PS.: Hvad er Amino rabatten? :) PPS.: Visitkort - hvornår åbner den nye pulje? |
Hvad vil du betale for ét krus m. tryk?
88 er ikke galt, når man skal være lidt selvfed. |
Er det inkl. moms og porto eller skal de lægges oveni? Er der flere forskellige typer krus, og hvis ikke, kan du så oplyse hvor stort max-trykområdet er? |
Omkring målene, så er max-arealet på 21 x 9 cm. Der er lidt over 1 cm. på hver side af hanken hvor vi ikke kan trykke, da hanken er i vejen. Indtil videre er krusene til 88 kr. kun for Amino''er, indtil vi ved om prisen er holdbar over for eksterne kunder. Så de 88 kr. er Amino-prisen.. Hvis I kender nogen som også gerne vil have en kop, så er de selvfølgelig velkommen til at få lavet dem til samme pris, det skal blot gå igennem Jer - ellers må de oprette sig selv som bruger på Amino. De 88 kr. er inklusiv moms - det vil sige et prisen eksklusiv moms er 70,40 kr. Prisen er ikke inklusiv fragt, da fragt med PostDanmark i sig selv vil ligge på omkring 50 kr. Vi bliver desværre nok nøddttil at sende krusene som pakker, da de nok ikke vil kunne pakkes forsvarligt ind hvis de skal kunne sendes som brev. Angående prisen kan jeg fortælle at vi normalt plejer at have en opstart på 250 kr. Problemet er så netop at ét krus vil komme til at koste omkring 350 kr - hvilket ingen logisk nok vil give for ét krus. Vi har derfor som et forsøg fjernet opstartsomkostningen på den enkelte produktion og i stedet fordelt den fiktivt ud over en pulje, ligesom vores pulje med de Finske Visitkort, hvorved vi i stedet for at behandle et krus som en selvstændig produktion, simpelthen kører det sammen med en række andre i en pulje som én stor produktion. Vi håber at det derved giver et større "flow" på produktioner i mindre oplag, da det nu er muligt at få trykt helt ned til ét krus med sit logo, uden at prisen bliver helt vild - fuldstændig ligesom vores pulje med de Finske Visitkort har givet mulighed for at man kan få nogle lækre visitkort i et lille oplag på blot 250 til en god pris. Mængderabatten har jeg overhovedet ikke styr over pt. - så er det ærligt sagt. Indtil videre har fokus være at finde frem til en holdbar pris for ét krus. Men vi kan godt finde ud af en mængderabat, hvis det f.eks. er 10 stk. Men så vil jeg mene at rabatten nok skal regnes ud fra hvorledes trykket ser ud - f.eks. om det er fuld 4-farve med 100% dækning, eller om det f.eks. blot er i én farve med 10-15% dækning (ligesom eksemplet med vædderen). |
Det ser således ud: ![]() Amino-prisen er den samme som den anden type krus - 88 kr. inklusiv moms = 70,40 kr. eks. moms. Dog eksklusiv fragt. Angående de Finske Visitkort, så åbner vi snart en ny pulje - denne gang bliver de med blank lak. Det bliver så også den sidste pulje som vi kører i år - men i anledningen af julen har vi allerede planlagt en lille overraskelse ![]() |
Jeg skal også bede om målene for den 2. type krus, som jeg synes bedre om. Og hvis I gerne vil lave dem i en samlet produktion, skal jeg også bede om en dato, som gerne må ligge lidt fremme i tiden, da jeg lige skal lave noget meget fint... Skal filerne leveres som .pdf - og med hvilke specifikationer? |
Dertil kan det tilføjes at de minimum to gange efter at være kommet til sorteringen på det pågældende posthus, bliver kastet et par meter. Post DK har udgivet nogle retningslinier for hvordan man skal pakke skrøbelige pakker ind, det kan god betale sig at følge dem. |
|
Men hvis det absolut skal være på glas, så ville det måske være en bedre ide at få sandblæst logoet ind i glasset? Det ser ret cool ud. Vi har på et tidspunkt lavet nogle høje vandglas til en virksomhed som skulle bruge dem i deres kursuslokaler |