Men synes du skal få rettet forsiden til således at du enten starter med stort alle steder eller altid med lille.
Er faktisk kun lige begyndte efter lidt over 14 dage begyndte siden at rykke totalt vildt efter lars bachmann sæt det over i denne blog , der er en del ting der er svære at rette med arbejder på det , vil bl.a. gerne rykke nogle af siderne over i fodnoten og vil og lave mindre tekst på forsiden og desuden , er ekstrem overrasket over udvikling at det gik så hurtigt så også mit ord polterabend havde rykket til øverste side 2 fra side 6 , uden der er mere der linker til siden det eneste der er sket , det er lagt over igen i en wordpress blog igen og lars bachmann rettet et par fejl , jeg ved ikke alle fejl , der blev rettet med det virker
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
jeg sad ligge og tjekket google nu er det kun min computer ? at ordet polterabend er den rykket 6 sider frem ligger nummer 6 på google.dk på min computer på første side , jeg forstår det ikke helt hvad der sker alle ord røger jeg op på første side eller nummer 1 første pladsen alle ord strip , stripper striptease mv., jeg takker mange gange for den nye side til http://www.amino.dk/members/larsbachmann/default.aspx han er bare for god jeg håber min server kan klare denne vilde trafik
Jeg ligger stadigvæk på første pladsen det betydet over 6 gange flere besøgene på siden , dog kunne jeg godt ønske mig de flotte site links på mine søgeord strip , stripper og striptease hvordan får jeg dem skal der bare flere links til siden ?
Politik hos StripDanmark , vi bruger et system, som giver vores ansatte større frihed og mere uafhængighed i deres arbejde. Vi tager også mindre i provision ... www.stripdanmark.dk/ - Cached - Lignende
Pigestrip jylland fyn
Pigestrip København
Striptease prislist
Flere resultater fra stripdanmark.dk
Der arbejdes videre med flere unike tekster til mine sider da jeg ikke er tilfreds endnu , derfor arbejdes nærmest dag og nat !
Dem er vi flere der meget gerne vil have Webstedlinks er dog automatiserede, så det er begrænset hvor meget personen bag webstedet har af indflydelse på det. Dog er en god overordnet menustruktur på selve siden samt mange besøgende vigtige faktorer.
Discover Russia · Eksklusiv russisk te. En ren nydelse for krop og sjæl.
Så fik jeg også første pladsen på stripshows , jeg arbejder videre mod de andre ord ,jeg har dog også investeret lidt i nye links og arbejdet med teksten
nummer 4 ord nummer 1 næsten alle andre nummer 2 ikke samme sider der ligger nummer 1 før mig med de andre strip relateret ord
Er det også dette på jeres computer ?
Så fik jeg også første pladsen på stripshows , jeg arbejder videre mod de andre ord ,jeg har dog også investeret lidt i nye links og arbejdet med teksten
nummer 4 ord nummer 1 næsten alle andre nummer 2 ikke samme sider der ligger nummer 1 før mig med de andre strip relateret ord
Er det også dette på jeres computer ?
Maks respekt Mikael.
Jeg er helt målløs over din dygtighed / hårde slid. Jeg har søgt på de ord du har lagt ud, og du er også nummer ét på min computer.
Kæmpe Tillykke.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?