Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Springet tpå tv2 - iværksætter program

Side 1 ud af 6 (56 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville bare lige sige der snart begynder et nyt program på tv2 som omhandler en gruppe mennesker der alle har taget "springet" og startet som selvstændige.
 
Programmet hedder Springet og går vidst ud på man følger nogle forskellige selvstænige som man så skal stemme ud efterhånden.
 
Jeg skal personligt selv se hvad de forskellige har fundet på
 

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes også det ser meget spændende ud, har dog ikke kunnet finde nogen programside på TV2.dk :|

Så vidt jeg kan forstå er der tale om at seerne skal kåre den iværksætter de mener at har klaret det bedst, hvor vinderen vil vinde en million kroner. Iværksætterne har vist alle fået koblet en mere eller mindre kendt iværksætter på, såsom www.lonne-biler.dk med Lars Larsen - hvem de øvrige deltagere er ser jeg frem til at se :)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :
  Enten er det fordi at det er tidligt om morgenen eller også er jeg bare blevet træt af alle de "Stem nogen hjem"-koncept programmer som alle viser. Det næste bliver vel at man samler en bunke alvorligt syge mennesker, og så skal seerne i slutningen af hvert afsnit stemme om hvem de ikke har sympati for og vedkommende vil derefter blive sendt hjem uden behandling? Jeg syntes tv-stationerne er ude på et skråplan med alle de konceptprogrammer og genudsendelse...
 
Men derfor bliver det da nok interessant at se hvad programmet konkret kommer til at indeholde. Men jeg har bare en fornemmelse af at det bliver meget a-la "Min restaurant" og "Huset".
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk       jesper snabelA mediamouse.dk
Fra 8654 Bryrup
Tilmeldt 2. Oct 05
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10/4/2005 7:41:46 AM Forfatter: Jesper Norbøll
  Enten er det fordi at det er tidligt om morgenen eller også er jeg bare blevet træt af alle de ''Stem nogen hjem''-koncept programmer som alle viser. Det næste bliver vel at man samler en bunke alvorligt syge mennesker, og så skal seerne i slutningen af hvert afsnit stemme om hvem de ikke har sympati for og vedkommende vil derefter blive sendt hjem uden behandling? Jeg syntes tv-stationerne er ude på et skråplan med alle de konceptprogrammer og genudsendelse...
Men derfor bliver det da nok interessant at se hvad programmet konkret kommer til at indeholde. Men jeg har bare en fornemmelse af at det bliver meget a-la ''Min restaurant'' og ''Huset''.
/Jesper
www.MediaMouse.dk      jesper snabelA mediamouse.dk

Vil bare sige, at jeg er helt enig med Jesper. Det er godt nok blevet kedeligt at se DR og TV2. Aldrig i mit liv har jeg set så lidt fjernsyn som nu. Om deres iværksætterprogram kan genvinde min interesse, er jeg godt nok i tvivl om. Så vil jeg hellere bruge tid på at læse bogen om Starbucks historie.
Finn
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal klart se "Springet". Selve programmet skal nok have noget spændende indhold, især med de erfarne business folk der er med. Så må vi se om strukturen ligner "Huset" eller "Min resturant".

Jeg vil give jer ganske ret i at både DR1 og TV2 sender noget vildt kedeligt TV normalt - Men nu hvor det handler om iværksættere skal det vel ses ;)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig!

Når der nu endelig er noget der ligger indenfor mit interesseområde skal jeg sgu også se det. Men jeg har mine bange anelser - det bliver forhåbentligt ikke noget i stil med De Dyre Drenge. Journalister har det med at synes at det er vældigt interessant at vise folk hvor store biler, hvor eksklusive huse og hvor dyre vaner millionærer har. Jeg vil sgu hellere se et program om deres vej fra nul til succes. Hvordan de gjorde og hvad der gjorde forskellen.
 
Men sådan er vi jo så forskellig - DR/TV2 skal jo sælge billetter...
 
/Carsten
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
  Nu vi er ved det: Er der nogen af Jer, som har taget Jer tid til at se de forskellige små filmklip som der ligger inde på virk.dk?
 
  Bortset fra at jeg godt kunne have undværet den pædagoisk korrekte Axel-figur, så syntes jeg faktisk at de forskellige klip er interessant. Pirmært fordi det er mange forskellige iværksætteres lige så forskellige indgangsvinkler og holdninger som kommer frem.
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk     jesper snabelA mediamouse.dk
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg har faktisk set alle de klip på virk.dk. Jeg synes også det var en ok måde at få lidt indblik i andres projekter og deres måde at gøre det på. som du siger Jesper Norbøll så ku man godt ha undværet ham den 3d animerede men det er nok så alle forstår det.
 
Hurra for mit første salg idag forresten! det blev til 2 pakker, - til Helsingør og Odder

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
He he he, har lige set tråden.
Jeg tror faktisk det bliver et ok program, ikke mindst fordi jeg selv er mentor for 2 virksomheder som er med i programmet. Det bliver så vidt jeg kan se ikke popsmart, snarere tværtimod. Det er helt almindelige små nystartede virksomheder der er med og tror det bliver temmelig spændende.

Dbh Martin
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har også set de forskellige klip, følte også at det var et helt forkert niveau der blev sigtet efter med ham Axel-figuren, men ud over det fandt jeg nogle af dem meget interessante.

Mixmeister: tillykke her fra :)

Det lyder spændende Martin, ved du noget om hvem der ellers er med som mentorer?
Side 1 ud af 6 (56 indlæg)