Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er den gode gamle amino ånd ??

Side 7 ud af 9 (82 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Så længe man ikke støder andre eller racistisk adfær burde alle kunne være her, men det er langt fra hvad vi snakker med god amino ånd..

Dårlig stil giver ikke kunder, men igen man kan ikke gøre alle glade.

jeg finder mine leverandører herinde og finder dem jeg kan li, selvom dem der måske er øfferen har bedre tilbud skal de ikke have mine penge...

Mikkel

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 13:30

Amino ånd??? Indifferent

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:31

Thomas De Oliveira:

Ja og hvad har du fået ud af det?

Ikke en skid Wink

Det kan kun tiden vise. Men det der med sikkerhed kan konstateres er, at jeg ikke er den eneste med den holdning, da der er kommet opbakning til synspunkterne via angivelse af stjerner. Og det er såmænd også fra personer der gerne giver mig en negativ feedback når man ikke er enige.

Det mest sørgelige er, at det ser ud til at hverkend Mikkel eller du vil prøve at forstå hvad det er man på en pæn måde skriver til jer. Så må support jo afgøre hvad de synes.

Forretningsmæssigt ville jeg, hvis jeg var ejer af Amino, ikke have jer som kunder i biksen, men det er blot min personlige holdning ud fra kvaliteten på jeres indlæg og jeres opførsel.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 13:36

Lagersalg123 - JEN:
Det mest sørgelige er, at det ser ud til at hverkend Mikkel eller du vil prøve at forstå hvad det er man på en pæn måde skriver til jer.

Kan du komme med bare et enkelt godt eksempel på at du har skrevet på en pæn måde til mig hvor jeg ikke har svaret dig pænt tilbage?

Lad mig se?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 13:36

Men Jen skal have tingene som han ønsker det ?..

Vi er alle forskellige og jeg bryder mig ikke om din være måde herinde. Men igen vi er alle forskellige..

Du skriver tit hårde indlæg til folk herinde, hvor jeg tænker hold da op, kunne det ikke siges på en pæn måde, men det er din være måde og ja igen vi er forskellige..

Jeg vil da gerne prøve at lave ny bruger via anden server og se hvordan i reagere på den nye bruger :-)

Så kan vi da teste om min personlighed er den der bliver gået efter, hvis jeg skriver som jeg gør nu bare med nyt navn og ny IP så selve moderator heller ikke kan se samme mand

Mikkel

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:37

MikkelFriis:
Så længe man ikke støder andre eller racistisk adfær burde alle kunne være her, men det er langt fra hvad vi snakker med god amino ånd..

God Amino ånd er for mig at se også at man ved hvornår man skal stoppe og se bagud og lære af de fejl man har gjort som skribent i dette forum.

MikkelFriis:
jeg finder mine leverandører herinde og finder dem jeg kan li, selvom dem der måske er øfferen har bedre tilbud skal de ikke have mine penge...

Der synes jeg så du skyder dig selv i foden. For lad os antage, at når jeg er færdig med konceptet med svanemærkede rengøringsmidler og du kan tjene kassen på det i dit område, så ville det da være dumt at du synes jeg er en idiot bare fordi jeg kritiserer indholdet i dine indlæg.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:41

Thomas De Oliveira:

Kan du komme med bare et enkelt godt eksempel på at du har skrevet på en pæn måde til mig hvor jeg ikke har svaret dig pænt tilbage?

Lad mig se?

Jeg snakker i almindelighed, ikke mellem dig og mig. Men læs hvad jeg skriver på side 5, der hvor jeg skriver om hvad jeg har skrevet til support.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:43

MikkelFriis:
Vi er alle forskellige og jeg bryder mig ikke om din være måde herinde.

Hvorfor skriver du det så ikke? - jeg er aldrig den sidste til at give en undskyldning hvis jeg tager fejl.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 13:46

Lagersalg123 - JEN:

Der synes jeg så du skyder dig selv i foden. For lad os antage, at når jeg er færdig med konceptet med svanemærkede rengøringsmidler og du kan tjene kassen på det i dit område, så ville det da være dumt at du synes jeg er en idiot bare fordi jeg kritiserer indholdet i dine indlæg.

Ja jeg ved jeg skyder mig selv i foden, men jeg vil have en leverandør/partner som jeg kan enes med og der er god kemi.

Vi har lige haft gang i Rengøringsgruppen og der søgte vi leverandører til vores medlemmer der kunne levere rengøringsartikler og fandt et par stykker vi snakkede godt med og der kunne se fordelene.. 

Der gik vi jo så ikke til dig da du har været negativ rettet mod de fleste af mine indlæg

mikkel

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min personlige holdning til Amino ånden:

Dette er et iværksætterforum.
Det betyder, at vi hjælper hinanden med iværksætteri.
Der skal være plads til sjov og ballade i de dertil oprettede forum-afsnit.

Når sjov og ballade overdøver iværksætteri i et iværksætterforum, er det efter min personlige mening et tegn på, at der enten er for meget ballade - eller for lidt iværksætteri.. ?

Når der er så meget tid til sjov og ballade - og så lidt lyst til og fokus på iværksætteri - er det tegn på én af to ting:

1) Det går ufatteligt godt for alle danske virksomheder, og iværksætteri er unødvendigt.
     Så kan vi vel godt afblæse finanskrisen...?

2) Der er trods krise og stigende arbejdsløshed så meget fokus på alt andet end iværksætteri i iværksætterforummet - at vi for alvor er på r**en. (undskyld sproget)

Jeg har personligt valgt at sige ja til at være moderator, fordi jeg vil hjælpe med at holde iværksætteri som fokus i dette iværksætterforum. Skype-Smile

Det var så min personlige mening..

Dbh.
John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 7 ud af 9 (82 indlæg)