Det har jeg ikke i sinde at bortforklarer - for det har altid været mod mine principper - og iøvrigt selskabets interne reglement - men lovgivningen forbyder ikke en læge at fortælle om SINE erfaringer.
Ligeså vel som de to "eksperter" fra Odense i udsendelse udtalte at bare fordi man er læge så skal man ikke lytte... nuvel... den ene var vist SELV overlæge, så den lader vi lige så lige stå lidt... bling-bling !
Men 99% af al omsætning har hidtil været baseret på alminde sunde, raske mennesker med interesse og indsigt i god forebyggende helse. OG INGEN køber noget måned efter måned hvis de ikke oplever en effekt eller har glæde af produkter. No one. Det kan jeg bekræfte gennem mere end 7 års erfaringer med Tahitian Noni Juice. Aldrig nogensinde - og nok heller ikke i fremtiden - har jeg oplevet en så "passiv" forretningsgang; i modsætning til mange andre produkter, er det UNØDVENDIGT med opfølgende intern markedsføring overfor kunder: De køber simpelthen produkter af sig selv - måned efter måned. Udelukkende grundet et positivt tilhørsforhold.
At jeg så skal forsvare to idioters forretningsgang (reference til Vagn Malmskov - og Kristian Haahr - hvis ansigt var sløret) er dybt, dybt frustrende - især fordi de på ingen måde er repræsentative i forhold til en øvrige forhandler-stab.
De skal bare ud af vagten - og det er de på vej til - men deres idioti har skadet markedet, produktet, min integritet - mine erfaringer - og det kan ikke rettes op ved at "bortforklare" det du indleder kommentaren med.
Jeg har p.t. ikke længere engagement eller økonomisk benefit af det danske marked - men er den i Danmark der har længst erfaring med Tahitian Noni Juice - og har trukket de første og største læs med introduktionen i Danmark og derfor smerter det at læse de kommentarer som er her fremkommet - UDELUKKENDE baseret på skjulte optagelse med to gennemførte inkompetente grådige idioter - som iøvrigt ikke kan finde ud af andet.
Selvom forretningen er verdens letteste at gå til - og man kan lave 1000 gange flere penge på at fokusere på alt andet end syge mennesker - så kan de to ikke finde ud af andet. Sørgeligt, når de helt har mistet eller ikke kan se essensen.
Jeg kan trække flere tusinde mennesker frem - som IKKE er distributører - men kunder - som kan tale positivt for vores produkt, ligeså vel som professionelle sportsfolk kan berette deres erfaringer - og om nogen bruger de IKKE penge på noget som ikke har en effekt. Aldrig nogensinde.
Men.. det gider det offentlige hysteri-apparat ikke lytte på - omvendt er det heller ikke nødvendigt i dette forum.
Der er masser af eksempler i alle andre henseender hvor mangt og meget kan hænges ud alene på enkelte personers handlinger. Eks. er Jyske
Bank, deres ansatte og produkter ikke over en kam svindlere eller noget svindel, blot fordi en enkelt bankrådgiver i ´98 solgte min BMW til hans autoforhandler-far som følge af indrivelses-sag - og dermed fik mindre end bilens reelle værdi, men hvor farmand solgte bilen til det dobbelte... det havde jeg nok heller ikke fundet ud af - men det gjorde jeg, idet bilen blev købt af en bekendt. Banken gik glip af noget udestående gæld - jeg blev snydt for en pose penge, som skulle nedbringe vores mellemværende.
Lasse