[/QUOTE]
Igen glemte Spiegelhauer at rette opmærksomheden på de over 150 sporstoffer som findes i noni frugten.
Deri ligger forskellen - og forklaringen - på de effekter som opleves.
Fylder jo heller ikke kærnemælk på den dieselbil, vel ;-)
Nå... må desværre videre - for nok ikke besvaret mere plidder pladder idag.
Vender muligvis tilbage, Mandag ;-)
Lasse
[/QUOTE]
Hej Lasse
Jeg håber at du vil vende tilbage på mandag og forklare hvorfor andre indenfor det "almindelige sundhedssystem" ikke kan finde de stoffer ? Spiegelhauer nævnte jo lige netop et af de aktive stoffer, som påstås at findes i Noni, men ingen andre havde/har nogensinde hørt om dette stof (kan selvfølgelig ikke huske det... hmmmm. var det noget med xeromin???)
Du og andre må egentlig sælge hvad de vil for min skyld, men man skal sgu ikke gøre det på bekostning af syge og døende mennesker og på falske grundlag, -og jeg er da glad for at du tager afstand til dem, som gør det....
Og så vil jeg blot sige at der går jo sjældent røg af en
brand, uden at der har været ild, vel... Med det mener jeg, at det kan godt være at Spiegelhauer ser ensidigt på tingene, -men at han forsøger at finde plattenslagere, som er så nedrige, at de enten udnytter små piger eller sælger tvivlsom helbredelse til døende, det skal stoppes!! -så må Noni holde bedre øje med deres sælgere, men måske der er gået for meget profit i det ? Mit råd til Noni ville da være at bruge nogle af de mange penge på uvildige undersøgelser, foretaget af det officielle system, så man fik en blåstempling af produktet - det ville da rykke helt vildt, hvis miraklet fandtes - men det tør/vil man måske ikke risikere ???