Er det ikke barnligt ikke og stå frem istedet for at gemme sig bag stjerner ?
I den tråd som jeg henviser til, der vedstår jeg gerne at jeg har givet 1 stjerne til Thomas, ved ikke om jeg har givet dig.
Jeg vedstår også gerne, at jeg nu har anmeldt jeres indlæg og spurgt support om det ikke ville være på tide i fik en pause eller henstilling om at bringe niveauet op.
Og da du nu skriver om Amino ånd, så er det vel ganske belejligt at bringe det op her. Som jeg også har skrevet til support, så har I begge til tider gode indlæg, men det er mere undtagelsen end reglen. Og meget ofte smadres en tråd af jeres ligegyldigheder, og jeg anser det som en decideret trussel mod kvalitative indlæg i de tråde i laver jeres cirkus i.
I den tråd som jeg henviser til, der vedstår jeg gerne at jeg har givet 1 stjerne til Thomas, ved ikke om jeg har givet dig.
Jeg vedstår også gerne, at jeg nu har anmeldt jeres indlæg og spurgt support om det ikke ville være på tide i fik en pause eller henstilling om at bringe niveauet op.
Og da du nu skriver om Amino ånd, så er det vel ganske belejligt at bringe det op her. Som jeg også har skrevet til support, så har I begge til tider gode indlæg, men det er mere undtagelsen end reglen. Og meget ofte smadres en tråd af jeres ligegyldigheder, og jeg anser det som en decideret trussel mod kvalitative indlæg i de tråde i laver jeres cirkus i.
Jeg synes bare når man giver 1stjerne ved alle indlæg i en tråd så er det barnligt..
Udover det har jeg flere gange overvejet pause fra amino og komme tilbage med nyt navn og se hvordan folk tager imod..
Der er selvfølgelig nogen der ikke kan lide min personlighed, men når jeg skriver fra den anden profil er tonen en anden, så mærker det personlige angreb..
Men nu må vi se heller ikke alle jeg kan lide herinde og folk jeg giver en omgang "tæsk" herinde
Jeg kan ikke tage det stjerne system seriøst og så går jeg ned og leger med de stjernekastere..
Mikkel
jeg gav 5 stjerner til lagersalg fordi jeg hader de intet sigende indlæg og er enig i dette indlæg med lagersalg , hvor jeg gav 5 stjerner og er det meget rigtigt meget derfor gav jeg 5 stjerner
Jeg hader intet sigende indlæg og derfor hopper jeg videre til næsten
ved godt jeg nogle enkelete gange har kommenteret indlæg , hvor der står nogle intet sigende ting , jeg undskylder jeg mange gange , med det er fordi man intet havde og lave og det virker lidt dumt at man gjorde det så , da der kommer nogle tråde eller andet , der gør man skal hoppe videre til næsten indlæg eller tråd der kan står noget super godt og gid alle kun skrev råd og hjalp i hinanden derved kunne vi alle , se de super gode indlæg hurtigere og vi kunne , bruge dette forum langt bedre , derfor tænkt jer om , når i poster et indlæg , tænkt jer om er der andre der kan bruge dette her man skrev til noget
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Lagersalg 123, du kan give mig alle de minus karma du vil, I don't care
Det er jeg klar over, det er også derfor jeg efter måneders ofte intesigende indlæg fra din side, endelig tog mig tid til at anmelde dine indlæg til support hos Amino, da det vist er din Gud og det eneste du vil rette dig efter.
Lagersalg 123, du kan give mig alle de minus karma du vil, I don't care
Det er jeg klar over, det er også derfor jeg efter måneders ofte intesigende indlæg fra din side, endelig tog mig tid til at anmelde dine indlæg til support hos Amino, da det vist er din Gud og det eneste du vil rette dig efter.