Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er den gode gamle amino ånd ??

Side 6 ud af 9 (82 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

MikkelFriis:
Er det ikke barnligt ikke og stå frem istedet for at gemme sig bag stjerner ?

I den tråd som jeg henviser til, der vedstår jeg gerne at jeg har givet 1 stjerne til Thomas, ved ikke om jeg har givet dig.

Jeg vedstår også gerne, at jeg nu har anmeldt jeres indlæg og spurgt support om det ikke ville være på tide i fik en pause eller henstilling om at bringe niveauet op.

Og da du nu skriver om Amino ånd, så er det vel ganske belejligt at bringe det op her. Som jeg også har skrevet til support, så har I begge til tider gode indlæg, men det er mere undtagelsen end reglen. Og meget ofte smadres en tråd af jeres ligegyldigheder, og jeg anser det som en decideret trussel mod kvalitative indlæg i de tråde i laver jeres cirkus i.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

MikkelFriis:

I den tråd som jeg henviser til, der vedstår jeg gerne at jeg har givet 1 stjerne til Thomas, ved ikke om jeg har givet dig.

Jeg vedstår også gerne, at jeg nu har anmeldt jeres indlæg og spurgt support om det ikke ville være på tide i fik en pause eller henstilling om at bringe niveauet op.

Og da du nu skriver om Amino ånd, så er det vel ganske belejligt at bringe det op her. Som jeg også har skrevet til support, så har I begge til tider gode indlæg, men det er mere undtagelsen end reglen. Og meget ofte smadres en tråd af jeres ligegyldigheder, og jeg anser det som en decideret trussel mod kvalitative indlæg i de tråde i laver jeres cirkus i.

PletskudYes 5 Star herfra

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:03
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er skam også helt iorden :-)

Og bare flere ville stå frem..

Jeg synes bare når man giver 1stjerne ved alle indlæg i en tråd så er det barnligt..

Udover det har jeg flere gange overvejet pause fra amino og komme tilbage med nyt navn og se hvordan folk tager imod..

Der er selvfølgelig nogen der ikke kan lide min personlighed, men når jeg skriver fra den anden profil er tonen en anden, så mærker det personlige angreb..

Men nu må vi se heller ikke alle jeg kan lide herinde og folk jeg giver en omgang "tæsk" herinde

Mikkel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:04

MikkelFriis:

Jeg kan ikke tage det stjerne system seriøst og så går jeg ned og leger med de stjernekastere..

Mikkel

jeg gav 5 stjerner til lagersalg  fordi jeg hader de intet sigende indlæg og er enig i dette indlæg med lagersalg , hvor jeg gav 5 stjerner og er det meget rigtigt meget derfor gav jeg 5 stjerner

Jeg hader intet sigende indlæg og derfor hopper jeg videre til næsten

ved godt jeg nogle enkelete gange har kommenteret indlæg , hvor der står nogle intet sigende ting , jeg undskylder jeg mange gange , med det er fordi man intet havde og lave og det virker lidt dumt at man gjorde det så , da der kommer nogle tråde eller andet , der gør man skal hoppe videre til næsten indlæg eller tråd der kan står noget super godt og gid alle kun skrev råd og hjalp i hinanden derved kunne vi alle , se de super gode indlæg hurtigere og vi kunne , bruge dette forum langt bedre , derfor tænkt jer om , når i poster et indlæg , tænkt jer om er der andre der kan bruge dette her man skrev til noget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 13:09

Lagersalg123 - JEN:
deOlivera

De Oliveira Wink

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 13:11

Lagersalg123 - JEN:

Lagersalg 123, du kan give mig alle de minus karma du vil, I don't care Wink

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:16

MikkelFriis:
Udover det har jeg flere gange overvejet pause fra amino og komme tilbage med nyt navn og se hvordan folk tager imod..

Jamen hvad mener du?

Det har du da prøvet uden held som Wunderbaum og med et latterligt indlæg hvor du sælger råddent kød og muggent brød.

Så hvis det er standarden for en ny bruger, så behold du bare den gamle.

Et brugerskifte vil ikke hjælpe, hvis du ikke samtidig forstår alvoren i det som folk prøver at forklare dig.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas De Oliveira:

Det er jeg klar over, det er også derfor jeg efter måneders ofte intesigende indlæg fra din side, endelig tog mig tid til at anmelde dine indlæg til support hos Amino, da det vist er din Gud og det eneste du vil rette dig efter.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:21

Jeg lavede den ene mod kødklister, men den anden er der aldrig nogen der har kommenteret negativt på :-)

Så jo ser et personligt angreb herinde, men igen jeg hader nogen herinde som pesten og sådan er det nok hele vejen rundt

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 13:22

Lagersalg123 - JEN:

Thomas De Oliveira:

Det er jeg klar over, det er også derfor jeg efter måneders ofte intesigende indlæg fra din side, endelig tog mig tid til at anmelde dine indlæg til support hos Amino, da det vist er din Gud og det eneste du vil rette dig efter.

Ja og hvad har du fået ud af det?

Ikke en skid Wink

Side 6 ud af 9 (82 indlæg)