Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første pladsen på google.dk med ord stripper og striptease

Side 9 ud af 11 (104 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se det er langt over 100 ord der er steget nu med alle mulig stripper  bi ord og flere andre ord

Eksotisk dans og Eksotisk danser nummer 1

Kan se det arbejde det med lange tekster betaler sig og alt det andet arbejde betaler sig .

Husk arbejde med lange unikke sider det betaler sig i sidste ende og husk giv aldrig op , det for alt kan altid forbedres selv om man har første pladser, det går nok stærk frem ad nu det motivere en i vild grad til at forbedre siden endnu mere

Min plan var endeligt at få en masse af emme domæner op at køre da der er mange emmer indenfor strip branchen , dog ser det ud til en siden godt kan op timeres til flere 100 ord hvor der er rimelig hård konkurrence i , så giv den gas alt kan lade sig gøre.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 21:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Jeg kan se det er langt over 100 ord der er steget nu med alle mulig stripper  bi ord og flere andre ord

Eksotisk dans og Eksotisk danser nummer 1

Kan se det arbejde det med lange tekster betaler sig og alt det andet arbejde betaler sig .

Husk arbejde med lange unikke sider det betaler sig i sidste ende og husk giv aldrig op , det for alt kan altid forbedres selv om man har første pladser, det går nok stærk frem ad nu det motivere en i vild grad til at forbedre siden endnu mere

Min plan var endeligt at få en masse af emme domæner op at køre da der er mange emmer indenfor strip branchen , dog ser det ud til en siden godt kan op timeres til flere 100 ord hvor der er rimelig hård konkurrence i , så giv den gas alt kan lade sig gøre.

Hej Mikael,

Benytter du dig af dit eget linkbuildning netværk?

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:40

Àsgeir Gunnarsson:

Hej Mikael,

Benytter du dig af dit eget linkbuildning netværk?

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

ikke lige nu arbejder i flere social steder link in mv. alle mulig forummer skriver rundt og får gode råde er lidt over alt

hver gang nogle på google skriver om stripper striptease pigestripper mandestripper over alt skriver jeg et svar på deres spørgsmål abonner på alt der vedr. mit produkt og svar alt der vedr. mit produkt omkring mandestrip og pigestrip  en gode ide at være lidt aktiv.

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 08:35

Jeg kan godt se at jeg får kamp til stregen på Google med artiklen om Stripper-blink der bruges til fiskeri :-)

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:54

jeg forbedre mig løbende stadigvæk kun lidt over 1 uge er gået og Fik jeg rykket nogle nye pladser og jeg beholder over de 100 gamle pladser.

Nu eksostisk dans nummer 1 og oveni både 1 og 2 pladsen på eksotisk danser .

Er rykket 3 pladser erotisk dans imens til 3 pladsen

kvindelige strip første pladsen og 2 pladsen

Satser ikke på nogle ord med alle ord på min hjemmeside alle emmer titler optimeres hver eneste underside arbejdes lidt med og forbedre dem alle løbende,

jeg giver aldrig op for alt kan forbedres når man har første pladsen for der er altid nye første pladser der det ny mål.

Derved nu er der for alvor sat kampen ind på alle stripper bi ord i branchen.

Giver virkeligt iværksættere motivation at der sker noget når man forbedre noget og giver den en fuldt ud at forbedre ens hjemmeside konstant

Nu er det også et år siden at jeg fik de første pladser på strip striptease og stripper og lige siden dengang er det kun gået en vej og det er frem ad og op ad og det motivere en til at forbedre sig.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 16:29

Det er f i så i orden :) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:28

Nu fik jeg mine første site links med 6 stk.

Tjek f.eks. book mandestrip 6 site links  flere er også rykket op med book fotomodel mv.

neden under resten af side mine stripper sider hele forsiden ved book mandestrip

google.com rykket lidt frem google.se med ordret stripper side 3 før flere af de svenske stripper sider

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:10

Tjekket idag min polterabend ide side er kommet på første side google er den også det hos jer polterabend ideer 

ligger hos mig nummer 9 på google.dk på side 1 med ordret polterabend

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 16:14

Plads 15 her..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17

Alexander R. B:

Plads 15 her..

Ja også nr. 15 her

Side 9 ud af 11 (104 indlæg)