Jeg kan huske fra min tid i branchen, at salget af den slags forbrugsgoder wupti.com sælger er mere jævnt fordelt på hele året end tidligere. Engang var en video, eller noget i den stil, noget man sparede op til, og ønskede sig til jul. Men i dag hvor folk har friværdi og penge mellem hænderne købes elektroniske forbrugsgoder i højere grad når man har lyst. Men radio/TV forhandlerne gik altid amok i en julerus og fyldte lagrene totalt op til jul, og så hørte man ikke fra dem før februar/marts i det nye år, da de altid havde været for optimistiske da de købte ind. Men bortset fra det, så bliver det rigtig spændende at se hvordan wupti.com kommer til at klare sig, og hvad de vil gøre for at erobre markedsandele. Det er jo i et lidt andet målestok end de fleste Aminoer formår mht. markedsføringsbudgetter, men det bliver det jo ikke mindre lærerigt af ![]() mvh Carsten |
Jeg tør vædde på at wupti er væk indenfor et år. Selvom de har nok så mange penge i ryggen, så handler det jo om at tjene penge og det kommer til at vare laaaaang tid.
Udover at dumme sig i markedsføringen, skriver de også at de har ansat 12 mand til at tage sig af biksen fra start med deraf følgende lønomkostninger så der skal hgodt nok sælges noget....