Jeg har efter gennemgået min side fjernet duplikat og fået lidt flere links opnået første pladsen på stripper og striptease , derved så tæt på meste sete stripper site i Danmark man næsten kan blive og jeg er simpelthen så glad , takke ,mange gange for de stor SEO input på denne portal jeg har fået
Mit mål er nu at nå alle de andre ord , alle dem med 2 pladsen på eller lavere , mangler ordet strip så er jeg nummer 1 med alle de meste søgte ord i min strip branchen jeg arbejder hårdt imod det nu og er næsten ikke startet synes jeg selv , derfor er jeg ekstra glad nu
første gang nogensinde ser det ud til jeg kommer ud med et godt overskud , jeg har en over 5 gange flere besøgene fra disse ord måske er det også grundet min gode titlen ud på google
vis alt lykkes kommer jeg også i X FACTOR og skal derind den 4 maj i år , det er et stripshow jeg skal optræde
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
første gang nogensinde ser det ud til jeg kommer ud med et godt overskud , jeg har en over 5 gange flere besøgene fra disse ord måske er det også grundet min gode titlen ud på google
vis alt lykkes kommer jeg også i X FACTOR og skal derind den 4 maj i år , det er et stripshow jeg skal optræde
Mener du ikke Talent? Medmindre du da synger og stripper samtidigt
Mener du ikke Talent? Medmindre du da synger og stripper samtidigt
Selvfølgelige Talent glæder mig meget og træner hårdt mod det
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
jeg kan se på de fleste computer jeg har tjekket biblioteker og skoler mv. ligger jeg også nummer 1 på ordet strip er det samme på jeres computeren ? for vis ja , jeg er nummer 1 med de 3 mest søgte ord i min branche så kan det snart ikke blive bedre ,