Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første pladsen på google.dk med ord stripper og striptease

Side 1 ud af 11 (104 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 13 person

Jeg har efter gennemgået min side fjernet duplikat og fået lidt flere links opnået første pladsen på stripper og striptease , derved så tæt på meste sete stripper site i Danmark man næsten kan blive og jeg er simpelthen så glad , takke ,mange gange for de stor SEO input på denne portal jeg har fået Smile

Mit mål er nu at nå alle de andre ord , alle dem med 2 pladsen på eller lavere , mangler ordet strip så er jeg nummer 1 med alle de meste søgte ord i min strip branchen jeg arbejder hårdt imod det nu og er næsten ikke startet synes jeg selv , derfor er jeg ekstra glad nuSmile

Takker min super gode Seo webmaster er super flink og venlig og han gør et godt stykke arbejde uden ham havde jegg stået på den gode plads http://www.amino.dk/members/larsbachmann/default.aspx  

Disse 2 her og mange flere har jeg fået gode råd fra ved at følge debatten her på amino.dk takker mange gang http://www.amino.dk/members/Mikkel-deMib-Svendsen/default.aspx og http://www.amino.dk/members/Thomas-R_2E00_/default.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super flot Mikael! Kan du mærke ekstra trafik/omsætning?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:28

første gang nogensinde ser det ud til jeg kommer ud med et godt overskud , jeg har en over 5 gange flere besøgene fra disse ord måske er det også grundet min gode titlen ud på google

vis alt lykkes kommer jeg også i X FACTOR og skal derind den 4 maj i år , det er et stripshow jeg skal optræde Smile

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:48

Mikael christiansen:

første gang nogensinde ser det ud til jeg kommer ud med et godt overskud , jeg har en over 5 gange flere besøgene fra disse ord måske er det også grundet min gode titlen ud på google

vis alt lykkes kommer jeg også i X FACTOR og skal derind den 4 maj i år , det er et stripshow jeg skal optræde Smile

Mener du ikke Talent? Medmindre du da synger og stripper samtidigt Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:25

Nicolaj:

Mikael christiansen:

Mener du ikke Talent? Medmindre du da synger og stripper samtidigt Wink

Selvfølgelige Talent glæder mig meget og træner hårdt mod detSmile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:03

jeg kan se på de fleste computer jeg har tjekket biblioteker og skoler mv.  ligger jeg også nummer 1 på ordet strip er det  samme på jeres computeren ? for vis ja ,  jeg er nummer 1 med de 3 mest søgte ord i min branche så kan det snart ikke blive bedre Smile,

Takker mange gange http://www.amino.dk/members/larsbachmann/default.aspx for den nye side , det gik hurtigt fremad Smile

Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 16:12

Hej Mikael, det er da rigtig flotte placeringer du har. Hos mig ligger du også nr. 1 på ordet strip. Så tillykke med de flotte resultater.

/Larsen

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fedt Mikael -

Specielt fedt, da du selv er så flink til at hjælpe andre Yes

Mvh

Jesper

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:22

Tillykke Michael

Så trak du bukserne af konkurrenterne på nettet.

Ja det comedy

:-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Horsens
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 17:07

Super flot Mikael...

Men synes du skal få rettet forsiden til således at du enten starter med stort alle steder eller altid med lille.

Side 1 ud af 11 (104 indlæg)