Dato: 03-12-2006 15:43:01
Forfatter: Kaliebe
Dato: 03-12-2006 15:34:42 Forfatter: James
Der bliver set sådan på det, at det er firmaet og/eller nogle markante repræsentanter der har misinformeret og vildledt dem. - Som udgangspunkt er disse mennesker blevet lovet, at der er tale om et legalt foretagende og der er jo tale om, at den eller de personer der har sagt dette har været fuld af løgn og bevidst om det.
Mvh.
James
Hør her, jeg har faktisk personligt gang i et lille MLM-projekt.. Der er KÆMPE indtjeningsmuligheder for de rigtige!
Produktet er kokain, det er vildt populært for tiden og du kan sælge det overalt i landet.. Mange siger at det er ulovligt, men det er det faktisk ikke... Endda har jeg en lægeundersøgelse der viser, at kokain kan have en helbredende effekt på mange sygdomme.
Hvis du er interesseret i at komme i gang, så send mig en PM, og jeg vil sende dig en startpakke, men markedsføringsmateriale, produktprøver og en reseller agreement.
Så det vil sige, at du ville gå helt fri på at køre med på ovenstående?? I think not...
Altså hvis du sidestiller firmaet og/eller
MLM med kokain handel; så kan jeg godt se hvor fordægt det hele ser ud igennem dine øjne.
Men jeg kan personligt ikke se særlig mange sammenhæng imellem
salg af Noni Juice og salg af kokain.
Du hentyder formegentligt til, at Noni (vist nok) er lige så ulovligt som kokain... Men det er jo ikke tilfældet.
Dertil hentyder du formegentigt til det uetiske aspekt i, at sælge/formidle noget der er skadeligt for folk. - Men der er jo faktisk flere ting der tyder på, at Noni netop IKKE er skadeligt men gavnligt. - At det ikke helbreder Aids, Kræft, knogleskørhed eller andet er jo en anden sag.
Jeg tror ikke at Lasse føler sig som pusher eller kvaksalver. Mit personlige indtryk af Lasse er, at han er grundig omkring de ting han foretager sig. Jeg nægter at tro på, at hans valg af firma er baseret på tilfældigheder og falske salgsargumenter fra en tilfældig person.
Jeg tror simpelthen ikke på, at han er sløset omkring hans forretning; tværtimod - og selvom dette ikke gør manden ufejlbarlig; så vil jeg lade tvivlen komme ham til gode.
Men derudover så har jeg personligt ikke draget nogen egentlig konklution omkring sagen.
Jeg hælder allermest til, at alt det med Operation X blot er endnu en storm i et glas vand. - Der kommer ikke til at ske meget mere i sagen, fordi der simpelthen ikke er mere end et par enkelte dokumenterede kritikpunkter at slå på.
Det pågældende firma ridder stormen af sig og fortsætter ufortrødent og mediet fik deres historie.
Man tager virkelig ikke den slags særlig højtideligt når man har været i branchen i nogle år. - Man kender mønsteret og ser en stemning blive pisket op omkring de samme misforståelser om og om igen.
Nogle gange sker det selvfølgelig, at der er hold i nogle af kritikpunkterne og dermed også sagt, at der naturligvis findes svindlere, dårligt konstruerede MLM firmaer, firmaer med dårlige/ubrugelige produkter osv.
Men sandheden er, at "menigmand" kun fra tid til anden bliver mødt med "noget" der er det rene svindel.
De navne der popper op igen og igen er oftest helt reelle firmaer der på lovlig vis forsøger at begå sig på markedet.
Der er dermed oftest tale om repræsentanter der "misbruger" et legalt foretagende med ulovlige metoder og falske postulater om konceptet/produktet. - Dette enten bevidst eller ubevidst.
<