Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Springet tpå tv2 - iværksætter program

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

> Hvorfor er det ikke multitasking?

Netop! Det er lidt ligesom med det der ordsprog: "Man kan ikke blæse og have mel i munden på samme tid". Det er løgn! De kan man godt. Det sviner bare ad helvedes til. Jeg HAR prøvet :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:12
Dato: 10/4/2005 6:08:38 PM Forfatter: Sune Christesen Jeg har også set de forskellige klip, følte også at det var et helt forkert niveau der blev sigtet efter med ham Axel-figuren, men ud over det fandt jeg nogle af dem meget interessante. Mixmeister: tillykke her fra :) Det lyder spændende Martin, ved du noget om hvem der ellers er med som mentorer?

Damn, jeg prøver lige at vride hj,,, lidt.
Claus Meyer, Michael Spangsberg (Bon Bon), Lars Larsen, Hemming Van (Daloon), Inge Correl, Stig Bøgh Karlsen, mig selv og så en sidste jeg ikke lige kan huske.

Dbh Martin
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 07:40
Hans -> Forstå mig ret, alting er jo ikke så sort og hvidt som man af og til opstiller tingene, for at skabe en lidt større kontrast i sit budskab... Jeg griber da mig selv i at sidde og se på enkelte programmer engang imellem, som f.eks. når de sender Hausgaard''s shows, andre underholdningsprogrammer med en bare nogenlune indholdsværdi osv.

Desværre har vi jo en del folk som ser 80%, hvis ikke samtlige af disse konceptprogrammer, udover fordummende nyhedsblokke som vi hurtigt kan blive enige om også er blevet et ''populær-medie'' efterhånden... folk der planlægger deres hverdag efter disse ting... og filmen knækker for mig personligt når jeg er i dialog eller forum med en række mennesker, og én pludseli bryder ud og skriger op enj for helvede nu er der kun 10 min. til det og det, og smutter... [:0]

Så nævner jeg ikke i dette forum hvad jeg videre tænker...
Fra Helsinge
Tilmeldt 12. Jul 05
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 08:14

Hej Mads

MHT til din oplevelse på motorvejen er du nok ikke eneste der har haft denne oplevelse.

Klip fra dk.snak.vittigheder

På motorvejen her til morgen, på vej til arbejde, så jeg over højre skulder,
at der var en kvinde i en splinterny BMW, der kørte 130 km/t med snotten
HELT oppe i bakspejlet - i gang med at lægge sin eyeliner!

Jeg kiggede væk i ganske få "lyserøde nano-sekunder" og så til min store
forskrækkelse i bakspejlet, at hun nu var halvvejs ovre i min kørebane -
STADIG optaget af hendes SKIDE makeup!
Jeg blev så forskrækket, at jeg tabte min elektriske shaver,
så den slog et rundstykke ud af den anden hånd.

I forvirringen, mens jeg forsøgte at rette bilen op med mit knæ på rattet,
tabte jeg tilmed mobiltelefonen fra øret så den faldt ned i den kaffekop
jeg havde mellem benene, sprøjtede med kaffe og brændte
"STORE CLAUS OG TVILLINGERNE".
Det gjorde så PISSE ondt, at jeg skreg af mine lungers fulde kraft,
hvorfor jeg så tabte cigaretten ud af kæften, brændte hul i min skjorte
og AFBRØD EN VIGTIG SAMTALE.

Sådan en forpulet farlig, skide kvindelig billist.

Regnskab ud af huset www.accp.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:57

Vi er helt enige, Mads.

mvh Hans
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 12:19

Hehe... fed historie Emil...!

Hvor fandt du de historier sagde du?

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 12:28
dk.snak.vittigheder er en dansk nyhedsgruppe hvor folk skriver vitser og andet sjov. Du kan kigge med via din udbyders news/NNTP server og en news klient. Jeg kan varmt anbefale Omea Reader, http://www.jetbrains.com/omea, som vi tidligere snakkede om i forbindelse med RSS feeds.

Der findes for øvrigt også en gruppe ved navn dk.erhverv som nogen gange har lidt interessant indhold :)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 23:39
Mads, hvor har du ret! Jeg ved egentlig ikke hvorfor den kasse står i min stue, for den bliver højst brugt en gang om ugen. Tv er simpelthen blevet så tåbeligt (måske har det altid været det?) DR2 er stort set de eneste der sender noget der er værd at bruge tid på.

Meeeeen hvis Springet kommer en aften hvor jeg er hjemme, skal jeg da lige se hvad det er for noget. Som helt ny iværksætter (hvis jeg overhovedet kan kalde mig iværksætter endnu) vil der jo helt sikkert være noget jeg kan bruge.

Anja
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:20

Dato: 10/5/2005 2:11:47 AM Forfatter: Martin Thorborg
Dato: 10/4/2005 6:08:38 PM Forfatter: Sune Christesen Jeg har også set de forskellige klip, følte også at det var et helt forkert niveau der blev sigtet efter med ham Axel-figuren, men ud over det fandt jeg nogle af dem meget interessante. Mixmeister: tillykke her fra :) Det lyder spændende Martin, ved du noget om hvem der ellers er med som mentorer?
Damn, jeg prøver lige at vride hj,,, lidt. Claus Meyer, Michael Spangsberg (Bon Bon), Lars Larsen, Hemming Van (Daloon), Inge Correl, Stig Bøgh Karlsen, mig selv og så en sidste jeg ikke lige kan huske. Dbh Martin

Den sidste er Susanne Rützau fra Bruuns Bazar.
Og igen, jeg tror faktisk at i vil kunne lide "Springet".
Dbh Martin
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 19:27
Jeg ser i hvert fald frem til det, kunne ikke forestille mig andet end at det bliver interessant - præmie eller ej :)
Side 3 ud af 6 (56 indlæg)