Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Operation X - nu efter Netværksbranchen

Side 4 ud af 23 (223 indlæg)
Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor publicerer denne ''læge'' ikke hans erfaringer, så andre også kan få glæde af det i forskningen - og så man kan referere til dette i markedsføringen....!?

Hvorfor tager TNI ikke patent på noni-juicen, hvis det er så revolutionerende...!?

Hvorfor bruger TNI ikke nogle af de milliarder af dollars i omsætning og overskud til at lave nogle videnskabelige lodtrækningsforsøg og så publicerer nogle artikler...!?

Solbærsaft til ca. 10 DKK/L er efter min mening, indtil anden dokumentation fremkommer mindst lige så sundt/usundt som TNI-juice til 400 DKK/L.

Tilmeldt 13. Aug 05
Skrevet kl. 15:50
Giv os nogle links på evt. videnskabelig dokumentation...!?

Giv os links på evt. indhold af vitaminer, mineraler og 150 sporstoffer...!?

Giv os links på evt. indhold af Xeronin...!?

Hvorfor ligger disse links ikke på Burholts hjemmeside - det er vel ikke ulovligt, at have links til dette på sin hjemmeside, hvis altså oplysningerne er korrekte...!?

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:52
Dato: 01-12-2006 15:50:11 Forfatter: Network Consult
Giv os nogle links på evt. videnskabelig dokumentation...!?

Giv os links på evt. indhold af vitaminer, mineraler og 150 sporstoffer...!?

Giv os links på evt. indhold af Xeronin...!?

Hvorfor ligger disse links ikke på Burholts hjemmeside - det er vel ikke ulovligt, at have links til dette på sin hjemmeside, hvis altså oplysningerne er korrekte...!?

Du hørte åbenbart ikke efter i udsendelsen igår?

Eftersom lovgivningen på området forbyder at komme med påstande - må jeg ikke linke til det du nævner - ligeså vel om selskabets regler forbyder mig at have disse links.

Hele udsendelsen er jo baseret på netop 2 distributørers brud på disse regler, så kom lige ind i kampen, TAK!

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 15:58
"Eftersom lovgivningen på området forbyder at komme med påstande - må jeg ikke linke til det du nævner - ligeså vel om selskabets regler forbyder mig at have disse links."

Ja lovgivningen forbyde falsk markedsføring, er det du siger så ikke at du drev falsk markedsføring i det du ikke nu kan/vil fremvise dokumentation for disse 150 fantastiske helbredende vidunder stoffer som vi alle burde fylde os med.

Hmm måske er de på EU''s nye lliste over forbudte stoffer :) LOL (dette var en joke, håber jeg)

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 15:59
Tak for svaret Lasse

Hvem har lavet disse uafhængige undersøgelser ? Kræftens bekæmpelse ? Internationale anerkendte forskere ? Gerson ? Hvem og hvorfor er der så tilsyneladende ingen, som kender dem ??? Jeg spørger simpelthen af nysgerrighed, -ikke for at nedgøre nogen... Jeg har bare så ofte set specielt institutter fra Schweiz udføre studier på bl.a cremer, som kan fjerne rynker - og disse institutter er ofte meget svære at finde og få i tale, -og dermed virker de jo totalt tvivlsomme i deres forskning.. Når en "almindelig" forsker, har opdaget noget, så gør han ALT for at hans reultater bliver offentliggjorte og kendte, men det syntes ALDRIG at være tilfældet med Noni eller andre MLM produkter, -og derfor tvivler vi på virkningen og dermed salgsmetoderne !

Giv da Noni til et velanerkendt forsker team og lad dem teste og finde de stoffer, som I siger, er i Noni.. Hvis de virkelig er der, så ville det da være en endnu bedre forretning for jer, at få f.eks. Kræftens bekæmpelses blåstempling.. Men sådan opererer I jo ikke, -så du kan vel næsten ikke fortænke os i at være negative, vel...

Den eneste fejl, som jeg syntes at Spigelhauer lavede i den udsendelse var at han netop ikke fik de to uvildige læger til at undersøge hvad der var i den juice ! Her var han da ensidig og troede på hvad eksperterne hos Noni sagde, desværre !

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Tilmeldt 13. Aug 05
Skrevet kl. 16:00
Juristen fra fødevarestyrelsen mente faktisk, at noni-juicen var ulovligt i Danmark - og sagde hun ikke, at den ville blive afregistreret i Danmark...!?

Markedsførings-''eksperten'' fra Handelshøjskolen mente ligeledes at TNI var ulovligt som virksomhed i Danmark, da produktet IKKE havde en konkurrencedygtig pris.

Kravet for IKKE at komme i kategorien af pyramidespil er, at omsætningen selvfølgelig skal komme fra et reelt produkt, men at produktet SKAL have en konkurrencedygtig pris på markedet, dvs. set i forhold til de andre tilsvarende produkter på markedet...!?

Nu er der formentlig ikke andre juicer i Danmark indeholdende noni, så det kan være svært at sammenligne prisen. Så man må vel sammenligne med de andre frugtjuicer på markedet...!?

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:08
Dato: 01-12-2006 15:59:54 Forfatter: Network Consult
.

Kravet for IKKE at komme i kategorien af pyramidespil er, at omsætningen selvfølgelig skal komme fra et reelt produkt, men at produktet SKAL have en konkurrencedygtig pris på markedet, dvs. set i forhold til de andre tilsvarende produkter på markedet...!?

Nu er der formentlig ikke andre juicer i Danmark indeholdende noni, så det kan være svært at sammenligne prisen. Så man må vel sammenligne med de andre frugtjuicer på markedet...!?

Der findes skam masser af produkter i Danmark, som prismæssigt ligger i samme kategori... Igen, så tag dog lige at komme ind i kampen. Du taler om et marked du ikke har en eneste indsigt i.

I Matas og Helsekostforretninger landet over handles produkter i samme eller næsten samme kategori hvor literprisen er denne samme eller meget lig.

Og påstanden som pågældende kommer med er jo latterlig: Man kan jo heller ikke bare komme og sige til BMW at de skal sælge deres biler til Hyundai priser....!

Men... jeg ved jo du kommer med svada´en om hvilke produkter jeg hentyder - så her følger blot et par stykker:

Aloe Vera Gel fra FLP

Nitro FX fra Enliven

Noni Juice fra Enliven

Noni Juice fra Svane Trading (der bl.a. forhandles i visse Matas og helsekostforretninger).

På vej ind på markedet er Vemma Juice - og Xango Juice - samme kategori, cirka samme prisklasse.

Var der mere du ville ?

Du skal stå tidligt op for at jorde mig ;-) ( haha )

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 13. Aug 05
Skrevet kl. 16:14
Dato: 01-12-2006 15:52:29 Forfatter: Lasse Burholt  

Hele udsendelsen er jo baseret på netop 2 distributørers brud på disse regler, så kom lige ind i kampen, TAK!

Kære Lasse, TNI skal komme ind i kampen og give os den dokumentation, som vi hungrer efter...!?

Hvis dokumentationen IKKE er til stede, så er der jo IKKE noget videnskabeligt eller fornuftigt belæg for, at vi lige så godt kan drikke solbærsaft eller et glas rødvin - som nonijuice...!?

Du skal ikke bilde mig ind, at der kun er 2 distributører i Danmark, som har brugt medicinske påstande i deres markedsføring af noni-juicen, når man inviterer TNI-læger på sine TNI-kongresser til netop at oplyse om disse selv samme medicinske påstande...!?

Du skal heller ikke bilde mig ind, at der IKKE er nogen i din succeslinje (downline) eller supportlinje (upline), som IKKE har brugt medicinsle anprisninger i deres markedsføring af noni-juice, hvordan skal man ellers få juicen solgt...!?

''TNI Vice President of Sales'' sagde det jo selv - juicen ville stort set være umulig at sælge i detailhandlen på linje med solbærsaft og de andre juicer og kosttilskud.

Man bliver nødt til at betale folk til at lyve (via netværksmarkedsføring) om juicens evt. effekt for at kunne få den solgt...!?

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:19
Dato: 01-12-2006 16:14:18 Forfatter: Network Consult
Dato: 01-12-2006 15:52:29 Forfatter: Lasse Burholt 

Man bliver nødt til at betale folk til at lyve (via netværksmarkedsføring) om juicens evt. effekt for at kunne få den solgt...!?

ZZZ!

Grundet en ligetil - og alligevel kompliceret - lovgivning må vi ikke komme med medicinske påstande. Netop derfor har vi også tilbagekøbsgaranti udfra devisen: Her er produkter, som jeg er glad for - og gør mig godt - jeg vil anbefale dig produktet - prøv selv og se hvad du oplever. Lever produktet ikke op til dine forventninger - enten det du forestiller dig - eller det jeg stiller dig i udsigt, så får du dine penge retur.

Jeg har skabt omsætning på mange, mange. mange millioner...endnu har ingen benyttet sig af retur-retten....

Punktum.

Lasse ;-)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:31
Dato: 01-12-2006 15:38:23 Forfatter: Network Consult
Dato: 01-12-2006 15:18:24 Forfatter: Lasse Burholt
Dato: 01-12-2006 15:14:33 Forfatter: outletguru.com Det gør det kun endnu mere vanvittigt, at en læge står og fylder folk med løgn - han burde da vide bedre:)

Hov! Hov!

Lad os nu lige diskutere på et REELT plan:

Scott Gerson fylder ikke folk med løgn: Han fortæller og deler SINE erfaringer baseret på studier, cases og real people - men ganske RIGTIGT; Han siger noget forhandlere IKKE må sige.

Så fik vi lige rettet den misforståelse op!

Lasse

Jeg må sige at programmet var noget værre, end jeg havde regnet med - jeg er rystet.

Kræft-patienter blev opfordret til at drikke en flaske nonijuice om dagen.

Dette giver en månedlig juice-udgift på (30*400 =) 12,000 DKK.

Bondefangeri, svindel og humbug.

Med fare for at komme i klammeri med injurie-lovgivningen, så må jeg alligevel kalde dig for en idiot udi i mudderkast - læs hvad jeg har skrevet: Vi skal ikke tjene penge på kræftpatienter, men der er personer med et ben i graven som gerne tager chancer - og i det tilfælde de vælger at evaluere TNJ som gavnlig eller effektfuld er de ALTID ALTID ALTID dækket ind under vores returgaranti ved udebleven eller ingen effekt.

Inden du kaster mere mudder efter en kollega i Network Marketing, så pas på med at kalde verdens førende selskab indenfor Network Marketing selskab for bondefangere og svindlere - ISÆR når man som du (iøvrigt uden navn og billede) udtaler sig som repræsentant for det tætteste man nogensinde komme pyrademide selskaber i ordets negative forstand... Du sælger jo telefoni - eller rettere sælger forhandlerskaber til flere tusinde kroner - som udelukkende dækker en papkasse med en DVD og så "retten" til at repræsentere selskabet.

Når du gør det - tjener du masser af penge på at flytte papkasser med DVD film der fortæller at telefoni er fremtiden - og at man kan tjene masser af penge på at tale gratis med hinanden.

Så kom ind i kampen, whoever the fuck you are ;-)

Hvad hedder du iøvrigt?

Lasse ;-)

Side 4 ud af 23 (223 indlæg)