Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er den gode gamle amino ånd ??

Side 8 ud af 9 (82 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

MikkelFriis:
Vi er alle forskellige og jeg bryder mig ikke om din være måde herinde.

Hvorfor skriver du det så ikke? - jeg er aldrig den sidste til at give en undskyldning hvis jeg tager fejl.

Kan ikke finde indlægget, men der skrev jeg du var meget meget hård i din tone og konfronterede dig med dig

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:51

MikkelFriis:
Der gik vi jo så ikke til dig da du har været negativ rettet mod de fleste af mine indlæg

Det er fint med mig, rengøringsmidler bliver købt fra dem der er billigst og bedst, og hvis det bliver mig, så fint, hvis ikke så også fint. For mit koncept går ikke på at sælge til rengøringsfirmaer, det går på at nogle kan sælge tilsvarende højkvalitets professionelle rengøringsmidler til private der så sparer mindst 50%.

Og desuden er jeg ikke udpræget negativ i dine indlæg. Der hvor der er substans, der svarer jeg med substans, resten svarer jeg generelt ikke på. Læs mine svar i de tråde du har søgt hjælp igen.

Køb ren argan olie her

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 13:53

Jimmy Thomsen:

Hej,

Jeg er enig i, at der er en tendens til, at man forsøger at lave penge på mange, der spørger om hjælp. Men faktisk kan det ofte bedre betale sig, at yde gratis hjælp.

Et af grundprincipperne i vores forretning er, at man skal kunne gøre brug af vores produkter, uden at betale noget. Dette resulterer ofte i, at vores produkter bliver valgt, frem for konkurrenternes. Her og nu får vi ingen penge i kassen, men om et halvt år eller et år, kan det være at kunden har brug for ny funktionalitet, og så er det sørme os de ringer til.

Denne fremgang er nok ikke lige nemt at benytte i alle typer forretninger. Jeg har i hvertfald aldrig hørt om en maler der gratis stillede maling til rådighed, i håb om at han så blev valgt til at udføre selve maler-arbejdet. Men i IT-verdenen er det muligt for mange af os.

Food for thought :)

Jeg syntes i har fat i den lange ende.. Lidt det samme koncept kører jeg med mit firma, nemlig hvis kunder ringer og spørger om jeg ikke lige kan gøre det ene eller det andet - små opgaver der tager 5-10 minutter... til det plejer jeg at sige ja, og gør det gratis... Hvorfor ? fordi det er god kunde service og samtidig får jeg via tilfredse kunder den bedste reklame i lokal samfundet, den slags der ikke kan købes for penge...

Jeg har bookmarket jeres side, og vender tilbage til jer, når jeg en af mine kunder har en forespørgsel om en hjemmeside..

Mvh

Peter

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

En svær debat at deltage i, da den hurtig bliver personlig, hvilket den allerede er. Derfor tror jeg mange vil afholde sig fra at deltage, hvilket også er fair nok.

Fra mit synspunkt vil jeg gerne bakke Jen 100 % op, det er ganske enkelt blevet for meget, og jeg tager sgu hatten af for at du "gider". Selv må jeg blankt erkende at en længere pause nok er på vej, da det efterhånden er svært at finde de gode "snaps".

Der kommer ganske enkelt alt for mange unødvendige indlæg fra de to herrer og det virker som om i overhoved ikke har tænkt over hvad der bliver sagt. Som det gælder om at skrive 10 indlæg hver eneste dag, uden indhold, bare for at blive synlig?

Det virker som en misforståelse af Thorborg's synspunkt på branding, hvor han taler om at der altid vil være nogen der ikke kan lide en (som en positiv faktor på branding projektet). Men derfor skal man stadig opfører sig anstændigt og ordentligt.

Selvom i kommer med attituden "had eller elsk mig", så er der stadig masse af Jeres indlæg der handler om hvorvidt i har fået 1 eller 5 stjerner. Det hænger ikke sammen.
Og jeg ligger gerne hoved på blokken og fortæller at der fra min mus er givet flere 1 stjernes karakter, da mange indlæg er unødvendige og giver trådstarter en dårligt udgangspunkt da i afsporer debatterne. 

Jeg har intet personligt imod nogle af Jer. Slet ikke, der er bestemt og indlæg/video med substans. Men jeg forstår ganske enkelt ikke, hvorfor i ikke er interesseret i at hører hvad der rent faktisk bliver sagt? 
At du Mikkel "truer" med at oprette en ny bruger, fra ny IP adresse og server, jamen det viser bare total mangel på respekt, overfor netop den selv samme Amino ånd du selv snakker om. Hvorfor er det ikke godt nok bare at være Mikkel, også rent faktisk lærer noget af det der bliver sagt? Det giver 10 gange mere respekt!

Umiddelbart er der nok intet i forum reglerne der kan bremse de mange indlæg. Men det kunne da være 10 gange smartere, at man lærte af tråden, i stedet for at skulle straffes.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:15

Hej Boysen godt indlæg Yes

Jeg siger heller ikke jeg absolut vil ud og bruge nyt navn og IP, men mere at jeg kan se forskellen på min alm. bruger mikkelfriis og den anden jeg har brugt et par gange..

Det var mere for at kunne vise at der er meget personlige grunde til minus karma og ikke altid på grund af indlæggets karakter

Jeg har skam også forandret mig meget i de 2 år og stadig under udvikling, men hjælper ikke med minus karma der gør at man får had..Og nogen man får lyst til selv bare at give 1 stjerne i alle indlæg.. Jeg gør det dog ikke da jeg synes det er meget usselt ikke og stå frem.

Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej igen

Nu har jeg fået læst lidt op på tråden igen, og kan konstatere udover det mundhuggeri, der foregår mellem Mikkel og Thomas på den ene side og Lagersalg på den anden side, at den generelle opfattelse er, at Amino-ånden lever og trives ganske udmærket.

Jeg har på et tidspunkt været meget OBS på Lagersalgs indlæg, men fandt ud af, at han faktisk oftest havde en fornuftig pointe i sine indlæg og samtidig også relevans til trådstarteren, hvilket jeg respekterer ham for.

Bevares vi har nogle stykker herinde, som har en meget bastant udtryksform, men igen det møder vi jo reelt også ude på gaden, så for mig gør det ikke noget.

Jeg har derimod utroligt svært ved at acceptere de fuldstændige intetsigende indlæg i forskellige tråde, som absolut ikke svarer eller hjælper trådstarteren, hvorfor jeg kun kan appellere til, at disse personer afholder sig fra dette fremover, netop under henvisning til trådstarteren.

Så er det trods alt bedre, at oprette sin egen tråd, hvor man kan debattere og komme med indlæg om stort set alle forhold.

Endelig ser jeg også meget gerne, at alle personangreb ophører og sagligheden bliver højeste prioritet, idet dette vil gavne langt de fleste.

Personligt er jeg stoppet med at kommentere flere personers indlæg, idet jeg af erfaring ved, at det kun giver en negativ omtale og en tråd som fuldstændig afspores.

Håber dette kan medvirke til en fornuftigere indstilling til forholdene.

Hilsen

Tonny

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 16:17

Lagersalg123 - JEN:
Det mest sørgelige er, at det ser ud til at hverkend Mikkel eller du vil prøve at forstå hvad det er man på en pæn måde skriver til jer.

.

Lagersalg123 - JEN:

Thomas De Oliveira:

Kan du komme med bare et enkelt godt eksempel på at du har skrevet på en pæn måde til mig hvor jeg ikke har svaret dig pænt tilbage?

Lad mig se?

Jeg snakker i almindelighed, ikke mellem dig og mig. Men læs hvad jeg skriver på side 5, der hvor jeg skriver om hvad jeg har skrevet til support.

I almindelighed? det du skriver er jo netop mellem dig og mig, men du kan jo ikke engang svare på mit spørgsmål.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas.....jeg synes, at du skal lade denne tråd ligge.

Der har været rigeligt med provokationer i denne tråd, så lad den nu sive ud.

MvH

Peter

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 16:35

Peter - Revisor:

Thomas.....jeg synes, at du skal lade denne tråd ligge.

Der har været rigeligt med provokationer i denne tråde, så lad den nu sive ud.

Jep, det vil jeg gøre.  

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 09:36

MikkelFriis:

Jeg faldt iøvrigt over nogen fede t-shirts på SMartGuy.dk på tilbud og købte dem, nu benytter jeg kun smartguy til mine tøjkøb også til deres normal priser.

Prøver tøjet i butikkerne for at se pasformen og hjem og købe det online 10-20% billigere.

Og det er så her jeg brækker mig over din holdning. Hvorfor skal den lokale butik stille lokaler, personale og service til rådighed for at du kan rende hen til konkurrenten der giver dig nothing udover 10-20% rabat på tøjet.

Overvej lige hvad det gør ved dit lokal område hvis alle gjorde som dig ? eller hvordan ville du have det hvis du vidste at en af dine kunder brugte dig som prøveklud inden han lagde ordren ved din største konkurrent, som smart guy nok må betegnes at være for mange shops ..

For hvor er din ETIK

de bedste hilsner

Brian

Side 8 ud af 9 (82 indlæg)