Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første pladsen på google.dk med ord stripper og striptease

Side 3 ud af 11 (104 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godt gået Yes

/allan

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:13

Takker Allan og i andre

Har stadigvæk første pladsen på alle ord og mange andre ord bevæger sig opad lige nu

Mangler enkelte ord såsom polterabend på første side eller nummer 1 .

Derfor har jeg sat min webmaster på opgaven bl.a. snakket med Lars bachmann der har lavet nuværende side

Med da der på siden er  lange beskrivelser på siden som er ganske unikt i min branche har jeg skrevet på siden hvordan et strip show er opbygget fra minut til minut derved lettere for ny folk at blive stripper og der er  unikke url på siden.

Derved er det god ide at vis du tænker på søgeord optimering at skrive meste muligt og videre formidle så meget som muligt gratis af din viden om dit emme .

Er desværre ikke det vilde aktive da jeg både arbejde med mit strip shows og teksten på siden og den eneste som kan skrive om emmet er en selv for jeg ved mest om emmet , dog kan det være jeg sætter en til at rette teksten på et tidspunkt med skal lige være helt færdig

Med ville lige give dette råd og sige hvorfor ikke så aktive endnu da jeg træner hårdt og retter teksten på min hjemmeside Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:37

overtog første pladsen nu på google ordet strippere og book danser

nummer 1 nu på ord strip , stripper , striptease , strippere , stripshows , book danser , altså flere og flere ord op på nummer 1

har dog fået snakket lidt med en aktivamino.dk lars meyer han vidste mig min side igår at jeg have 407 ord der lå på google med relevante ord i min branche på de første 4 sider .

Er igang med en ny forbedret siden og det er de bedste der laver den !

Hvor glad kan man blive og satser alt for det skal lykkes at få alle første pladser på alle relevante ord overhovedet der findes i min branche

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:15

De ekstra pladser som jeg har overtaget første pladsen på nu er følgende stripperen , stripshow , strip show , striper , pigestrippere ,

Dog er det efterhånden så mange ord der ligger nummer , derfor har jeg satset lidt kr ekstra på lidt flere pladser

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 01:33

Mikael christiansen:

De ekstra pladser som jeg har overtaget første pladsen på nu er følgende stripperen , stripshow , strip show , striper , pigestrippere ,

Dog er det efterhånden så mange ord der ligger nummer , derfor har jeg satset lidt kr ekstra på lidt flere pladser

Godt klaret at du kan arbejde så målrettet med dit firma, det skal du nok blive meget rig på i fremtiden, det fortjener du virkelig. Jeg misunder virkelig dine egenskaber som vilje / stædighed, flid - gid det var mig der havde de egenskaber.

Har du nogen gode råd til hvordan man får dem frem i lyset? 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 08:00

Stærkt gået Mikael... Det må være alles mål at blive nr. 1 på Google indenfor vores brance... Tillykke Big Smile

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 08:06

Stripshow dig eller en af de damer som der er på siden?

Ellers stort tillykke med førstepladsen på google :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:51

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Mikael christiansen:

Godt klaret at du kan arbejde så målrettet med dit firma, det skal du nok blive meget rig på i fremtiden, det fortjener du virkelig. Jeg misunder virkelig dine egenskaber som vilje / stædighed, flid - gid det var mig der havde de egenskaber.

Har du nogen gode råd til hvordan man får dem frem i lyset? 

Jeg har lige nu fået lidt bistand af intramedia.dk , og de har opsat det nye design , jeg har dog lavet det meste af teksten selv ,med er også branches eneste der videreformidler så mange stripshows tips , teksten er afgørende , dog har jeg også links , med uden god grundig forklaring om emmet havde jeg ikke fået det samme antal links , da folk er helt vilde med linke til nogle der videreformidler sin viden .

Arbejder mod nye mål og satser på branches bedste information  side i verden indenfor stripper erhverv ,det  er et ekstrem arbejde , med opnåeligt vis gider arbejder dag og nat og aldrig give op

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:32

nye første pladser nu ventet lidt fik et par stykker mere nu Smile

har nu også på mandestripper stripperen mandlig stripper

alt med book fotomodel danser nøgenmodel stripper striptease stripshow med  book bliver sikkert tit brugt ord når skal bookes en erotisk danser alle 2 gange vidste nu på google

flere biord har fået flere gange min side 2 gange på første  pigestripper mv, mandestrip mv. og flere andre ord .

arbejder selvfølgelige videre mod målet så jeg bliver måske Danmarks meste søgte hjemmesiden , er i hvert i toppen indenfor den erotisk branchen Smile

min målsætning er videreformidle den siden med fleste striptease ideer og tips omkring mit emme arbejde på højtryk med alt hvad jeg kan gøre for at forbedre min side Smile 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 20:40

Stor respekt. Det er nogle hardcore ord du er røget til tops på.

Keep up the good work!

Kristian Ole Rørbye

Side 3 ud af 11 (104 indlæg)