Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil du betale for ét krus m. tryk?

Side 5 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa.

Ved bestilling nu, kan man så nå at få krus inden jul?

MVH Janne P.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 18:38
Jeg fik mine krus i fredags, og de er rigtig, rigtig fine.

Se et eksempel her: http://bloggeri.dk/krus1.jpg

Jeg fik lavet dem "med fod", som er lidt mindre end de andre baljer, og jeg er meget tilfreds. Jeg var lige ved ikke at skrive ind, fordi jo færre der kender til dette jo længere kan jeg bruge specialdesignede krus som overraskende gave, men det ville jo være tarveligt overfor Jesper, som har leveret de fine krus.

Mange hilsner

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 22:31
Jeg har allerede leveret de første som julegaver til kunder, fyldt til randen med pebernødder, pakket i cellofan og med bånd om. De har alle været meget glade for dem . " Det er jo rigtige solide krus!"

Endnu engang må jeg anbefale Mediamouse på det varmeste...

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:41
Hej Anette.

Jeg føler mig også helt overbevist om at dette er kruset som ikke kan skuffe :-)

Men hvor lang leveringstid var der på dine krus? Jeg har nemlig ikke bestilt nogen endnu og vil gerne vide om jeg kan nå at få dem inden jul :-)

På forhånd tak.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 22:48
Jeg kan jo ikke love noget på Jespers vegne - vi må vente at høre, hvad han selv siger, send en mail til ham... Men jeg tror ikke, at det er umuligt, målt ud fra den leveringstid, mine krus havde.
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:57
  Hej Janne,

Du kan godt nå at få dine krus inden jul .
Jeg skal blot have bestillingen senest i løbet af fredag d. 15.

Hvis du skal bruge nogle informationer/detaljer omkring trykket og hvorledes du skal levere layoutet, så send mig endelig en email ( jesper snabelA mediamouse.dk ). Du er også velkommen til at give mig et ring på 22 72 66 72.

Det glæder mig at høre at I andre er glade for Jeres krus .

Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:31
Kære Jesper

Meget afhænger jo af selve koppens kvalitet. Er hullet i hanken stort nok til pølsefingre? Er det solid porcelæn, der kan tåle, at fumletumlere som jeg taber det et par gange? Og sidst men ikke mindst: Hvor stort er det? Jeg drikker MEGET kaffe, og jeg er træt af små krus, der hele tiden skal fyldes. Kaffekrus skal være i supersize-størrelsen.

Når alt det er skrevet, vil jeg tro, at jeg selv gerne ville give 75 kroner - måske endda 100 - for mit helt eget kæmpekrus

Morten Mauritson

www.thehype.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 23:57
Der er plads nok til mine pølefingre, og jeg siger dig der kan være kaffe i dem :)

Vi fik dem der skiftede farve, og hold kæft hvor er de fede, det giver en lille snak når man hælder kaffe op til et møde.

De ser ud til at være i ordenlig porcelæn men har endnu ikke tabt et af dem.

Stor ros til Jesper for hurtig levering og som altid utrolig god kvalitet.

Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:39
Hej

Jeg har lige købt 600 stks, krus med logo og print på den ene side. Prisen ligger der på først i tyverne. For færre kopper--jeg ville ikke give mere end 30-40 for meget få stks. Jeg betaler for logo, samt to gange ekstra tekst på den anden side

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 14:15
  "På vej", nu skulle du måske lige have læst tråden fra starten af .

Vi kan også godt køre f.eks. 600 helt ens krus til mindre en 88 kr. som ét krus koster hos os - det er der mange producenter som kan.
Men denne tråd gik slet ikke på hvad stykprisen er ved 600 identiske krus, men derimod stykprisen hvis man kun køber ét krus eller en række krus hvor de alle har unikt tryk.

Side 5 ud af 7 (62 indlæg)