Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første pladsen på google.dk med ord stripper og striptease

Side 11 ud af 11 (104 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en der kan tjekke har slået personlig søgning fra men ser ud til det rykker næsten dagligt op ad nu i dag kom min stripper MIK profil også ind på side 1 ved ordret strip da jeg søgte på ordret det  er også bedre nu ved begge ord mandestrip og mandestripper  har både 1 og 2 pladsen og min profil ligger oveni højere .

Dette kommer med den nye forbedret hjemmeside skal siges den forbedres mere endnu webmaster er på opgaven og det vil klart måske gøre det til verdens bedste side med fleste striptease så vent bare nu sker det vildere ryk 

Der er flere nyheder på vej og endelige begynder det store arbejde rigtig at give bonus dette kan sikkert få andre iværksættere til at gå i gang man skal bare lave det bedste og når man har det bedste så forbedre man det 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 13:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du fortsætte med at lave så mange indlægAmino så bliver du ikke kun nummer 1 på søgeord i din branche, men alle ord.  Det ender med at vi skál glo på dit link uanset hvad vi skriver... Big Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:51

min webshop:

Hvis du fortsætte med at lave så mange indlæg på Amino så bliver du ikke kun nummer 1 på søgeord i din branche, men alle ord.  Det ender med at vi skál glo på dit link uanset hvad vi skriver... Big Smile

Nå men er da også godt på vej til nummer 1  på andre end ord end stripper ord snart liveshow mv. stiger på og polterabend mv.

kan sikkert blive nummer 1 eller en af de side første sider på alle erotik ord lige vel hvad erotik ord du søger på google kommer den op fordi man har jo sin passion som iværksættere at videre formidle sin side og der sættes hele tiden nye mål som iværksættere 

Går stærk nu frem ad 2 pladser på stripshow og rykket 1 plads op ad og fået en anden side 2 sider ned ad da jeg har 2 sider og det er samme stripper side

Så kom igang som iværksættere og sætte høje mål der gør du får verdens bedste hjemmeside der videre formidler dit produkt 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:51

endelige efter pingvin opdatering har jeg efter nogle enkel rettelser opnået nogle nye og forbedret pladser alle ord er næsten tilbage dog med enkel ikke første pladsen med i stedet for andre ord endnu flere der er forbedret , det beviser en ren amatør kan opnå gode resultater jeg har lavet sådan set alt selv på siden så jeg knokler derud ad og jeg vil dog også gerne være aktive amino.dk så det kræver rigtigt meget arbejde 

min satsning på at lave en god polterabend vejledning klik her det er lykkes nu ligger den nummer 3 på google.dk tilføjelse den plads svinger lidt lige nu kan jeg se lige nu  er den første på siden 2 men så med både 11 og 12 pladsen så den er ikke faste lige nu , men jeg knokler for at forbedre siden

så mit råd man kan vis man vil , man skal bare forsætte med at forbedre siden i en evighed og man skal huske lytte lidt efter råd og man skal husk læse seo bøgerne nu , det betyder husk opdatere siden lige nyt indhold være aktive lidt egen side og huske på at være lidt anderledes end de andre du må godt gøre det anderledes end alle andre derved prøv at skabe noget nyt inden for den branchen du er i og gå andre veje det er vejen frem ad

alle iværksætter giv den alt hvad i kan og bevis i kan det går direkte mod hvordan de andre gør det og tør det , det er noget som giver gevinst i side ende Big Smile

Side 11 ud af 11 (104 indlæg)