Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Springet tpå tv2 - iværksætter program

Side 5 ud af 6 (56 indlæg)
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Martin... når TV2 ikke selv kan sørge for at markedsføre sig, så må dygtige PR-mænd som dig træde til... fed oversigt!

Det ser jo ud til at der er nogle rigtig fede virksomheder iblandt... hva'' siger i om Smoke Solution, det er sgu da genialt i disse røgfri tider...
 
Der er nogle ret geniale koncepter og virksomheder.. virkelig... det bliver spændende at se hvordan de så rent faktisk klarer den
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Volkswagen Fredericia Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Glæder mig også til at se programmet - og god oversigt der Martin
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er tilladt at komme med en umiddelbar favorit, må det blive Mobil-Pit skarpt forfulgt af Guardia.
... jeg kunne da godt tænke mig en lidt pænere mobillader, placeret i stikkontakten til højre for døren. Lige til at tage med sig når man går, og så ved man hvor den er. Især siden jeg skiftede fra SonyEricsson til Nokia - Nokias spiskompetance er hvis ikke batterilevetid.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10/9/2005 10:09:48 PM
Forfatter: Mads Mellergaard

hva'' siger i om Smoke Solution, det er sgu da genialt i disse røgfri tider...



Og den fungerer glimrende. Vi har lige fået en på min arbejdsplads. Jeg ved ikke hvordan rygerne har det med den, men den holder i hvert fald røg og lugt væk fra os andre.

Anja
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

> hva'' siger i om Smoke Solution, det er sgu da genialt i disse røgfri tider...

Jeg synes det ligner et akvarium og det føles også sådan at blive proppet derind. Og jeg er en rigtig grim guldfisk så det fungerer ikke med mig
 
Jeg synes i øvrigt denne jagt på rygere, fed mad, høj musik og alt mulig andet sjovt er til grin. Som nævnt andetsteds hader jeg hele denne "normalisering" - det jeg kalder "ensretning".
 
I min virksomhed er vi gået den anden vej ...
 
- Mandag morgen tjekker vi alles alkoholpromille - hvis den er under 0.4 får man en advarsel! To advarsler og det er ud.
- Tirsdag tages urinprøver og kravet er at der skal være MINDST et ulovligt stof at spore.
- Til frokost serveres hovedsageligt maskinfabrikeret mad med stort fedtindhold
- En gang i kvartalet skal man aflevere en original fartbøde og mindst to parkeringsbøder (andre mindre kriminelle forhold kan godtages som alternativ)
 
For at komme i betragtning til yderligere avancerering indenfor firmaet kræves desuden
- At man har fået MIN 2 indlæg fjernet fra Computerworlds debat-sider indenfor en periode på 3 måneder
- At man har fået MINDST en side smidt ud af Google
- At man har fået MIN 1 trusselsbrev fra en anderkendt advokat
 
Personlig optræden i RKI og andre "negative" registre er naturligvis et plus, men ikke et krav i sig selv ...
 
 
 
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel -> Hehehehehe.... jeg vil nu alligevel nødig arbejde for dig så Men tror godt jeg kan leve op til fartbøde og parkeringsbøder... (1800 + 2x510 alene i september)!

Der hvor filmen for alvor knækker for mig, er på følgende to punkter:
 
De rygere der absolut skal have deres smøger i en kædesammenhæng så det føles ulideligt for ikke-rygere, kan på ingen måde forstå det modsatrettede forhold at vi rent faktisk er nogle der meget gerne vil undgå denne uhensigtsmæssige påvirkning af uhyggeligt skadelige stoffer!
 
OG ... det er jo unægteligt mit eget problem om jeg drikker for meget cola eller spiser for fed mad, det gårt sgu ikke udover andre i min nærhed... DET gør passiv rygning, endda i en farligere grad end det tidligere har været kendt.
 
Derudover synes jeg ikke "generaliseringen/normaliseringen" er en undskyldning, for den kommer overalt... er det ikke det vi engang lærte som 80/20 reglen 80% af unge mellem 18-24 kører ordentligt og står kun for 20% af ulykkerne i denne gruppe, mens 20% er nogle hovedløse spader der står for 80% af ulykkerne... Og indvandrerne med voldtægter og tyveri, og politikerne med fejltrin...
 
Tænk over det... find en "last" der ikke skader andre... det gør f.eks. mit overforbrug af cola ikke!! Selvom mit tarmsystem af og til gør opmærksom på sin eksistens, så skal du jo ikke skide 8 gange om dagen vel!!
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Mikkel -> Note, dermed ikke sagt jeg ikke forstår dine generaliserings-synspukter... lad os dog få lidt fest i gaden mht. de grå og kedelige "personalepolitikker" og håndbøger og jeg ska'' gi'' dig... no doubt about that!!
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10/10/2005 5:50:56 PM
Forfatter: Mikkel deMib

- Mandag morgen tjekker vi alles alkoholpromille - hvis den er under 0.4 får man en advarsel! To advarsler og det er ud.




Hvis det kriterie bliver vejet højt, tror jeg du har fundet dig en ny underdirektør

Ryger du Mikkel? Altså almindelig tobak - det andet er hvis ikke værd at spørge til (så er det her jeg får et brev fra en anerkendt advokat for injurier).
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

> De rygere der absolut skal have deres smøger i en kædesammenhæng så det føles ulideligt for ikke-rygere, kan på ingen måde forstå det modsatrettede forhold at vi rent faktisk er nogle der meget gerne vil undgå denne uhensigtsmæssige påvirkning af uhyggeligt skadelige stoffer!

Så misforstår du mig helt. I er MEGET velkomne til at sætte jer ind i ikk-ryge-akvariet :)
 
Spøg til side, hvorfor ikke bare have et ryge-kontor og et ikke-ryge kontor? Jeg kan da sagtens forstå du gerne vikl undgå at sidde lige op og ned af en stor-ryger, men derfra og til at gøre alle rum rygefri og så placere rygerne i en latterlig boks er sgu da til grin.
 
> Ryger du Mikkel?
Ja, alt hvad der kan brænde! Jeg er lige ved at ryge resterne af indmaden fra en gammel sofa, i sidste uge røg jeg to kilo saltet skinke, og om lidt skifter jeg sofaen ud med en prince light. Rygeheorin og opium er jeg løbet tør for :)
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha... har du prøvet pejsetørrede rabarberblade & ligusterhæk...? Det røg min oldefar under krigen, han skulle også ryge for enhver pris, jeg tror rent faktisk han var én af dem der var død hvis man havde taget tobakken fra ham... 

Nu vil jeg tage ud og arbejde lidt...
Side 5 ud af 6 (56 indlæg)