Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første pladsen på google.dk med ord stripper og striptease

Side 2 ud af 11 (104 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

flexlog:

Super flot Mikael...

Men synes du skal få rettet forsiden til således at du enten starter med stort alle steder eller altid med lille.

Er faktisk kun lige begyndte efter lidt over 14 dage begyndte siden at rykke totalt vildt efter lars bachmann sæt det over i denne blog , der er en del ting der er svære at rette med arbejder på det , vil bl.a. gerne rykke nogle af siderne over i fodnoten og vil og lave mindre tekst på forsiden og desuden , er ekstrem overrasket over udvikling at det gik så hurtigt så også mit ord polterabend havde rykket til øverste side 2 fra side 6 , uden der er mere der linker til siden det eneste der er sket , det er lagt over igen i en wordpress blog igen og lars bachmann rettet et par fejl , jeg ved ikke alle fejl , der blev rettet med det virker Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg sad ligge og tjekket google nu er det kun min computer ? at ordet polterabend er den rykket 6 sider frem ligger nummer 6 på google.dk på min computer på første side , jeg forstår det ikke helt hvad der sker alle ord røger jeg op på første side eller nummer 1 første pladsen alle ord strip , stripper striptease mv., jeg takker mange gange for den nye side til http://www.amino.dk/members/larsbachmann/default.aspx han er bare for god Smile jeg håber min server kan klare denne vilde trafik

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 01:09

du er nu også nr. 1 her hos mig på hhv strip og striptease, så stort tillykke med det :)

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 01:32

Hej Mikael.

KÆMPE TILLYKKE med pladsen på google!

Det er godt gået.

Du ligger også NR. 1. her hos mig på strip & Striptease :-)

Venlig hilsen

Michael Haahr
www.maler-maling.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 07:22
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:05

Jeg ligger stadigvæk på første pladsen det betydet over 6 gange flere besøgene på siden , dog kunne jeg godt ønske mig de flotte site links på mine søgeord strip , stripper og striptease hvordan får jeg dem skal der bare flere links til siden ?

jeg mener site links som disse her ?

Stripdanmark - Book Danmarks frækkeste stripper online

Politik hos StripDanmark , vi bruger et system, som giver vores ansatte større frihed og mere uafhængighed i deres arbejde. Vi tager også mindre i provision ...
www.stripdanmark.dk/ - Cached - Lignende
Pigestrip jylland fyn
Pigestrip København
Striptease prislist
Flere resultater fra stripdanmark.dk 
Der arbejdes videre med flere unike tekster til mine sider da jeg ikke er tilfreds endnu , derfor arbejdes nærmest dag og nat  !

Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Discover Russia Skrevet kl. 04:32

Hej Michael,

Dem er vi flere der meget gerne vil have Wink Webstedlinks er dog automatiserede,  så det er begrænset hvor meget personen bag webstedet har af indflydelse på det. Dog er en god overordnet menustruktur på selve siden samt mange besøgende vigtige faktorer.

Discover Russia · Eksklusiv russisk te. En ren nydelse for krop og sjæl.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:19

Så fik jeg også første pladsen på stripshows , jeg arbejder videre mod de andre ord ,jeg har dog også investeret lidt i nye links og arbejdet med teksten Smile

nummer 4 ord nummer 1 næsten alle andre nummer  2 ikke samme sider der ligger nummer 1 før mig med de andre  strip relateret ord

Er det også dette på jeres computer ?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 22:16

Mikael christiansen:

Så fik jeg også første pladsen på stripshows , jeg arbejder videre mod de andre ord ,jeg har dog også investeret lidt i nye links og arbejdet med teksten Smile

nummer 4 ord nummer 1 næsten alle andre nummer  2 ikke samme sider der ligger nummer 1 før mig med de andre  strip relateret ord

Er det også dette på jeres computer ?

Maks respekt Mikael.

Jeg er helt målløs over din dygtighed / hårde slid. Jeg har søgt på de ord du har lagt ud, og du er også nummer ét på min computer.

Kæmpe Tillykke. 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Discover Russia Skrevet kl. 19:15

Tillykke med dine webstedlinks Wink Big Smile

Discover Russia · Eksklusiv russisk te. En ren nydelse for krop og sjæl.

Side 2 ud af 11 (104 indlæg)