Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er den gode gamle amino ånd ??

Side 5 ud af 9 (82 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:
Jeg forstår slet ikke at diskussionen amino ånd og penge skal gå hånd i hånd - for mig at se er det altså to vidt forskellige ting...!

Nu har jeg jo ikke været her så længe, men nogen synes nok kang tid nok hehe

Der er jo mange aspekter der ikke er afdækket i det Mikkel henviser til, men jeg kan ligesom de fleste andre kun se at der gives ekstremt mange råd herinde gratis, som ellers per besvarelse ude i samfundet havde kostet 1-5.000 per svar hos rådgivere. Her er det specielt revisordelen, som jeg synes er ekceptionel, og på andenpladsen ligger gode råd om SEO hvor Michael Christiansen, ved autodedakt lærdom og ved at samle svar fra andre, er god til at samle overblikket for mangler som man så kan spørge ind til.

De helt store besparelser og diskussioner, ligger for mig at se i de tråde hvor der virkeligt "gås til fadet" omkring hvorvidt idéen er holdbar eller ej og hvilken retning man kan gå med sit forretningskoncept. Dem der lytter der sparer ekstremt meget, måske hele formuen og ærgelser ved at gøre tingene på den rigtige måde.

Og der findes mange mange flere eksempler i de mange forskellige kategorier.

Så i bund og grund kan jeg ikke se nogle udfordringer, tværtom ser jeg en udvikling der mere og mere går i retning af en udvidelse af konceptet, hvilket kunne ske ved differentieret Plus medlemskaber.

Jeg tror der er mange "pending" tiltag på Amino, og det er nok også fint, for der har været eksempler på tiltag som var velment implementeret men uden effekt f.s.a anvendelse, f.eks Aminomarked.

Summasummarum, så er der en vækst og den styres i den rigtige retning. Udfordringen som Mikkel har svarer til udfordringerne når en enkeltmandsvirksomhed går fra 1-3 ansatte til 50 ansatte på 1-2 år. Der vil ske forandring, så man er nødt til at beredet på forandring, elles sygner man hen Smile

Dog nok ingen fare for Mikkel sygner hen med sine 1.000.000 indlæg her om året hehe

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Eller endnu værre ik gider skrive i deres tråd, hvis de får et korrekt svar hurtigt!!! Det pisser mig endnu mere af!

Ja og det kan faktisk medføre at man ikke "gider" svare på samme niveau en anden gang!

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Mikkelsen, Nr1:

Jeg synes det er OK at man svarer på nogle spørgsmål og efterfølgende henviser til ens egen forretning, det er vel bare almindelig sund fornuft?

Eller er jeg helt galt på den?

De bedste hilsner

Anders Mikkelsen

Hej Anders

Både ja og nej, hvilket du formentlig også oplever på dine karakterer!

Det er fint, at man svarer trådstarter på spørgsmål m.v., men i samme åndedrag fremhæver sig selv og sin forretning, så virker det reelt modsat.

Ofte er det jo ikke det trådstarteren ønsker, men derimod 3.mands vurdering af en problemstilling, så man er bedre klædt på eks. i.f.m. en senere kontakt til sine rådgivere m.v..

Hilsen'Tonny

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis:
Men er det ikke netop i krisetider man skal hjælpe hinanden ?

Nej - det skal man helst altid.

MikkelFriis:
Tænker måske tjene lidt mindre pr. kunde, men få flere nye kunder ?

Så hjælpen i krisetiden gives med bagtanke?

MikkelFriis:
Jeg vil da heller sælge med rabat til 100 end sælge til fuld pris til 30, jeg kan så hjælpe flere gennem krisen og får muligvis faste kunder der bliver hos mig efter krisen og tør bruge flere penge hos mig på den tid

På den måde hjælper du faktisk ikke nogen, andet end du løber stærkere til ingen verdens nytte.

Bemærk i øvrigt, at forbrugerne generelt har bevaret sin købekraft gennemkrisen.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes der er en god amio.dk ånd for alle hjælper alle hjælper  

Jeg giver mest råd feedback tråden og lidt SEO tråden grundet man gerne vil giv sin viden fra , sig desuden kan man se feedback fra bruger og derved kan man selv lære noget af det, for man kan altid blive dygtigere

 

min aktivt prøver jeg holde lidt oppe endnu , med der er drøn på forretning så det svært at oprette holde det , ja man glemmer tit familie mv..

 

uden det feedback fra bruger havde jeg ikke opnået min nuværende succes , så jeg synes i alt der er masser af super gode amino.dk bruger der giver gode råd fra sig gratis og jeg havde ikke klaret den uden den hjælp

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MIkael

Jo der er skam mange der giver gode råd og hjælpsomme på den måde, men når folk så spørg efter erfaringer med firmaer og hvor man finder et godt firma, så melder firmaer sig hurtigt selv på banen med tilbud og send info til os, men brugeren vil bare hører fra andre hvor de har fået lavet opgaver og hvem de anbefaler..

 

Mikkel

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

MikkelFriis:
så melder firmaer sig hurtigt selv på banen med tilbud og send info til os, men brugeren vil bare hører fra andre hvor de har fået lavet opgaver og hvem de anbefaler

Det er vel ikke værre end det "Jakob & Finn" show som du og deOlivera fyrer af meget ofte uden indhold overhovedet eller? Smile

 Og det jeg henviser til er f.eks. under opsejling her:

http://www.amino.dk/forums/p/87694/569219.aspx#569219

nu tager tråden lige pludselig drejning henimod afgivelse af stjerner, og hovedaktørerne er?

Det er faktisk for mig det mest belastende herinde, underligt at der til tider ikke er nogen der alvorligt henstiller jer til at finde på noget andet at lave hvis det er det mest kvalitative I kan komme med. For det er faktisk mere ødelæggende for Amino en indlæg hvor man vil have betaling for nogle ydelser..

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilbyder ikke min service til folk der bare spørg efter erfaringer med andre..

Jeg bruger amino til hygge forum som så mange andre forums jeg benytter :-) Bliver der så spurgt efter hjælp som jeg kan hjælpe med gør jeg det gerne også helt gratis.

AMINO GRILLFEST får jeg heller intet udad og lave, men gør det helt frivilligt, der skal bruges mange timer og en hel lørdag, uden en krone i min lomme..

Finn & Jacob den tager jeg som kompliment, elsker dem Yes

Jeg hygger mig med amino og giver lidt hjælp hvor jeg kan ellers hygger jeg med lidt intetsigende indlæg..

 

Mange skriver også personlige beskeder (PB), så nogen får noget udad jeg er aktiv, skrev jeg intet var der ingen der kendte til min tilstedeværelse og så kunne jeg ikke hjælpe dem :-)

 

Mikkel

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

MikkelFriis:
ellers hygger jeg med lidt intetsigende indlæg..

Ja det skal jeg ellers love for du gør, det er ikke personligt Mikkel, men det er som ovenfor i mir rettede indlæg, mildest talt pisseirriterende at læse den slags tøsefnidder, og fjerner lysten til at svare i en tråd.

MikkelFriis:
Finn & Jacob den tager jeg som kompliment, elsker dem

Ja regnede jeg også med at du ville, da du ikke vil forstå alvoren i belastningen af seriøsiteten, som jeres indlæg til tider giver.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Er det ikke barnligt ikke og stå frem istedet for at gemme sig bag stjerner ?

 

Jeg kan ikke tage det stjerne system seriøst og så går jeg ned og leger med de stjernekastere..

 

Mikkel

Side 5 ud af 9 (82 indlæg)