller der køber produktet pga. deres helbredende virkninger - er det er postulat du kan dokumentere?Når der struktureret holdes uddannelsesseminarer hvor man udfordrer til at sælge på helbedende virkninger, så er det svært at ikke tro at et væsentligt større antal køber på de såkaldte helbredende virkninger.Derudover er det jo ikke kun Tidslerne og Morten Spiegelhauer der ser skidt på produktet.Efter 10 minutter googling fandt jeg denne side: http://noni.worldwidewarning.net/Som siden antyder er der advarler fra mere eller mindre alle dele af kloden, så vi kan vist godt blive enige at der må være lidt mere end 2 uheldige distributører!?Venlig HilsenSteinmejer