Jeg kan se det er langt over 100 ord der er steget nu med alle mulig stripper bi ord og flere andre ord Eksotisk dans og Eksotisk danser nummer 1 Kan se det arbejde det med lange tekster betaler sig og alt det andet arbejde betaler sig . Husk arbejde med lange unikke sider det betaler sig i sidste ende og husk giv aldrig op , det for alt kan altid forbedres selv om man har første pladser, det går nok stærk frem ad nu det motivere en i vild grad til at forbedre siden endnu mere Min plan var endeligt at få en masse af emme domæner op at køre da der er mange emmer indenfor strip branchen , dog ser det ud til en siden godt kan op timeres til flere 100 ord hvor der er rimelig hård konkurrence i , så giv den gas alt kan lade sig gøre. |
Mikael christiansen:Jeg kan se det er langt over 100 ord der er steget nu med alle mulig stripper bi ord og flere andre ord
Eksotisk dans og Eksotisk danser nummer 1
Kan se det arbejde det med lange tekster betaler sig og alt det andet arbejde betaler sig .
Husk arbejde med lange unikke sider det betaler sig i sidste ende og husk giv aldrig op , det for alt kan altid forbedres selv om man har første pladser, det går nok stærk frem ad nu det motivere en i vild grad til at forbedre siden endnu mere
Min plan var endeligt at få en masse af emme domæner op at køre da der er mange emmer indenfor strip branchen , dog ser det ud til en siden godt kan op timeres til flere 100 ord hvor der er rimelig hård konkurrence i , så giv den gas alt kan lade sig gøre.
Hej Mikael,
Benytter du dig af dit eget linkbuildning netværk?
Med venlig hilsen
Àsgeir Gunnarsson