|
Koludabyg:Jep, det er præcis det jeg mener, det er sku godt gået...:)
Tak skal du have René
Mvh
Michael
|
Tak skal du have René Mvh Michael |
Har du overvejet, at kaste dig over stavefejlene? Striptis, stripteese osv? |
alt er vidste steget mangler vidste ikke mange ord nogle ord 7 - 8 første pladser andre ord kun 1 eller 2 , med arbejder videre dildo show er også nu på første pladsen f.eks book striptease 6 gange første side ps. nogle vis har over nsider ogle 50 % af siden har jeg flere af domæner f.eks. mandestripper ved ikke hvor meget over 1000 ord som der ligger på første side overrasket over hvad et godt arbejde kan give, det motivere en |
Den dér stavefejl Striptis, gav mig lige en idé til. Mikael, du skal lave nogle striptease is som man kan slikke på her til sommer, en dejlig fræk tøs. Ummmm. |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
jeg kunne se disse stavefejl , at jeg ikke var på første side, men mon ikke også det vil give lidt trafik , ja så en god ide at arbejder lidt med stave fejl med alle mulig ord men stip stipshow glemmer flere r er jo stumt og lyder mere som strip |
Hej Mikael. Det er skam nogle flotte placeringer du har fået dig, og man kan se at du deler rundhåndet ud af dine råd. Det er fedt at være på et forum med mennesker der gider dele ud af deres "dyrebare" viden. Fortsat god aften til alle - jeg har vist været en sød dreng i år. Hehe Mvh. Frederik Storm |
Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor.
Tak Frederik tak arbejder også hårdt hele tiden Tjekker alle mine pladser sådan løbende erotisk danser ser også ud til at have snuppet første pladsen idag Michael angående striptease is , vi laver nok strip plakater postkort med stripper på der kan købes i en webshop på siden og lidt strip tøj i shoppen, det er min plan Venlig hilsen Mikael |
Hej Mikael, Tillykke med alle dine første pladser. Det er da sindsygt godt gået med al den konkurrence Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson |
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Aldrig har jeg set en længere signatur på Amino end din. Det er jo næsten, som at læse en hel bog ;-) (overdrivelse kan forekomme) Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson |
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling