Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første pladsen på google.dk med ord stripper og striptease

Side 7 ud af 11 (104 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke, så har vi andre også noget at stræbe efter :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Koludabyg:
Med samme domæne ?

Nej det er selvfølgelig 7 ens maling produkter, som vises ved en søgning efter hinanden.

Ellers ville google jo vise duplicate content, og det tror jeg ikke kan lade sig gøre, med 7 ens sider lige efter hinanden.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Haahr:

Mikael christiansen:
vidste ikke dette var muligt at overtage også både 1 og  2 pladser når man havde 1 første pladsen  , jo går nu også efter 3 pladsen for jeg  vil have verdens  bedste side i min branche men nu sker det med de føste ord mandestripper og  strip da video søgning ligger nummer 2

Jeg har et søgeord hvor jeg har de første 7 pladser Cool Yes Så det kan godt lade sig gøre

Mvh

Michael Haahr

Det har jeg også med omkring 60 - 70 strip bi ord book mandestrip book mandestrip book danser pigestrippere også sådan kan jeg blive ved , men jeg vil have forsiden med alle hoved ord og arbejder hårdt på det .

De svære ord vil jeg mene er strip og stripper striptease og få forsiden , men de strip ord , jeg vil lave verdens største striptease guide for alle stripper i hele verden

folk skal forstå hvad stripper er før de booker en stripper , derved jeg må lave verdens meste komplete strip guide der siger alt.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 54
Fra  Concrete5 Danmark Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikael,

Det er rart at se så entusiasme. Din næste opgave er så at blive ved med at være i toppen. Jeg har kikket på et par af dine sider (altså i koden), og mangler lidt META information.

Lige et par ord om Google's metoder - Hovedbegreberne er RELEVANS og GEOGRAFISKPLADSERING.

Jeg har ikke tid til at forklare mere lige nu, men da jeg kan se at SEO er et af topemnerne her på Amino, kunne det godt være at jeg vil skrive en blog om emnet på et senere tidspunkt.

Lidt relevant læsning skulle lige være denne Google SEO Manual på dansk. Der står en masse om hvordan man gør sin side relevant!

Hilsen

Michael Jensen-Maar

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har de 4 første pladser med samme domaine på "eventudstyr" :o)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Du har faktisk kun de første 2 :) men godt gået anyways.

 

Jensen-Maar: Tror nok han skal beholde hans placeringer - og tror slet ikke at lidt meta kode er det der gør forskellen, taget i betragtning hvor meget linkbuilding han har lavet & masser af andre tiltag.
Men lidt vedligehold er jo et must - men i form at linkbuilding, tak :)

/ JK  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Stiger stadigvæk lidt tog igen idag 2 første pladser på nøgenmodel

jeg har også taget stripundervisning idag arbejder videre med at forbedre min stripper side

hvor mange ord nummer 1 og 2 og 3 ved jeg ikke men det er mange rigtigt mange strip ord langt over 100 ord og første side endnu flere

arbejder videre med siden og forbedre første pladser med stripper ord løbende med flere under sider

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Haahr:

Nej det er selvfølgelig 7 ens maling produkter, som vises ved en søgning efter hinanden.

Ellers ville google jo vise duplicate content, og det tror jeg ikke kan lade sig gøre, med 7 ens sider lige efter hinanden.

 

Du misforstår, det er domæne jeg snakker om, ikke samme URL.

Dvs. din side bliver vist med 7 forskellige søgeresultater, og ikke bare et par af hvert domæne / hjemmesider/blogs du nu har.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Koludabyg:

Du misforstår, det er domæne jeg snakker om, ikke samme URL.

Dvs. din side bliver vist med 7 forskellige søgeresultater, og ikke bare et par af hvert domæne / hjemmesider/blogs du nu har.

Hej René.

Jeg forstår ikke helt hvad du mener, men hvis en kunde søger på google, på et bestemt søgeord, kommer min side frem, på de første 7 pladser Cool

Er det også sådan du mener?

Jeg har ikke 7 forskellige maling sider, som kommer frem under hinanden. Det er samme side, samme produktkategori, i forskellige designs (6 forskellige og hovedkategorien=7stk.)

Håber du forstår!? Smile

Mvh

Michael Haahr

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

En af de lidt svære første pladser overtog jeg her i aftes strip jylland og jeg fik oveni stripper jylland , dog vildt at overhale den anden side der har domæne navnet, som der ligger lige efter mig nu .

Vildt som det rykker frem ad nu med stripper ord , det motivere en til at gøre siden endnu bedre nu 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 7 ud af 11 (104 indlæg)