Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er den gode gamle amino ånd ??

Side 9 ud af 9 (82 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Knudsen:

MikkelFriis:

Jeg faldt iøvrigt over nogen fede t-shirts på SMartGuy.dk på tilbud og købte dem, nu benytter jeg kun smartguy til mine tøjkøb også til deres normal priser.

Prøver tøjet i butikkerne for at se pasformen og hjem og købe det online 10-20% billigere.

 

YesOg det er så her jeg brækker mig over din holdning. Hvorfor skal den lokale butik stille lokaler, personale og service til rådighed for at du kan rende hen til konkurrenten der giver dig nothing udover 10-20% rabat på tøjet.

Overvej lige hvad det gør ved dit lokal område hvis alle gjorde som dig ? eller hvordan ville du have det hvis du vidste at en af dine kunder brugte dig som prøveklud inden han lagde ordren ved din største konkurrent, som smart guy nok må betegnes at være for mange shops ..

YesYesYesFor hvor er din ETIK

de bedste hilsner

AngryBrian

Ja meget rammende det du skriver Brian. Men jeg tror ikke Mikkel Friis er "parat" uden for pædagoisk rækkevidde.

Han kan præstere at give mig 3 dårlige stjerner (1 stjerne ud af 5 mulige på en dag.

Super AngryNoEr det god Amino ånd Mikkel Friis ?????

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Ib du siger mig intet, ligeglad med din holdning og synspukt !. ingen positive inlæg mellem os to

 

Brian der er mange der gør det, siger ikke det er mere rigtigt..

Jeg har ikke mange penge og spare hvor jeg kan spare. Derfor køber jeg tøjet det billigste sted.

Går jeg rundt nede i byen og ser et par fede jeans skal de da prøves, men derfor skal jeg da undersøge prisen andre steder også inden jeg køber..

Køber du altid bare første sted ? Alle undersøger vel markedet og priserne enden de bare kommer i kurven..

 

Mikkel

Side 9 ud af 9 (82 indlæg)