Dato: 21-11-2006 10:50:34 Forfatter: Anne Fogel Hej Jeg vil gerne bidrage med en god historie. Jeg annoncerede sidste år i et gratis blad (mode) med 3 produkter. Det ene var der en super respons på, de 2 andre var der ingen (billederne helt elendige) Hvis det ikke var fordi, at bladet konstant laver fejl, så ville jeg bruge det ofte. Dog er jeg sikker på, at den succes jeg havde, handlede kraftigt om den rigtige pris, de rigtige øreringe og det rette tidspunkt. Kender mange der har haft/har annoncer i og ikke får 'a dime' ud af det. De venter bare på at have brugt det op (sikkert tegnet sig for et år) Anne Hej Anne, måske du er blevet "fusket" men minder du ren faktis har solgt... Jeg har haft nogen i samme stil... Det var et kendt modemagasin for unge, hvor de tager nogen udplukket produkter ud og laver en slags anmeldelser. (det ser dog ud som om de gør det gartis, når læserne ser det, men det er det ikke) Men her var der ret stor respons på gik jeg og troede i nogen uger, og tænkte FUCK DETTE RYKKER SKU DE DER "ANNONCER" :-) SIKKER ALLE DEM SOM RINGER!!! OG SPØRG HVOR DE KAN KØBE PRODUKTET/MÆRKET -men men men ekstra salg udeblev WHY ? joooo jeg tror sku det var dem som ejer magasinet som ringe og spurgte selv sådan 20-30gange ca. med lidt forskelige folk. hehe. Sener på mdr. ringe de om jeg ville være med igen HAHAHA NEJ TAKKKK DU :-) men først gang var gratis :-) |
I vores firma prøvede vi i starten at markedsføre os via den almindelige offline kanal. Det er også 3-4 år siden nu, så tiden var en lidt anden. Men hverken løbesedler eller aviser gav noget særligt.
Derfor vendte vi blikket mod nettet, og det har vi ikke fortrudt...

Siden har vi ikke brugt en krone på offline markedsføring (ikke engang i form af flotte konvolutter med prof. tryk). Idag bruger vi iøvrigt slet ingen penge på markedsføring overhovedet, heller ikke online (bortset fra webhotel og domæner). De kunder vi har brug for, kommer ind via de organiske søgelister. Så kan det jo ikke blive billigere.